• Ik moet eens stoppen met mijn domme gedrag, maar een ding ik kan er neits aan doen. Het enigste wat er gebeurd is dat ik haast mijn beste vriendin ermee verlies, niet dat ze niet met me om kan gaan maar het ligt aan haar ouders.. en ik voel me daar kut over,.. want ik kan neit zonder haar.[/en dat meen ik serieus, ] maar mijn gedrag kan ik niet veranderen, verder kan ik toch neits doen?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Natuurlyk kan je niets aan je gedrag veranderen lieford, maar je kan er wel iets voor doen :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Natuurlyk kan je niets aan je gedrag veranderen lieford, maar je kan er wel iets voor doen :Y)

    wat dan?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    I dunno xP,
    But, als je die vriendin echt niet wil verliesen en echt heel veel van haar houd dan moet je je een beetje proberen aantepassen.


    I found myself in Wonderland.

    je moew je zelf niet haten...maar miss moet je er even bij stil staan voordat je iets doet/zegt tegen haar?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    I dunno xP,
    But, als je die vriendin echt niet wil verliesen en echt heel veel van haar houd dan moet je je een beetje proberen aantepassen.

    Haar ouders merken dat niet, ze blijven me zien als hoe ik toen was,.. echt grr,.!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je,je vriendin verliest heb je mij nogxD
    En voor de rest weet ik niks te zeggenxD
    EnxD Je kan verder gewoon niks doenxD

    Als je,je vriendin verliest heb je mij nogxD
    En voor de rest weet ik niks te zeggenxD
    EnxD Je kan verder gewoon niks doenxD

    Natuurlijk heb ik nog andere mensen, maar niemand die ook maar een klein beetje weet wat zei voor me betekend!! Dat weet ze zelf neit eens echt denk ik..!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Natuurlijk heb ik nog andere mensen, maar niemand die ook maar een klein beetje weet wat zei voor me betekend!! Dat weet ze zelf neit eens echt denk ik..!


    Vertel het haar dan

    (...)

    Vertel het haar dan

    Ik vertel het haar altijd, maar het erge is dat ze zo ongeveer 400 km van me vandaan woont, weetje ik had beter Q niet gevonden,. ik haat mezelf dat ik van iemand mben gaan houden die zover weg woont..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Persoonlijkheid is consistent, en aangezien je gedrag samenhangt met je persoonlijkheid, kan je inderdaad niet zomaar veranderen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik haat jou ook en misschien moet je maar is wat aan je gedrag gaan doen ofzo! Sorry maar ik ga je niet zeggen wat je wilt horen.. dat doen de andere hier schijnbaar al genoeg >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Ik vertel het haar altijd, maar het erge is dat ze zo ongeveer 400 km van me vandaan woont, weetje ik had beter Q niet gevonden,. ik haat mezelf dat ik van iemand mben gaan houden die zover weg woont..


    Dan hoef je je zelf niet te haten hoor!
    Ik heb het ook hoor!(Maar dan niet bij een vriendinxD)
    En het is normaal!

    Persoonlijkheid is consistent, en aangezien je gedrag samenhangt met je persoonlijkheid, kan je inderdaad niet zomaar veranderen.

    Dat is niet helemaal waar want 2 jaar geleden is mijn gedrag zo erg veranderd! 3 jaar geleden was ik nog neit zo, haat aan de persoon die dat heeft veranderd, maar dat is verleden tijd,.. maar oke ik weet dat het moeilijk is want ik heb het al geprobeerd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik haat jou ook en misschien moet je maar is wat aan je gedrag gaan doen ofzo! Sorry maar ik ga je niet zeggen wat je wilt horen.. dat doen de andere hier schijnbaar al genoeg >.<

    Gheghe,=D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik haat mezelf ook..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.