• kijk dit heb ik al:

    Ich habe meine Präsentation über Tokio Hotel. Der band besteht aus 4 Jungs. Bill Kaulitz, Der Sänger. Tom Kaulitz, der Gitarrist. Georg Listing der Bassist und Gustav Schäfer der Schlagzeuger.Der Band begon sieben jahren gelieden mit allein bill und tom, Erst heisen sie Black questionmark, mar später sie heisen Devilisch. Dann kam gustav bei der band und später georg. Sie wollte einer autere band name und sie wählte Tokio hotel weil sie wollen gerne in Tokio auftritten und sie slafen ziemlich immer ins hotels. Bill und Tom sind eineige Zwillinge. Sie sind geboren eins september 1989 ins Leipzig. Bill ist neunzehn jahre alt. Bill ist 1.89 und wiegt 52 kilo. Er ist Jungfrau. Er hat 4 tätowieren und zwei piercings . ein tattoo im nacken und unterhalb des beckes und im seiner rechterarm. Und noch ein tattoo mar er wollt ihm nicht lassen sehen. Er hat eins in der Augenbraue und ein Zungenpiercing . Tom ist neunzehn jahre alt und er is 1.80 und wiegt 53 kilo. Er ist jungfrau. Er ist jungfrau.

    hier wil ik gustav en georg nog bij doen maar daarna..
    ik wil mijn klas zo graag laten weten dat het niet alleen maar rock is enzo.. ik wil een rustig liedjes laten horen.. en ik wil ook zeggen wat th voor mij betekent maar ik wete niet hoe ik dat moet uitleggen.
    hulp?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik zweer die vliege van hun stoel af :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heb um af =D
    en ik doe hilf mir fliegen en ich brech aus=D


    goed idee om die liedjes te kiezen, mooi contrast enzo :D

    ik wou da ik zo een spreek beurt mocht houden! xD


    Your Butt is Mine!

    ik zweer die vliege van hun stoel af :'D


    Jah volgens mij verwachten die zoon liedje als break away niet.


    I need you like a heart needs a beat

    die kennen allen maar spring nicht, dont jump en monsoon.. (alleen de titel meer nie xD behalve don't jump.. dar weet een enkeling 3 zinne ervan :'D)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Laat u ni doen door die haters hé! :')


    I need you like a heart needs a beat

    die kennen allen maar spring nicht, dont jump en monsoon.. (alleen de titel meer nie xD behalve don't jump.. dar weet een enkeling 3 zinne ervan :'D)


    pas op, daar kan je nog van schrikke :D wij nale 2 jonges mee naar dortmund, omdat we tickets op overschot hadden, zat een van de twee daar alle liedjes mee te zinge xD

    ik heb alleen maar gansters in de klas en huppelkutten -_-'' ja en een skater.. maar da kind is er nooit en zij moet is opgroeien...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    pas op, daar kan je nog van schrikke :D wij nale 2 jonges mee naar dortmund, omdat we tickets op overschot hadden, zat een van de twee daar alle liedjes mee te zinge xD



    xD
    Bij ons was er ne gast ne hater dus.
    Zonder dat em het wist Ich Bin nicht ich luidop aant zingen terwijl dat em aan schrijven was.
    Iedereen had da gehoord xD


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb alleen maar gansters in de klas en huppelkutten -_-'' ja en een skater.. maar da kind is er nooit en zij moet is opgroeien...
    wij hebbe alleen van die hele normale mense :D

    Vertel dat het indd niet altijd rock is, dus laat verschillende liedjes horen. Van Schrei naar Rette Mich, van Wo sind eure Hände naar Wenn nichts mehr Geht ^^
    x.


    ok

    heb ik vorig jaar ook gedaan met mijn examen ik had het hoogste cijfer van alle examenkandidaten.. gewoon vertellen wat je lievelingsliedje is en hoeveel prijzen ze al gewonnen hebben.. cd's dvd's mee nemen praat makkelijker..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    IK HAD EEN 8:D:D
    en ze waren vet positief :D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    hilf mir fliegen valt bij veel mensen die geen fan zijn wel in de smaak, mss is dat het soort liedje dat je moet laten horen... en bill heeft zijn laatste tattoo toch wel al getoond? :D

    Ja, van hilf mir fliegen heb je gelijk..
    Op tweedaagse hadden ik en een vriendin een optreden met akoestische gitaar en zang, en we hebben toen ook hilf mir fliegen gedaan.
    Wij zeiden van, ja, het is van Tokio Hotel. Iedereen van 'Omgosh..'
    En bij de repetitie stond iedereen daar met kippevel te kijken.
    Dat was wel een heel fijn gevoel toen (:

    i'm totally offtopic, maar ik vind hilf mir fliegen of iets in die aard een hele goede keuze.
    Je zou het ook kunnen hebben over bepaalde veelbetekenende zinnen in liedjes kunnen hebben.
    Dat Bill [ en eventueel crew] schrijven over dingen die jongeren aanspreken en dat dat een deel is wat Tokio Hotel zo speciaal maakt; you see?

    x

    wat een lulverhaal zeg xD


    -oh baggeh

    in mijn klas is het ook altijd:
    toch niet TH heajj? die hun muziek is zo slecht!
    omg -.- .. vind ik zo zielig dat ze der zo over doen. njaah, ik krijg volgend jaar pas Duits op schoowl dus echt helpen kan ik niiet (A)

    <3.