• oj!
    weet er iemand als er in belgie ook fandagen zijn van th? (kben dus van belgie) ik vind nergens datums ofzo ! als er gn zijn, moet er dringend verandering in komen! wat denken jullie hierover?
    en vr mensen die al es een fandag hebbe meegmaakt... wat houdt dat zoon beetj in?
    xx.

    en in NL?? die zijn er ook DRINGEND nodig! maar wel ergens in de buurt van Brabant hea? :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    nai, doe mr ergens in het midden. dan kan iedereen er heen!.

    ja oke in utrecht dan.. maar niej verder :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Dicht bij Den Haag :P Hahaha XD Want ik wil ook komen :( Ik mag niet van mijn ouders van Zoetermeer naar België :(

    In 2008 is er een officiele fanmeeting in Eindhoven. Op zaterdag 5 januari van 11.00 tot 17.00.

    Voor meer info moet je deze site maar even checken;)

    http://www.dragonplanet.nl/tokiohotelfanmeeting2008.htm

    er is er de 27 oktober een in stekene...je weet wel waar dat is he?

    Geen idee waar Eindhoven en Stekene zijn! In Nederland? Scheisse, dat mag ik nooit :S Doe dus maar in België (A)

    xxx(K)xxx

    (H) TH FÜR IMMER (H)

    (H)TH(H)TH(H)TH(H)TH(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik ga daar echt vet wel heen!! als het nog niet uitverkocht is... XD

    maar ik zal maar stoppen met posten nu, ik voel me een beetje eenzaam XD (ik heb zowat al 2 pagina's t laatste brichtje XD)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ICH LIEBE TOKIO HOTEL!:$
    oow, er is fandag in friesland.. :P

    en in NL?? die zijn er ook DRINGEND nodig! maar wel ergens in de buurt van Brabant hea? :P



    ik ga 10 augustus een dagje naar de efteling met TH fans ^^

    en 16 augustus in arhnem een fan meeting met mensen die natuurlijk fan zijn van TH he ^^


    nai, doe mr ergens in het midden. dan kan iedereen er heen!.

    nee niet iedereen.
    ik niet ><
    je moet het gwn per provincie doen.
    ik mag echt niet maar Utrecht hoor :S ik mag nergent heen! ik zit echt opgesloten in alkmaar hiet -.-'
    julliue moeten gwn naar mij komen (A) ><


    don't Worry...Be gay.

    jw kAN TOG OOK ><
    Een keer als er een concert is ergens daat afspreken en dan met ze allen naar binnen gana ?
    Dan sta jre miss maar een keertje niet voorana :S
    of 1 iemand staat al in de rij en daar gan we dan met ze alle bij stana xD><
    zo iets?
    HET IS OOK MAAR EEN IDEE MENSEN -.-


    don't Worry...Be gay.

    t is nogal onmogelijk om een thmeeting op een concert te houden en met ze allen op een plek in de rij te gaan staan..
    iedereen die op een thconcert is, lijkt mij een fan te zijn. dan sta je met ze allen op een plek en hb je alsnog een rij x'3

    hye!!x
    http://nl.netlog.com/_THAC_

    dah zyn zo'n paar mense die zo'n fandage en aciess doen nso..(in belgië e;))

    njha j moet mr es kykn;)

    xx

    in de efteling in nederland misschien kunnen jullie daar ook heen , uit België


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak