• ik was al begonnen met een verhaal schrijven en iedereen die het had gelezen zei dat het heel goed was en dat ik het moest uitgeven enzo..[hoewel dat er niet echt van zal komen denk ik..]
    maar toen dacht ik dus van,: dan zal ik het ook maar op quizlet zetten duss..
    het gaat over een meisje, Charlotte. als ze op een dag terug komt van verkantie krijgt ze een auto ongeluk wat ze dus niet overleeft. het gaat dus over een meisje die dood is mrja..
    hopelijk is ie een beetje leuk!
    (K)
    http://www.quizlet.nl/serie/17113/your-life-as-a-dead/


    Als je maar een ananas hebt..

    DAMN!!
    mn moeder zegt nu dat ze het zonde vind dat ik het verhaal op quizlet zet..[heeft temaken met dat mensen het kunnen pikken enz..]
    maar nu zit ik daar echt over in want ik ben nogal slecht in zelf keuzes maken enzo, en als iemand dan zoiets tegen mij zegt dan kan ik me er echt zorgen over maken..
    maar ik wil er niet nu al mee stoppen maar ...
    begrijpt iemand dit gevoel.. of doet iedereen altijd wat ie zelf wil,
    srry maar heir zit ik nu over in...


    Als je maar een ananas hebt..

    DAMN!!
    mn moeder zegt nu dat ze het zonde vind dat ik het verhaal op quizlet zet..[heeft temaken met dat mensen het kunnen pikken enz..]
    maar nu zit ik daar echt over in want ik ben nogal slecht in zelf keuzes maken enzo, en als iemand dan zoiets tegen mij zegt dan kan ik me er echt zorgen over maken..
    maar ik wil er niet nu al mee stoppen maar ...
    begrijpt iemand dit gevoel.. of doet iedereen altijd wat ie zelf wil,
    srry maar heir zit ik nu over in...

    Ja ken het gevoel;)
    want ik heb zelf ook een Sirie, waar hier nog maar 1 deel op staat.
    maar mijn vriendin heeft al veel meer gelezen, en haar moeder heeft blijkbaar ook mee gelezen.
    en die vind dat ik hem moet uitgeven O.O
    Maar, omdat ik hem op Q heb gezet. heb ik dan ook een kans dat hij niet verkoopt ofzo.
    Niet dat ik hem ubberhaupt ga uitgeven ofzo..
    En ik heb ook geen flauw iedee hoezo ik dit vertel eigenlijk..XD


    Dunno ><

    DAMN!!
    mn moeder zegt nu dat ze het zonde vind dat ik het verhaal op quizlet zet..[heeft temaken met dat mensen het kunnen pikken enz..]
    maar nu zit ik daar echt over in want ik ben nogal slecht in zelf keuzes maken enzo, en als iemand dan zoiets tegen mij zegt dan kan ik me er echt zorgen over maken..
    maar ik wil er niet nu al mee stoppen maar ...
    begrijpt iemand dit gevoel.. of doet iedereen altijd wat ie zelf wil,
    srry maar heir zit ik nu over in...


    Jah das natuurlijk wel waar, maar de mensen die dat doen hebben egt geen leven! Zo met iemand anders zijn verhaal gaan pronken :O Kunnen ze op Q niet iets instellen dat je t niet kunt kopiëren ofzo, zijn we daar ook vanaf. Of diegene moet t hele verhaal gaan overtypen... En k begrijp wat je bedoel~t! Maar weetje t is wel zo dat jij zelf weet dat jij t werkelijk hebt gemaakt, k zal eens bdenken hoe je ervoor kunt zorgen dat dit niet meer zo gedaan wordt. Heb geen flauw idee hoe, maar dr moet tog een oplossing voor zijn?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)
    Ja ken het gevoel;)
    want ik heb zelf ook een Sirie, waar hier nog maar 1 deel op staat.
    maar mijn vriendin heeft al veel meer gelezen, en haar moeder heeft blijkbaar ook mee gelezen.
    en die vind dat ik hem moet uitgeven O.O
    Maar, omdat ik hem op Q heb gezet. heb ik dan ook een kans dat hij niet verkoopt ofzo.
    Niet dat ik hem ubberhaupt ga uitgeven ofzo..
    En ik heb ook geen flauw iedee hoezo ik dit vertel eigenlijk..XD

    dat van mij is precies hetzelfde! iedereen zegt ook tegen mij dat ik eht moet uitgeven enzo.. en dat ik het daarom niet op quizlet moet zetten. maar dat zegt ze dus net als ik het op Q heb gezet..
    & nu weet ik niet wat ik moet doen!!(huil)


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Sorry, ik heb egt een K*T dag, en vat alles verkeert op. en reageer dan nogal bot.
    Dus ik bedoelde het niet zo, bot ofzo..


    Geen probleen hoor ;) Iedereen heeft dat wel eens. It is a part of life. En kritiek mag je natuurlijk altijd hebben.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Jah das natuurlijk wel waar, maar de mensen die dat doen hebben egt geen leven! Zo met iemand anders zijn verhaal gaan pronken :O Kunnen ze op Q niet iets instellen dat je t niet kunt kopiëren ofzo, zijn we daar ook vanaf. Of diegene moet t hele verhaal gaan overtypen... En k begrijp wat je bedoel~t! Maar weetje t is wel zo dat jij zelf weet dat jij t werkelijk hebt gemaakt, k zal eens bdenken hoe je ervoor kunt zorgen dat dit niet meer zo gedaan wordt. Heb geen flauw idee hoe, maar dr moet tog een oplossing voor zijn?

    danke jee!!(flower)
    [heel erg, dat je er zoveel moeite voor doet..]


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    dat van mij is precies hetzelfde! iedereen zegt ook tegen mij dat ik eht moet uitgeven enzo.. en dat ik het daarom niet op quizlet moet zetten. maar dat zegt ze dus net als ik het op Q heb gezet..
    & nu weet ik niet wat ik moet doen!!(huil)

    Makelijk.
    gewoon niet het vedere verhaal op Q zetten, en verwijderen.
    en vedder een boek er van maken ;)
    Teminsten, als je het egt wil gaat uitgeven he ;)


    Dunno ><

    (...)
    Makelijk.
    gewoon niet het vedere verhaal op Q zetten, en verwijderen.
    en vedder een boek er van maken ;)
    Teminsten, als je het egt wil gaat uitgeven he ;)

    nja, dat weet ik niet...
    & nouhoooooouuuuuuuu!! eindelijk eens een geslaagd serie-begin en nu moet et er af..
    en ik heb er net een deel op..(huil)

    mar wss doe ik dat wel..


    Als je maar een ananas hebt..

    oke dan nu mensen:
    zal ik het eraf halen? :'[


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    nja, dat weet ik niet...
    & nouhoooooouuuuuuuu!! eindelijk eens een geslaagd serie-begin en nu moet et er af..
    en ik heb er net een deel op..(huil)

    mar wss doe ik dat wel..

    Tja, dat is een keuze die je helmaal zelf moet maken.
    Als hij geslaagt is. en iedereen heb goed vind.
    en je hem uit wil geven.
    moet je er vedder niks meer over los laten, Dan moeten ze maar even wagten todat hijin de winkel ligt;)
    Dan kunnen ze hem Altijd nog lezen;)


    Dunno ><

    (...)
    Tja, dat is een keuze die je helmaal zelf moet maken.
    Als hij geslaagt is. en iedereen heb goed vind.
    en je hem uit wil geven.
    moet je er vedder niks meer over los laten, Dan moeten ze maar even wagten todat hijin de winkel ligt;)
    Dan kunnen ze hem Altijd nog lezen;)

    njah,,
    maar dit kind heeft een nieuw idee:
    als je iets wil uitbrengen dan moet je toch goed kunnen schrijven [logisch]. dus als ik nou eens een nieuw verhaal schrijf!.. [geef je mening mensen]
    maar uitgeven?? ik heb zelf een gevoel dat het niet gaat gebeuren.. maar mn moeder zei: [ben nogal een moederskindje..nja,dat krijg je als je slechts 12 bent..x]] dat we het er nog wel over zouden hebben..
    ikzelf vind dat te laat...
    en als iemand vind dat ik teveel zijk moet ie het maar zeggen.
    ik denk


    Als je maar een ananas hebt..

    turrlijk, als je iets egt wil uitbrengen moet je goed kunnen schrijfen.
    maar somige kientjes hier kunnen voor geen meter sgrijfen, en doen het tog ook ;)
    Maar jij kan Prachtig sgrijfen!!
    En als je egt een Boek wil uitbrengen.
    zou ik tog wel iets nieuws veriziiene,
    en deze gewoon veder doen hier op.
    ben je daar ook meteen van af ;)
    Maar alsnog moet je het HELEMAAL zelf weten;)


    Dunno ><

    turrlijk, als je iets egt wil uitbrengen moet je goed kunnen schrijfen.
    maar somige kientjes hier kunnen voor geen meter sgrijfen, en doen het tog ook ;)
    Maar jij kan Prachtig sgrijfen!!
    En als je egt een Boek wil uitbrengen.
    zou ik tog wel iets nieuws veriziiene,
    en deze gewoon veder doen hier op.
    ben je daar ook meteen van af ;)
    Maar alsnog moet je het HELEMAAL zelf weten;)

    okee


    Als je maar een ananas hebt..

    MAAR HIER DUS EFF MEDEDELING:
    wss gaat deze serie niet verder dan 1 deel [als je alles gelezen had dan had je dat mss al door] maar, voordat iedereen het weet..!


    Als je maar een ananas hebt..