• Ik zou graag een nieuwe serie beginnen maar ik heb geen idee waarover. Heeft er misschien iemand een idee?
    Ik heb al 2 ideeën
    idee 1

    Tom heeft de laatste tijd dromen over een meisje. Altijd ziet ze er hetzelfde uit. Tom wordt er een beetje gek van. Hij heeft geen idee wie het meisje is maar hoopt elke nacht haar weer te zien en ze stelt hem niet teleur. Elke nacht verschijnt ze weer in zijn droom. Wanneer hij naar Bill gaat weet Bill direct over wie hij het heeft. Het meisje blijkt in Berlijn te wonen. Het meisje zelf heeft helemaal geen last van dromen over iemand , of nu toch niet. Zal het lot ze samen brengen ?


    idee 2
    Saskia is een meisje van 18.Dit jaar zit ze dus op de universiteit. Wanneer ze op een dag tegen iemand opbotst herkent ze de persoon totaal niet. Ze vraagt of dat hij iets wil drinken zodat ze haar excuses kan aanbieden. De jongen knikt en samen gaan ze iets drinken. Hij geeft zijn gsm nummer aan haar en zegt dat ze die aan niemand mag geven. Wanneer ze nog is afspreken ontdekt ze dat het Tom Kaulitz is. Ze worden verliefd op elkaar maar bij elkaar blijven in de wereld van de sterren is niet zo makkelijk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ikkee miss wel waar wil je het over doen??


    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Bill is homo.Hij heeft het altijd verborgen omdat hij dacht dat dat Tokio Hotel in gevaar zou kunnen brengen.Maar Bill wordt zoals elk ander persoon verliefd op iemand.Bill wordt verliefd op iemand van de crew.Tom heeft ondertussen wat problemen met 2 meisjes.Op het ene meisje is hij verliefd maar het andere is smoor op hem.Beide meisjes zijn beste vriendinnen.Georg heeft een vriendin die zwanger is.Ze is nog maar juist 20 en Gustav is via sites opzoek naar de ware.


    The soul needs autumn.

    Heb net mijn orginele idee gebruikt,.. sory.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    stuur me maar een pb met het onderwerp ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Bill is homo.Hij heeft het altijd verborgen omdat hij dacht dat dat Tokio Hotel in gevaar zou kunnen brengen.Maar Bill wordt zoals elk ander persoon verliefd op iemand.Bill wordt verliefd op iemand van de crew.Tom heeft ondertussen wat problemen met 2 meisjes.Op het ene meisje is hij verliefd maar het andere is smoor op hem.Beide meisjes zijn beste vriendinnen.Georg heeft een vriendin die zwanger is.Ze is nog maar juist 20 en Gustav is via sites opzoek naar de ware.


    die is er toch al ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    En deze:
    Tom heeft de laatste tijd dromen over een meisje.Altijd ziet ze er hetzelfde uit.Tom wordt er een beetje gek van.Hij heeft geen idee wie het meisje is maar hoopt elke nacht haar weer te zien en ze stelt hem niet teleur.Elke nacht verschijnt ze weer in zijn droom.Wanneer hij naar Bill gaat weet Bill direct over wie hij het heeft.Het meisje blijkt in Berlijn te wonen.Het meisje zelf heeft helemaal geen last van dromen over iemand , of nu toch niet.Zal het lot ze samen brengen ?
    Ik heb nog veel ideeën maar die zijn niet echt héél orgineel.


    The soul needs autumn.

    (...)

    die is er toch al ?

    Nja, ik had zo'n serie maar die is verwijderd.de naam was The Problems Of A Band Like Tokio Hotel ofzoiet.


    The soul needs autumn.

    En deze:
    Tom heeft de laatste tijd dromen over een meisje.Altijd ziet ze er hetzelfde uit.Tom wordt er een beetje gek van.Hij heeft geen idee wie het meisje is maar hoopt elke nacht haar weer te zien en ze stelt hem niet teleur.Elke nacht verschijnt ze weer in zijn droom.Wanneer hij naar Bill gaat weet Bill direct over wie hij het heeft.Het meisje blijkt in Berlijn te wonen.Het meisje zelf heeft helemaal geen last van dromen over iemand , of nu toch niet.Zal het lot ze samen brengen ?
    Ik heb nog veel ideeën maar die zijn niet echt héél orgineel.

    Welke heb je dan nog?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het gaat over een Belgisch meisje.Ze heeft op school problemen met Duits en houdt dan ook niet van het vak.Tokio Hotel kent ze alleen maar van de radio,dus fan is ze niet echt.Wanneer er op school gezegt wordt dat ze voor 1 week naar Berlijn gaan is ze daar natuurlijk helemaal niet blij mee.In Berlijn loopt ze verloren.Uiteindelijk komt ze bij Universal terecht.Ze loopt daar binnen maar wordt aangezien als de nieuwe helpster van ToHo.De nieuwe helpster zou namelijk die dag moeten arriveren, zij ging dan mee op tour enz.Het meisje probeert uit te leggen dat ze het niet is maar ze geloven haar niet.Wanneer ze de jongens ontmoet is ze echt in paniek.Hoe moet ze zich hier nu uithelpen?Maar alles verandert wanneer ze op Tom verliefd wordt.Dan doet ze maar al te graag alsof ze het meisje is .Maar wat als de echte helpster opduikt


    The soul needs autumn.

    Saskia is een meisje van 18.Dit jaar zit ze dus op de universiteit.Wanneer ze op een dag tegen iemand opbotst herkent ze de persoon totaal niet.Ze vraagt ofdat hij iets wil drinken zodat ze haar excuses kan aanbieden.De jongen knikt en samen gaan ze iets drinken.Hij geeft zijn gsm nummer aan haar en zegt dat ze die aan niemand mag geven.Wanneer ze nog is afspreken ontdekt ze dat het Tom Kaulitz is.Ze worden verliefd op elkaar maar bij elkaar blijven in de wereld van de sterren is niet zo makkelijk.


    The soul needs autumn.

    Lindsey gij hebt altijd keiveel goei ideeen!


    I need you like a heart needs a beat

    Saskia is een meisje van 18.Dit jaar zit ze dus op de universiteit.Wanneer ze op een dag tegen iemand opbotst herkent ze de persoon totaal niet.Ze vraagt ofdat hij iets wil drinken zodat ze haar excuses kan aanbieden.De jongen knikt en samen gaan ze iets drinken.Hij geeft zijn gsm nummer aan haar en zegt dat ze die aan niemand mag geven.Wanneer ze nog is afspreken ontdekt ze dat het Tom Kaulitz is.Ze worden verliefd op elkaar maar bij elkaar blijven in de wereld van de sterren is niet zo makkelijk.

    Heb jij daar al niet een serie over gemaakt? Maar ik vind het wel een leuk idee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Lindsey gij hebt altijd keiveel goei ideeen!

    Mmm,meestal geef ik de mensen oude ideeën van mij (:


    The soul needs autumn.

    (...)
    Heb jij daar al niet een serie over gemaakt? Maar ik vind het wel een leuk idee.

    Eerlijk gezegt heb ik van al deze ideeën al is een serie gemaakt .Ik hou mijn ideeën altijd bij om aan andere mensen te kunnen geven:$


    The soul needs autumn.

    Heb net mijn orginele idee gebruikt,.. sory.

    Is dat die serie over die site?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker