Wie heeft hem al?
ik toenstraks gekregen
En wie heeft hem al gezien ??
Ik toen net
Maar wat dus mij vraag was,'
Wat vonden jullie het leukstee stukjee? ?
Ik toen gustav zijn trui was aan aan het doen onder die douchee .
En dta lachje van bill in het vliegtuig.
-
5 dec 2008 - 19:086 dec 2008 - 12:57
Ik ehb hem net gekregen,
OEH sexy hoe Georg en Gustav achter in de auto van tom zo mongooletig zitte te doen6 dec 2008 - 12:59De hele DVD is gewoon één enal HOTHEID! <3
She is waiting for you, so don't break her heart.
6 dec 2008 - 12:59whaaaa ik ben nu mega facking jaloeeers mijn vader kan m neit vinden om m te downloaden!! ik word gek hieroo
balub ^^.
6 dec 2008 - 13:02whaaaa ik ben nu mega facking jaloeeers mijn vader kan m neit vinden om m te downloaden!! ik word gek hieroo
Een th dvd downloden is Fucking dom..
Srry hoor maar ik zou gewoon de originele halen veeeeel hipper ^^
6 dec 2008 - 13:02o ja en een echte fan haalt een dvd ,
Wannebe fans downloadee6 dec 2008 - 13:04ik moet hem nog binne krijgen... maar het lijtk me best hooT om gustii onder die douche te zien
You're the heir, I'm the forgotten grave..
6 dec 2008 - 13:06ik moet hem nog binne krijgen... maar het lijtk me best hooT om gustii onder die douche te zien
Hij staat alleen een trui aan te doen ,
6 dec 2008 - 13:25weetje.... hij is vandaag aangekome de dvd...[thuis bij mij...] en nu moet ik nog 8 dagen w8en voor ik um krijg.... flauw gewoon....
maar miss krijg ik me ouders zo ver dat ik um voor sinterklaas krijg..... gaan we morgen pas vieren... maar ja.... dat wou ik ff kwijt....
xxx myyy6 dec 2008 - 13:35is er NL ondertiteling?? of moeten we weer allemaal engels gaan doen -_-
6 dec 2008 - 13:36(...)
onder een douche -_- maar toch
Hij staat alleen een trui aan te doen ,
6 dec 2008 - 13:37is er NL ondertiteling?? of moeten we weer allemaal engels gaan doen -_-
duits
engels
bulagries en italiaans dagt ik:S ff checke:Y)
*gaat de dvd op starten*Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
6 dec 2008 - 13:38Ik wilde hem eerst bij Bol.com bestellen maar ik weet niet welke DvD het is, de Deluxe of de gewone, want ik wil de Deluxe :'(
6 dec 2008 - 13:39(...)
duits
engels
bulagries en italiaans dagt ik:S ff checke:Y)
*gaat de dvd op starten*
engels
frans
spaans
russies/cyrillic?Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
6 dec 2008 - 13:40Ik wilde hem eerst bij Bol.com bestellen maar ik weet niet welke DvD het is, de Deluxe of de gewone, want ik wil de Deluxe :'(
dan moet je die met t shirt kopenHet leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
6 dec 2008 - 13:41