• Jah mijn dieetiste zegt dat ik daar naar toe moet, ik zal het ff uitleggen, ik ben dik (letterlijk), ik ben 1.60 en weeg 66 kilo, ik ben het zo zat dat ik dreigde Zelfmoord te plegen en dat letterlijk, dus mijn ma vertelde dat zo aan die dieetiste en toen kwam ze met die slappe shit jah het is beter voor Linda om naar de Psycholoog te gaan, Echt NEVER dat ik naar de psycholoog ga, me ma zegt dat ik zelf moet willen en ik heb nee gezegt. Dus mensen doe normaal, jullie zeikten laast allemaal van jah ik ben dik terwijl jullie focking dun zijn, als je ergens in de 40 of 50 weegt noem ik niet dik. het is juist mijn doel om ergens in de 50 kilo te gaan wegen.

    So dit is er weer uit


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Nouja, het is heel goed hoor om naar een psycholoog te gaan, als je dan tenminste wel praat ..

    Ik zit sinds kort ook bij een psycholoog en het geeft me toch een rustgevend gevoel,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zoals ik vaak tegen mensen zeg praten met een psycholoog is goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien is het wel goed om naar een psycholoog te gaan. Ik ben er ook heen geweest (en ga nu nog), en het lucht soms heel erg op om met iemand te praten die er verstand van heeft enzo. Zij kan je helpen, en luisteren.
    Het is soms gewoon fijn om iemand te hebben die naar je luistert, en die je kunt vertrouwen enzo. Dan ben je het ook weer eens kwijt. Het is echt niet erg om te gaan ofzo, ik ga ook al een tijdje.

    Maar, voor mij is het fijn. Kijk maar wat je ermee doet.

    Heel veel succes!


    rules don't stop me

    Nouja, het is heel goed hoor om naar een psycholoog te gaan, als je dan tenminste wel praat ..

    Ik zit sinds kort ook bij een psycholoog en het geeft me toch een rustgevend gevoel,..

    Ik heb bij een Spycholoog gezeten. e ik wert er alen maar drepier van..
    Bij de eene loopt het aders dan bij de ander.


    Dunno ><

    meid ik zou je wat zeggen

    je moet je niet druk maken

    ik ben 1,65 ofzo
    en ik weeg meer dan je :P
    en toch maak ik me niet druk
    maar je ziet het niet bij mij dat ik meer weeg xD
    sommige denken dat ik 55 kilo weeg ofzo

    maar je moet gwn blij zzijn met jezelf
    je bent zoals hoe je bent
    en over die psycholoog
    gwn dingetjes vertellen
    en ja knikken enzo XD
    en vertellen dat het goed gaat enz.

    Ik zit zelf nu weer bij een psycholoog, maar ik word weer doorgestuurd. Daar word je echt ziek van gewoon. Maar jij hebt een probleem dat jij jezelf te dik vind, daar kunnen ze je denk ik wel bij helpen. Je hoort slechte verhalen over psychologen, maar die hebben dan ook hele andere problemen dan jou. Ik weet wel zeker dat er mensen zijn die jou kunnen helpen.


    ~

    Zoals ik vaak tegen mensen zeg praten met een psycholoog is goed.


    Naja, ik vertrouw mensen niet heel snel, dus een psycholoog helemaal niet, ik vindt het echt niets, ik vertel altijd alles aan me vriendin en daar heb ik genoeg aan.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Naja, ik vertrouw mensen niet heel snel, dus een psycholoog helemaal niet, ik vindt het echt niets, ik vertel altijd alles aan me vriendin en daar heb ik genoeg aan.


    Dan zou ik zeggen: jou vriendin is jou persoonlijke psycholoog.

    Ook goed, toch?


    rules don't stop me

    Ooh, ja, ick denk dat het wel nodig is ! Maar het is uit eindelijk jouwn beslissing. Maar idd je bent een beetje te dik :$ (o, wat vind ik dit kl*te om te zeggen) Maar niet sóó veel! écht niet. Maar ckr beter te dik dan te dun (ick ben ook een beetje te dik hoor!)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    lieverd, ik heb dit zelf ook gehad;)
    Ik heb jarenlang overgewicht gehad en werd gepest en dat deed gewoon heel veel pijn. Ik was ook zover dat ik zelfmoord wilde plegen, al heb ik dat uiteindelijk niet gedaan, omdat ik besefte dat er toch nog wat dingen waren om voor te leven.
    Maarja... ik zit nog steeds heel erg met mezelf in de knoop. Ik vind mezelf nog altijd dik, terwijl ik gezond gewicht heb en schijnbaar "slank" ben.
    psychologen zijn echt niet hersenspoelend hoor;) dat is een slechte naam die ze hebben gekregen, maar er klopt geen hol van. Ik wil misschien zelf psycholoog worden.
    Ik zit er zelf nog altijd mee, en ik wil niet dat jij later daar ook last van heb, dus ga alsjeblieft naar die psycholoog. Dat is echt niet eng. En denk maar zo: je kunt er altijd nog weg!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    Dan zou ik zeggen: jou vriendin is jou persoonlijke psycholoog.

    Ook goed, toch?


    yepzz.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Misschien is het wel goed voor je, dat je dan bij iemand terecht kan enzo. :]
    Maar, volgens mij hangt dat een beetje af van persoon tot persoon. Ik werd er ook heengestuurd, maar ik snapte echt het nut er niet van. Ik haatte dat mens echt. x] Maar, misschien helpt het bij jou wel hé? :]


    Tanya is de beste.

    Misschien is het wel goed voor je, dat je dan bij iemand terecht kan enzo. :]
    Maar, volgens mij hangt dat een beetje af van persoon tot persoon. Ik werd er ook heengestuurd, maar ik snapte echt het nut er niet van. Ik haatte dat mens echt. x] Maar, misschien helpt het bij jou wel hé? :]


    Ik heb ook echt al miljoenen psychologen gehad, omdat het nooit klikte. Maar ik ben nu bij een vrouw die heel aardig is. Maar ik heb ook heel lang moeten zoeken voordat ik iemand had die ik écht vertrouwde.


    rules don't stop me

    (...)

    Ik heb ook echt al miljoenen psychologen gehad, omdat het nooit klikte. Maar ik ben nu bij een vrouw die heel aardig is. Maar ik heb ook heel lang moeten zoeken voordat ik iemand had die ik écht vertrouwde.

    Ja, misschien lag het daar wel aan, dat ik ze niet vertrouwde. Maargoed, als eerste ervaring een slechte hebben, maakt bij mij al meteen dat ik protesteer voor te zoeken naar een andere. :]


    Tanya is de beste.

    (...)
    Ja, misschien lag het daar wel aan, dat ik ze niet vertrouwde. Maargoed, als eerste ervaring een slechte hebben, maakt bij mij al meteen dat ik protesteer voor te zoeken naar een andere. :]


    Ja, ik wilde naar de eerste keer ook niet meer. Maar mijn ouders zeiden: zoek er nou toch eentje! En ik ben ze nu dankbaar dat ze dat hebben gezegd.


    rules don't stop me