• een klasgenootje van mij [meisje] heeft egt much problems. ik vind het egt zó zielig! ik zal ff opnoemen wat ze de afelopen 3 weken heeft moeten doorstaan;
    - ruzie met haar 4 beste vriendinnen vanwege een e-mail,ze hebben haar 3 weken lang genergeert!
    - thuis wordt ze geslachen door haar vader. nu heeft ze een gekneusde hand omdat ze op de vlucht was voor haar vader die aschter hssar aan zat naar dse badkamer heeft hij haar onderuit gehaalt is ze int bad gevallen
    - een onsteking in haar mond
    - ze heeft nu dus een mitela om, en niemand draagt haar tas!
    - en vast nog wel meer!

    ons 'groepje' vangt haar op zeg maar, maar ze is lang niet zo vrolijk meer, hoe moet je daar mee om gaan? want ik weet dat egt niet en vind het zo zielig enzo!!


    when words fail, music speaks.

    Laat merken dat je er altijd voor haar bent. Dat kan al door kleine dingen zoals zo af en toe haar tas dragen ofzo of dingen met haar na school afspreken.


    No growth of the heart is ever a waste

    ze woont 12 km van me vandaan.. maar haar tas dragen kan wel ^_^


    when words fail, music speaks.

    dude das egt so sielig.. ik sou met haar praten,proberen op te vrolijken,gesellig wat met haar gaan doen naar de stad fseu en haar tas helpen dragen .. xd


    We can only learn to love by loving.

    Probeer haar op te vangen, mss word ze vrolijk en heeft ze wat Fun ^^xD


    Your Butt is Mine!

    Neem haar een keer mee ergens naartoe zodat ze het naar dr zin heeft en even al haar zorgen vergeet. En idd elke dag iemand anders van jullie groepje haar tas laten dragen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    doe ik ook ^_^
    vrijdag met gym was ze opeens weg [de kleedkamer in] en ik zei zo tegen een vriendib, hey waar is Adiëlle? zei mijn gymlerares; Nanet ga jij maar even kijken. ö d8 ik zo van, ja hallo ik merkte het dat ze er niet was! maar toen zat ze dus te huilen in de kleedkamer. egt waar ik haat die kinders die haar aant nergeren zijn


    when words fail, music speaks.

    Veel met haar optrekken ofzo? x'D
    ik heb er in ieder geval geen ervaring mee. =D


    None but ourselves can free our minds.

    miss gewoon jezelf zijn ofzo?
    ze knapt als het Goed is vanzelf weer op

    niet dat ik het zo Goed weet

    xx

    Gewoon vriendelijk tegen haar doen, haar met dingen helpen, misschien haar uitnodigen om te blijven slapen ofzo ^^
    Gewoon een vriendin zijn, zodat ze zich niet meer alleen voelt, zodat ze er niet meer alleen voorstaat. (:
    Als die andere vrienden van haar, haar pesten ofzo, voor haar opkomen en zo van die dingen.


    Where there is a sea there are pirates...

    mischien elke dag vragen hoe het met haar hand is en gewoon aardig tegen haar doen en als julie groepjes moeten vormen met haar gaan fzoo =)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik vind dat je al goed bezig bent, haar opvangen en doen. Anderen zouden het je niet snel nadoen.
    Anyway, there's not much more you can do. Je doet al genoeg voor haar. Misschien is het in jouw ogen wel weinig, maar het kan al heel veel betekenen voor iemand anders.^^
    Ga zo door!
    xXx <3


    FML

    Iedereen zegt maar dat je een beetje iets gezelligs met haar moet gaan doen, maar hallo ze word ook nog door haar vader geslagen en dit is echt niet normaal, dan help je niet door alleen iets leuks met haar te gaan doen.
    Ik zou hulp voor dr zoeken hoor. Ga bijv. er eerst mee naar je mentor ofzo, kijk of die verder kan helpen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.