• mei 2008
    *krijgt een boekske van het school*
    ik zag staan van 'bi=> Boekhouden informatica.' ik ben gaan informeren voor da gaan te doen, ik kon het doen op voorwaarde dat ik het vierde jaar terug moest doen, maar in het vierde jaar heb je nog alleen maar handel. heb ik dus ook gedaan x) maar nu is er een wijf uit mijn oude klas.(4 kantoor,, beroeps.) dat zegt dak het ni aankan. doet al maanden kortaf tege mij?. zij was me beste vriendin. maar heeft me laten vallen voor men studierichting. ik vind da zelf zwak, maar ik wil met haar praten. maar ze zit echt zo eigenwijs. en hare kop is echt zo mottig dak nog geen zin heb om naar haar te stappen.
    wat denken jullie moet ik naar haar stappen of moet ik terug achterbaks doen tegen haar? zij die me laten vallen heeft. zij die zegt dak niks kan. zij die geen boekhouden kan en ik zelfs in handel 80 haal( 8.0 voor nederlanders ;D)
    zij die denk daze perfect is.

    omg ¬¬ en alleen omdat je wat anders doet ??
    wat zijn de mensen tegenwoordig aardig tegen elkaar ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    Mijn god, doe gewoon normaal en beleefd tegen haar. Met achterbaks doen kom je niet veel verder.


    Bored.

    nou eerst proberen en als ze dan nog kut doet slaan maar e x) nee eehhhm weet niet k weet niet hoe zij is.. t is geheel eigen keuze


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    [/ bn ff achterlijk] ze heeft u late valle omdat ge een studierichting lager zit as haar?


    You're a star in heaven.

    omg ¬¬ en alleen omdat je wat anders doet ??
    wat zijn de mensen tegenwoordig aardig tegen elkaar ¬¬

    uhuh. ik heb daar ook aangetwijfeld.. maar die zegt dak da echt ni aankan.. ok keb nu lage cijfers maar dat komt omdat ik e paar dingen al 2 jaar niet meer gezien heb.

    stoer, ik goan ook handel doen. Oke, wrs zyn dr hier honderde die handel doen fzuu. Maha,ik heb da al 2 jaar gdoan en dn bn ik dees jaar weggegaan moar ik goan na kerst terug. Terug naar mijn sgaaattekes die ik zo hard mis! (H)


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn god, doe gewoon normaal en beleefd tegen haar. Met achterbaks doen kom je niet veel verder.

    wacht zal argumenten bovenhalen dat zij zegt.
    -jij kunt da ni aan, je hebt al vakken niet meer gehad.
    -das te snel voor u
    -das te moeilijk voor u ^^

    ik heb men rug gedraaid;) en keb voor handel gekozen. kheb me hart gevolgd en niet aar keuze. zij is achterbaks TEGEN MIJ. al 5 maand lang. heel men oude klas sta achtermij omdat ze zo achterbaks doe tegen eel de klas.

    [/ bn ff achterlijk] ze heeft u late valle omdat ge een studierichting lager zit as haar?

    neej ik zal het eventjes uitleggen
    Handel=> technisch
    Kantoor=> beroeps
    technisch is een niveau hoger als beroeps ^^ maar zij wou niet dak wegging. maar keb dus me hartje gevolgd :) en niet de keuze van me vriendin.(da ooit me beste vriendin was.)

    1 niemand is perfect
    2 je laat toch niemand vallen voor een studie richting?
    3 Doe niet wat zij je lapt, als je ambetant tegen haar gaat doen, dan heeft ze wa ze wilt hebben, je moet haar laten zien dat het je niet raakt!


    Your Butt is Mine!

    snap het, man voel me nu echt achterlijk, mrja ben ook heel moe dusjaxD

    das echt wel laag van haar, als vriendin moet ze u dat toch gwn gunne, k zou nie zoals haar beginne te toen en haar slecht behandele, maar k zou haar wel tone dat ik het nie fijn vind en een betere beste vriendin zoeke


    You're a star in heaven.

    snap het, man voel me nu echt achterlijk, mrja ben ook heel moe dusjaxD

    das echt wel laag van haar, als vriendin moet ze u dat toch gwn gunne, k zou nie zoals haar beginne te toen en haar slecht behandele, maar k zou haar wel tone dat ik het nie fijn vind en een betere beste vriendin zoeke

    njah ik weet wie me vrienden zijn^^ en da zijn ni de mensen die zeggen dak nikske kan. maar die mij steunen x). ik ga voort wiskunde studeren. oefeningen maken :'D

    (...)
    wacht zal argumenten bovenhalen dat zij zegt.
    -jij kunt da ni aan, je hebt al vakken niet meer gehad.
    -das te snel voor u
    -das te moeilijk voor u ^^

    ik heb men rug gedraaid;) en keb voor handel gekozen. kheb me hart gevolgd en niet aar keuze. zij is achterbaks TEGEN MIJ. al 5 maand lang. heel men oude klas sta achtermij omdat ze zo achterbaks doe tegen eel de klas.

    En als je dan achterbaks terug gaat doen ben je net zo'n triest figuur als zij is.


    Bored.

    (...)
    njah ik weet wie me vrienden zijn^^ en da zijn ni de mensen die zeggen dak nikske kan. maar die mij steunen x). ik ga voort wiskunde studeren. oefeningen maken :'D


    ja :')

    veel succes op u nieuwe studierichting dan x')


    You're a star in heaven.

    (...)
    En als je dan achterbaks terug gaat doen ben je net zo'n triest figuur als zij is.

    ik negeer haar^^ .

    Mijn god, doe gewoon normaal en beleefd tegen haar. Met achterbaks doen kom je niet veel verder.

    & Je zou jezelf verlagen naar haar niveau. Ik snap dat zoiets heel verleidelijk is maar luister vooral naar jezelf en volg je eigen weg. Jij weet dat je het niveau aankan, daar is in dit geval geen bevestiging van anderen voor nodig.


    No growth of the heart is ever a waste