• En vele andere hier. Nou, goede vraag niet? Waarom nou die vraag? Omvolgend redeen;
    -Byna niemand antwoord op mijn topics, kijkt er wel naar maar antwoord niet. Wat is er mis metmij?
    -Mijn Quizen, die er vroeger waren, nu nietmeer werden maar 20 keer gdaan ofsoo. En steeds vraag ik me hetzelfde af: Wat is er ms met mij?
    Is het omdat ik,en die andre niet populair zijn? Of omdat onze ideeën gewoon sucken? Graag zou ik er een antwoord op hebben, zodat we altns ik toch er volgende keer kunnen op leten.
    xoxo'

    Je ideeen sucken niet hoor denk ik,..!!^^ ik ga vanaf nu wel op je topics reageren, zorg dat je popu word.[/niet dat ik popu ben, iedereen is bang voor me, als ik mensen mag geloven.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik kyk wel als 't op de 1e, 2e of 3e pagina van Actieve Topics staat. Anders niet want verder dan dat kyken, daar ben ik te lui voor. :) Meestal zyn mensen gewoon te lui om te antwoorden of weten ze geen advies ofzo. Er zyn genoeg redenen maar tja, Zoals ik al zei. Vaak zyn ze gewoon te lui :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik heb geen idee....
    ik heb het ook maar mij intereseert het niet echt veel want ik lees alleen maar de quizjes en drop een reactie.

    maar niet iedereen vind dezelfde quizjes leuk.
    je moet toevallig 1tje tegenkomen die je leuk vind.
    en ik lees heel veel dus ik zoek vooral die ik leuk vind en al aradig ver zijn.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Uhuu maar kijk nu weeral! 19 views&& 3 reacties erop >,<

    I heb ongeveer al 5 keer op dit topicgeklikt hoor dus,..^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Er is niets miss met je,ik en Thal hebben zelfs ruzie over jouw gemaakt^^


    Give me a long kiss goodnight

    Nja, dat heb ik ook. En ik ken het je niet verklaren ,, het spijt me meid ^^ Maar er is zeker niets mis met jou! x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maar Ivy, hoe komt het dat juw Quizen op de eerste dag al zo'n 40 keer gemaakt zijn en bij mijamper 3 keer?

    Het licht er soms gewoon simpel weg aan hoe populair je bent. Heb ik ook >.<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar Ivy, hoe komt het dat juw Quizen op de eerste dag al zo'n 40 keer gemaakt zijn en bij mijamper 3 keer?

    Ik weet het niet, echt niet, don't blame it on me!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Er is zowiezo niets mis met jou =O
    Mijn quizlets worden nou ook niet bepaald vaak gedaan (zit ook geen Tokio Hotel in, dus voor zommige mensen onder ons een reden om niet te lezen)
    Op mijn topics reageren ook niet zo heel vaak mensen. Soms moet ik eerst nog eens zelf erop reageren totdat er iemand uberhaupt zo lief is om een reactie achter te laten.

    Er is zowiezo niets mis met jou hoor :O Want dan is er net zo goed iets mis met mij ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)
    Ik weet het niet, echt niet, don't blame it on me!


    Neenee! Ik ze niet dat je schuld ofsoo hebt ^-^ Was just a question.

    (...)
    Ik weet het niet, echt niet, don't blame it on me!

    Omdat Ivy mooi schrijft,maar jij ook!


    Give me a long kiss goodnight

    Ik reageer op topics waar ik van vind dat ze interessant zijn, en de maker van dat topic, kan me helemaal gestolen worden eigenlijk. Ik let meestal niet eens op wie het gemaakt heeft, ik plaats gewon een comment als ik het de moeite waard vind, en zo denken andere, volgens mij dan toch, ook.

    Je quizjes, is volgens mij ook niets mis mee.
    Kijk maar naar anderen, die worden ongeveer evenveel gemaakt dus nothing to worry about^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Maar 20x gemaakt?!
    Man, kom op. ik hem maar in totaal 8 lezers ><
    Ik ben tegenover jouw niks.
    Maar ik weet wat je bedoelt.
    mijn topic die ik net geopent heb over mijn Sexxi Bill en tom die ik morgen krijg is wel 50x beken ofzo.
    en maar 5 antworden ><
    en 2 van mij!!! en 2 van mij vriendin ><


    Dunno ><