hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?
dit was de laaste wens op teerste topic
mqkr zei op 12 oktober 2007:
je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...
je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt
ik wens dat mijn huiduitslag over gaat
ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^
ik wens dat dit een goed idee was
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- Wensverpester 2
Wensverpester 2 - Forum spelletjes
-
14 okt 2007 - 15:3115 juni 2008 - 11:12
oeps
je kan nu naar de universiteit maar je zakt naar hbo en dan naar mbo
ik wens dat ik terug in de tijd kon ^^15 juni 2008 - 11:18jah , nu heb je warme handen , maar dan ook keiwarme en je verbrand alles wat je ziet en je krijgt blaren.
ik wens geen examens meer !!!Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
15 juni 2008 - 11:20oei die eerste telt niet mee
jah je kan terug in de tijd , maar alleen maar in de prehistorie en dan merk je dat je niet meer terug kan en dan komt de dinosaurus
ik wens geen examens meer !!Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
15 juni 2008 - 13:19Je bent weer terug maar daarna moet je weer weg!
Hihihihihhiihihihihihihihihihihihihihiih !!!!!!!!!
Ik wens dat ik een zusje krijg , juppieee !!!!15 juni 2008 - 14:37je krijgt een zusje maar ze is hoogbegaafd en ze kan dus al spreken en ze wil een jongen worden , dus laten ze haar veranderen en dan heb je een broertje
ik wil dat Quizlet sneller gaatHave you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
15 juni 2008 - 20:41dat broertje neemt weer een besneiding en 's avonds krijg jij dat stukje vlees op je bord
dan word je mislek15 juni 2008 - 20:49je krijgt een zusje maar ze is hoogbegaafd en ze kan dus al spreken en ze wil een jongen worden , dus laten ze haar veranderen en dan heb je een broertje
wil ik ook
ik wil dat Quizlet sneller gaat
maaar, quizlet wordt sneller maar door een fout niet bij jou
ik wil terug naar het concert van gisterYou'd took my breath but I'll survive.
15 juni 2008 - 21:37je kreeg warmere handen, maar ineens werden ze gloeiens heet waardoor je ze heel snel onder de koude kraan moest doen en je huid een beetje zart is..
I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.
19 juni 2008 - 8:46je gaat terug naar het concert van gister,maar dit keer ga je aan de rechterkant in plaats van de linkerkant staan en je ziet dan je vriendje, je wil naar hem toe open maar hij bekt met een ander
ik wens dat hoe lekkerder iets is hoe gezonder het is.19 juni 2008 - 9:37dat gebeurd maar nog steeds word je er dik van
*hebben we ook met melk en boter hea?*
ik wens dat ik meer kleedgeld krijg !!^^19 juni 2008 - 11:51je krijgt maar 5 cent mer
ik wens dat het nu vrijdag isje weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen
19 juni 2008 - 16:52Het is vrijdag geworden, maar als het net vrijdag is geworden is er besloten dat vrijdag niet meer bestaat(en is het dus weer een normale schooldag als je dat (nog) moet)
To live would be an awfully big adventure
19 juni 2008 - 16:54Het is vrijdag geworden, maar als het net vrijdag is geworden is er besloten dat vrijdag niet meer bestaat(en is het dus weer een normale schooldag als je dat (nog) moet)
Wens vergeten -_-'
Ik wens dat ik een spannender leven had, mijn leven is zo boring!To live would be an awfully big adventure
22 juni 2008 - 21:0923 juni 2008 - 17:04je krijgt je drankje , maar het is keislecht en je krijgt er buikpijn van
ik wens meer vrije dagen (in schooljaar)
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereiktHave you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]