• Misschien kennen enkele van jullie onze ''Quizlet'' wel. We zijn Huppel Haterz...^^
    Huppels zijn niet welkom!;'D
    Soooooo... WE ARE DEAD!
    Wat we nodig hebben;
    1. IDEËN VOOR DINGEN OM TE DOEN, LEEF JE UIT!=']
    2. NIEUWE LEDEN!
    3. NIEUWE LEDEN!
    4. NIEUWE LEDEN!
    5. MISSCHIEN EEN COMISSIE? HOOFDREDACTIE FZOO?!
    6. MENSEN DIE QUIZLETS WILLEN MAKEN!

    Als je je wilt aanmelden als lid, of iets anders moet je in een Privébericht schrijven wat je wilt worden/doen.
    En dan krijg je een mail terug. Bijvoorbeeld met het wachtwoord. We wijzen niemand af, tenzij een van de leden ergens niet mee eens zijn.;'D

    Soooo, MAIL! MAIL! MAIL!!
    x Bartine ^^

    Huppels haten is net zo doelloos [/of zelfs doellozer] dan alto haten.
    Ik bedoel, het is echt arogant je beter te gaan voelen, omdat je een 'eigen' stijl hebt, die bij de meesten ook nog gekopieërd is van anderen. Ik heb een hekel aan de meeste scenekids [/niet bij voorbaat, maar de meeste scenekids die ik ken vind ik ontzettend irritant] Maar like, ik haat niet meteen álle scene's ofz =s Echt súpertriest dit.


    Mew <3

    Wie zegt dat we Emo's/Gothic's haten? Huppels zijn gewoon, rare arrogante kindjes. Daar heb ik iets tegen. Meerdere mensen ook. We mogn heus wel een Topic/of Profiel maken. Jullie vinden het misschien lekker zielig, maar dan zijn de mensjes van Hyves ook zielig.
    En, als je op onze profiel kijkt zijn het nog best veel mensjes. En ik vraag er niet om om gehaat te worden. Btw; weet ik hoe het is om een huppel te zijn, ik wordt zelf Barbie genoemt, en daarom die club. [Waarschijnlijk.] Tis ook maar voor de loll.

    x

    En btw, word het niet slecht bedoeld!
    x



    Heb je iets tegen huppels, ofzo? ><

    Je zei:
    "Huppels zijn gewoon, rare arrogante kindjes."
    Misschien heb je het niet door
    Maar als er iemand is die arrogant doet, ben jij het op dit moment wel.


    One man's fun is another's hell.