• Ik praat dus met Siham nu, en weetje wat zei droomde vanacht?!

    nou kijk het ging er over dat ik de nieuwe dvd van TH zat te kijken(die ik vandaag heb gehad) nou op een gegeven moment zag ik gustav en georg naakt in beeld verschijnen met een stuk karton voor hun pieliewielie en wat doet gustav?
    hij doet dat karton omhoog en gaat met zn lul staan te zwaaien&ik zweer hij had echt een super kleine en dikke lul


    Gheghe, wie droomt er nou ook wel eens zo raar.!!x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zoiets heb ik nog nooit gedroomd maar ik droom vaak van die domme dromen.Maar meestal als ik droom droom ik over dat Kamil terug is.


    The soul needs autumn.

    *ligt plat*


    ^^ ikke man xD
    ik heb gedroomd over Jumbie laatst xD
    en over gusti o.o mr das een heel lang verhaal xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik droomde er dus over da tmijn nieuwe serie 10 duizend keer was gemaakt!!^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sjees, das eng. Ik droomde eens dat ik een Iron Maiden concert bijwoonde ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    wat ik droom

    willen jullie niet weten (A)

    Sjees, das eng. Ik droomde eens dat ik een Iron Maiden concert bijwoonde ^^


    ik droomde eens datk op een concert was en toen stondk op een ladder o.o en toen wouk nr beneden en toen struikelde ik over mijn eigen voet en toen gingk crowdsurve fseu


    We can only learn to love by loving.

    Wa een droom.

    Omg, dat is eng.:'D
    Ik droomde ook een keer iets vaags --'
    Ik zat in een achtbaan, en Tokio Hotel zat in de rij te wachten. Dus ik roep Bill zo, terwijl ik dus in de achtbaan zat ^^
    Toen ik beneden was keek ik Tom even aan, en liet mezelf vallen zodat hij me op kon vangen. En toen hij me op ging vangen ging ik de sleutels uit zijn zak pakken, en toen rende ik naar zijn auto toe. En toen ik de deur open wilde doen hield hij me tegen en ging me ronddraaien. (wieh?) En toen hij me rond ging draaien ging ik bijna vallen, en toen ving Gustav me op. [á] En toen was het klaar. Helaas, pindakaas is niet lekker.
    x.


    ok

    (...)
    ik droomde eens datk op een concert was en toen stondk op een ladder o.o en toen wouk nr beneden en toen struikelde ik over mijn eigen voet en toen gingk crowdsurve fseu

    Crowdsurven? Geweldig, daar wil ik ook over dromen.


    No growth of the heart is ever a waste

    -plat-
    ik kan me dromen altijd zo slecht herinneren, behalve als ze egt heel heftig zijn.


    I am an idiot, I move.

    een paar nachte terug:
    dat belgie ten onder ging... en dat vlak achter mijn huis x'D

    iemand zei: ik hoor een vliegtuig, ik keek omhoog en wees ernaar 'ja daar' en dan zei iemand 'daar!' ik keek en zag da da een KEI GROOT vliegtuig was da laag vloog en aan de vleugels hinge zo dikke grote buizen, waar ze kanonnen en bommen uitschoten O.O en da ontplofte vlak achter ons huis, en da ding vloog verder ik hoopte 'ni hier schiete, ik wil ni dood..' da was denk ik Tom Kaulitz bij mij xD

    gosh ik was bang O.O

    toen ik wakker werd was ik ZO OPGELUCHT da et allemaal maar een 'droom' of 'nachtmerrie' was ..
    soms kan zoiets echt echt lijken eh :S zo raar !!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik droom altijd over vampiers en dat soort dingenxD


    {What's wrong with being different?}

    ik droomde overlaatst dat ik iets ging zeggen tegen Simon. Mwaha, in real life durf ik dat niet eens ;D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben heel slecht in mijn dromen onthouden ofzo.. ><
    Nja, zoiets raar heb ik bij mijn weten toch nog niet gedroomd x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omg O.o

    Ik heb wel eens rare , Creepy dromen ,Maar zoiets x'D


    A. ikmisje.