• Hee,

    Bill zegt wel dat hij geen Homo is, maar ik denk stiekem van wel. Word daar voor alsjeblieft niet boos op me. Want dat is mijn mening gewoon. Maar ik denk dus dat Bill wel Homo is. Want of hij liegt er over, omdat hij bang is om onze reactie en geen fans wil verliezen. Of hij weet het zelf nog niet en moet nog uit de kast komen... Misschien heeft hij al stiekem wel een vriendje... Want hij heeft wel over en tegen Andreas gezegt, dat hij het mooiste is wat hem ooit is overkomen. Misschien zijn hun wel een stel, maar dat hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn. En tegenwoordig begint Bill trouwens ook steeds verwijfder te worden. Hij draagt nou ook al van die rode vrouwenjasjes die heel kort zijn. Dus waarbij je buik zichtbaar is. En dat dragen vaak vrouwen die sexy willen doen of denken te zijn. Maarja, Bill is gewoon sexy! x'D En hij probeert laatst ook een Scene kapsel te hebben, valt jullie dat ook op? Maar dat doet hij niet vaak... Jammer eigenlijk want het staat hem wel! En als jongen zwarte eyeliner enzo dragen, oké, dat is stoer vind ik! Maar hij draagt nu ook al blauwe eyeliner, bijna alleen maar tegenwoordig. Dat heeft hij ook verteld in een inerview, hij is helemaal over de zwarte eyeliner heen. Zegt hij dan hoor. En hij draagt paarse strings.x'3 Whahah! Maar goed... En er zijn trouwens nog veel meer dingen waar door hij tegenwoordig verwijfder is. En aan de ene kant zal ik het ook wel leuk vinden dat hij Gay is, want ik hou van Homo's! Maar aan de ene kant zal ik het ook weer vet erg vinden... Want dan zijn al mijn dromen over mij en Bill dus gewoon gebroken, één grote leugen! Dat is het sowieso al, maar je weet maar nooit. En als hij dan Gay is is er nul komma nul procnt hoop meer! En dat gelt niet alleen voor mij, maar elke Bill fan. Maar als hij daadwerkelijk Homo is wat ik dus denk, dan zal ik er zeker niet minder fan op worden. Denken jullie ook dat hij Homo is...? En stel me gerudt bitte, want ik heb best onrustige gedachten over dit onderwerp, ik zit er heel erg mee...


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!

    (...)

    Whahah, idd! xD

    xx

    ik snap zowiezo niet hoe meiden hem kunnen Ambidden.. of hij god is ovzo ><
    ja mischien vind hij dat..
    Maar dan heeft hij nog een heellle langen weg te gaan..


    Dunno ><

    (...)
    ik snap zowiezo niet hoe meiden hem kunnen Ambidden.. of hij god is ovzo ><
    ja mischien vind hij dat..
    Maar dan heeft hij nog een heellle langen weg te gaan..



    Tjaa maar sowieso, als je een echte TH fan bent ga je niet fake zitten doen als Bill eindelijk bekent dat hij uit de kast gekomen is. Want het zat er toch wel een keer aan te komen! >< x'D

    xx


    Scream for mercy!

    (...)


    Tjaa maar sowieso, als je een echte TH fan bent ga je niet fake zitten doen als Bill eindelijk bekent dat hij uit de kast gekomen is. Want het zat er toch wel een keer aan te komen! >< x'D

    xx

    Als bill uit de kast komt, is er opeens een heel hoog Zelfmoord gehalte. let maar op ;)
    En dat blijk maar weer. dat er maar heel weingig mensen zijn die egt fan zijn..


    Dunno ><

    (...)
    Als bill uit de kast komt, is er opeens een heel hoog Zelfmoord gehalte. let maar op ;)
    En dat blijk maar weer. dat er maar heel weingig mensen zijn die egt fan zijn..


    Idd, ben het helemaal met je eens! :Y)

    xx


    Scream for mercy!

    Het kan me geen ene réét schelen of hij nou homo is of niet. Hij blijft gewoon cute. En homo's zijn ook leuk hoor, niet dat hij opeens een besmettelijke ziekte heeft. =,=


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    als hij homo is laat hem lekker als hij dat leuk vindt hou ik hem niet tegen als hij maar muziek blijft maken ;)

    Het kan me geen ene réét schelen of hij nou homo is of niet. Hij blijft gewoon cute. En homo's zijn ook leuk hoor, niet dat hij opeens een besmettelijke ziekte heeft. =,=


    agree


    I need you like a heart needs a beat

    wtf?! Bill is niet gay -.-
    en hoezo hij draagt paarse string??
    waarvan weet je dat dan ..? zelf gezien ofzow? -.-

    <3.

    Het kan me geen ene réét schelen of hij nou homo is of niet. Hij blijft gewoon cute. En homo's zijn ook leuk hoor, niet dat hij opeens een besmettelijke ziekte heeft. =,=

    Yep, en ze zijn super grappig en dan kan je eindelijk is een diep gesprek voeren met een jongen.


    The soul needs autumn.

    dis egt onzin you know als hij homo is so what?? ik haat deze topics egt! wat een gezeur gaat het niet over dat gustav er mischien uit gaat (is niet zo) gaat het over tom die mager er uit ziet,, kan het ook ergens anders over gaan?? hallo wordt wakker! als het zo was dan kwam het egt wekl naar buiten en btw,, waar maken julie je druk om??
    [/mening]


    xx isha


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ach; boeiend. (:


    it's cool to know nothing.

    misschien is hij biseksueel ? :S
    trouwens, heeft hij geen lief, dat een meisje is ?! :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Wauw, hier stonden dingen in die ik nog niet wist.
    Blauwe eyeliner? Nog niet gemerkt, maar niice :P
    Paarse strings? Muhaha xD (picturing xD niet meer van m'n netvlies te krijgen!)
    Meid, die dingen bewijzen niks. Hij kan altijd homo zijn, maarja dat kan iedereen.
    btw: für immer fan. Whatever alsie blijkt homo te zijn :)
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Hmm, misschien is hij biseksueel ofzo?x) Maar goed, ik zou het wel leuk vinden als opeens bekend wordt dat hij een vriendinnetje heeft, dát zou me pas verbazen.:d
    x.


    ok

    Bon, hij is Bi.
    Op z'n minst ^^
    Homo's zijn trouwens ultieme coelheid.
    Maar ik betwijfel het ook nog sterk hoor.

    En what the heck met die paarse strings? Ö
    vetjes!

    x

    [hier worden gewoon veel topics over neergeplant omdat er zo'n grote twijfels rond komen,snapje?]


    -oh baggeh