• Jaaaaah daar woon ik Ouwe!

    Ik kan nogal best Plat Amsterdams praten zegt me Vriendin en het is Nogal Iritant vindt ik zelf en moet soms moeite doen om normaal NL te praten x] maar Back to the Point, Wat vinden jullie van Amsterdam??


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Slotervaart :D, echt cuuwl man dat je ook in Amsterdam woont!

    uhu^^ en ik woonde vroeger in de buurt van Slotervaart;D


    Cómo no te voy a querer..

    (...)
    uhu^^ en ik woonde vroeger in de buurt van Slotervaart;D


    Cuuwl, dit rockt hard man, ff serieus bijna niemand van Q woont in Amsterdam en dat is jammer


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Cuuwl, dit rockt hard man, ff serieus bijna niemand van Q woont in Amsterdam en dat is jammer

    Ja precies.Ik ken er maar een paar en daarmee zit ik ook op school;D


    Cómo no te voy a querer..

    (...)
    Ja precies.Ik ken er maar een paar en daarmee zit ik ook op school;D


    Okee, Stoer, op welke school zit je?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Okee, Stoer, op welke school zit je?

    Op het Gerrit Van Der Veen College><[/haat aan die school]


    Cómo no te voy a querer..

    (...)
    Op het Gerrit Van Der Veen College><[/haat aan die school]


    liever die school dan Huygens college, ik wil van school af maar mag niet van me pa, ik heb daar geeneens NL vriendinnen, en in het real life ook niet


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    liever die school dan Huygens college, ik wil van school af maar mag niet van me pa, ik heb daar geeneens NL vriendinnen, en in het real life ook niet

    Hoezo mag je niet dan?o.0Ik bedoel het is toch jouw keuze?


    Cómo no te voy a querer..

    (...)
    Hoezo mag je niet dan?o.0Ik bedoel het is toch jouw keuze?


    ja i know, maar het is zo dat me pa niet wilt dat ik midden in het jaar vertrek, ik mag pas aan het einde van het jaar, ik wil naar Montesorri lycea=um Amsterdam want daar zitten focking veel Nederlanders op


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    ja i know, maar het is zo dat me pa niet wilt dat ik midden in het jaar vertrek, ik mag pas aan het einde van het jaar, ik wil naar Montesorri lycea=um Amsterdam want daar zitten focking veel Nederlanders op

    ja daar heeft je vader ook een punt.En welke Montesorri dan?[te veel van die scholen hier in Amsterdammetje]
    maare ja ik ga maar eens;D


    Cómo no te voy a querer..

    Leeuwk, de melkweg, HMH en Paradiso. En leuke winkels enzo. :3
    Ik vind dat platte Amsterdams wel heel asociaal klinken, ookal is dat niet zo bedoelt. :'D


    blame the bully.