• dus kopen die handel!

    JA, ik heb em al gezien, avant-premiere, had duotickets gewonnen [/is helemaal hyper] echt serieus, we hebben wel alleen de stukjes zo van Tokio Hotel TV gezien en dus niet de toekomst van Tokio Hotel die dus in het deluxe packet zit. Maar serieus hij is de moeite waard, en omfg Sinterklaas was daar x']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik koop hem ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik koop hem ook!


    I need you like a heart needs a beat

    Oké, dat heb ik nu al uit meer dan 3 topics gehoord.
    Allemaal heel leuk enzo, maar iedereen heeft een andere mening. Like, ik kan hem supersaai vinden. Bovendien zijn er al topics over.


    -

    Woow, is dat hier like een epidemie? Maak allemaal een topic over de nieuwe DVD van TH-epidemie x] Niet slecht bedoelt hoor!Maar het is ietsals; "Zij heeft daar een topic over, nu wil ik er ook zo 1!" Maar uuhmm, zelf wil'k hem ook wel zien heur x]

    Woow, is dat hier like een epidemie? Maak allemaal een topic over de nieuwe DVD van TH-epidemie x] Niet slecht bedoelt hoor!Maar het is ietsals; "Zij heeft daar een topic over, nu wil ik er ook zo 1!" Maar uuhmm, zelf wil'k hem ook wel zien heur x]


    WeetJ volgens mij is het wel leuk dat de fans weten dat de dvd echt de moeite is, en als meer mensen het zeggen dan zal het zo wel zijn toch?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    WeetJ volgens mij is het wel leuk dat de fans weten dat de dvd echt de moeite is, en als meer mensen het zeggen dan zal het zo wel zijn toch?


    Jhaa het kan leuk zijn. Maar moet iedereen hier dan honderden topics over maken? En dan maar zeuren dat Q. te traag is?

    hij is vetaf xD
    en sinterklaas was er, yaaaayyy xD

    (ik wou eerst sinterklaas verleiden, om zo'n goodiebag te krijgen ö)

    ik heb alle wedstrijden meegedaan en niets gewonne =(

    (...)

    WeetJ volgens mij is het wel leuk dat de fans weten dat de dvd echt de moeite is, en als meer mensen het zeggen dan zal het zo wel zijn toch?


    Dát is nou juist het probleem. Mensen, wat boeit het of de DVD leuk is of niet? De mensen kopen 'm toch, dan zie je het wel. ><


    -

    (...)

    Jhaa het kan leuk zijn. Maar moet iedereen hier dan honderden topics over maken? En dan maar zeuren dat Q. te traag is?

    phaha daardoor word quizlet egt ni trager van hoor :')


    Magic never ends.

    Ben trouwens blij dat ik er niet bij was. Een vriendin is geweest; en er zaten alleen maar van die obsessed fans te gillen als Bill of Tom in beeld kwam. =='


    -

    Ik koop hem.
    Duh
    : D


    I recycle my thoughts.

    (...)
    phaha daardoor word quizlet egt ni trager van hoor :')


    Nou, het zal je verbazen :

    Nou, eigenlijk ook niet. Misschien wel, misschien niet?


    -

    Ben trouwens blij dat ik er niet bij was. Een vriendin is geweest; en er zaten alleen maar van die obsessed fans te gillen als Bill of Tom in beeld kwam. =='


    Omg ik zou me dooood schamen als'k haar was srsly!

    Ben trouwens blij dat ik er niet bij was. Een vriendin is geweest; en er zaten alleen maar van die obsessed fans te gillen als Bill of Tom in beeld kwam. =='


    x'] Dat was eigenlijk enkel op het begin en wanneer je Bill zo in zijn boxer zag, [LEES; Tokio Hotel TV episode HOT TOPIC@HOT TOPIC]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson