• Owkééj && dit is dus mijn ALLERLAATSTE ideetje ^^ Ik heb namelijk héél veel inspiratie =)
    Deze Gaat Dus Over (kort stukje eerst):
    'Het spijt me, ècht! Nog een laatste blik werpt hij op me en nog één keer staar ik in zijn donkerbruine ogen. Daarna heb ik hem nooit meer gezien. Nee, nooit meer. Hij liet me alleen, liet me staan voor de band en de fans. In het begin miste ik hem echt, maar na een tijdje begon het te beteren. Nu heb ik een nieuwe vriend. En hij is echt super lief voor me! Ik hoorde op de televisie dat het slecht met Bill gaat. Maar hij wil me toch nooit meer zien, dus laat ik hem maar.
    Nu: Het gaat dus over een meisje,(...) die ooit een relatie heeft gehad met Bill. Hij heeft haar gedumpt om bepaalde redenen. Ze zou hem namelijk bedrogen hebben. Hij dumpte haar en ging verder met zijn leven. In het begin had het meisje het er moeilijk mee, maar na een tijdje begon dat te beteren. Nu leeft ze gelukkig en heeft ze een andere vriend. Totdat ze op de televisie verneemt dat het met Bill slecht gaat. Zou ze hem weer contacteren of laat ze hem verder gaan emet zijn leven. Totdat hij er misschien niet meer is...
    Dat is het dus,help me dus even && ik wil dat IEDEREEN antwoord! ^^

    Goed/Slecht:
    Origineel/Niet:
    Titel:
    Naam Hoofdrol:
    Zou je hem maken:

    Hoofdrol; Harlow
    Vriendin; Vienna
    Vriend; Nick


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Goed/Slecht: SupperGoed
    Origineel/Niet:SupperOrigineel
    Titel:You dumped me? Well then I continue with my life
    Naam Hoofdrol:
    Heleen
    Fiona
    Noa
    Noor
    April
    Hope
    Helena
    Helenia


    I found myself in Wonderland.

    Goed/Slecht: Goed

    Origineel/Niet: valt mee

    Titel: inspiratieloos sorry

    Naam Hoofdrol: June,
    Sumer
    Lilly
    Ella
    Sky
    Desteny
    April
    Eva
    Marijke
    Kimberly
    Hayley
    Lore
    Tanya
    Phoebe
    Piper


    Zou je hem maken?: Als je laat weten wanneer het eerste deel er is,wel jah


    I need you like a heart needs a beat

    Goed/Slecht: SUPER!

    Origineel/Niet: Jhaa!

    Titel: Bill left me 4 he's fans&band [/inspiloos sorry]

    Naam Hoofdrol:
    -Mickey
    -Felicity
    -Hope
    -Océan
    -Sterre
    -Saphire
    -Renée
    -Jelissa
    -Gelissa
    -Charlie
    -Charlene
    -Janice
    -...

    Goed/Slecht:

    Origineel/Niet:

    Titel: Kdenk voor je meid!

    Naam Hoofdrol:Brooke.


    Give me a long kiss goodnight

    Goed/Slecht: Goed,nee,super goed^^
    Origineel/Niet: Origineel^^
    Titel: I let the past behind
    Naam Hoofdrol: Uhm..(Op z'n Engels uitspreken}Rachel?x'D
    Cerra
    Rose
    Faith


    Music is the new sex

    Goed/Slecht: Het idee is wel goed alleen ja dat het over Tokio Hotel gaat vind 'k minder. n_n'

    Origineel/Niet: Ja de lijn van het verhaal is wel Orgineel. Maar sommige dingetjes komen ook in andere series voor.

    Titel: I Cal You? Maybe...

    Naam Hoofdrol: Oceáne, Baby, Nena, Hope, Brookelyn, Chelsea, Summer-Faith, Winter-Kate, Harlow,Skyla, Annelies?

    Zou je hem maken? : Mmmmm hij lijkt me wel leuk alleen ik lees niet echt meer series met Tokio Hotel oO


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nog vraagje bij:
    zou je hem maken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Goed/Slecht: Het idee is wel goed alleen ja dat het over Tokio Hotel gaat vind 'k minder. n_n'

    Origineel/Niet: Ja de lijn van het verhaal is wel Orgineel. Maar sommige dingetjes komen ook in andere series voor.

    Titel: I Cal You? Maybe...

    Naam Hoofdrol: Oceáne, Baby, Nena, Hope, Brookelyn, Chelsea, Summer-Faith, Winter-Kate, Harlow, Annelies?


    éé die laatste naam ken ik precies :X

    En ja,ik zou hem maken:Y)


    Music is the new sex

    (...)

    éé die laatste naam ken ik precies :X
    :]
    Fijn toch x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Goed/Slecht: Goed :] i think so.
    Origineel/Niet: Hmm. De verhaal lijn wel,:]
    Titel: Bill, i never want to see you :]
    Naam Hoofdrol: Barbara xD [Ik=hoofdloos]
    Zou je hem maken: Ja :]

    http://www.quizlet.nl/quiz/252333/never-mind-it--i-let-the-past-behind-th/
    1 is er! ^^ && laat je een reactie bitte? ^^
    http://www.quizlet.nl/quiz/252003/fuck-the-system/
    Zouden jullie deze owk eventjes willen proberen? Als je der zin in hebt ^^ Hoeft niet ;D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right