Zoals jullie allemaal weten heeft zondag de fanparty vn th plaatsgevonden.
Der zijn foto's gemaakt maar als je die wil zien dan moet je naar de website van th gaan en op foto's klikken angezien het niet lukt die te kopieren http://tokiohotel.pop24.de/tokiohotel2/index2_de_tmp.php
wat vinden jullie van de foto's?
Ik vind de foto's waardat tom en bill opstaan zeer mooi.Bill z'n haar vind ik vele beter op die foto's.Maar wat wel opvalt is: Bill ziet er nogal mager uit (is all langer bekend maar kom) en Tom lijkt precies vreselijk slecht gezint als em een handtekening geeft of in de buurt is van een fan.
EDIT: Er zijn inmiddels al meerdere (buitenlandse) verslagen op internet verschenen, en het schijnt een enorme chaos te zijn geweest. Ruzie tussen fans van verschillende nationaliteiten, pubers die allemaal hard duwen om zo dicht mogenlijk bij Tokio Hotel te komen, ouders en politie die verslagen stonden te kijken. Toen er bleek dat er maar 300 fans, die een kaartje hadden gewonnen, kwamen opdagen, werden er ook nog 200 fans zonder kaartje toegelaten.
had ik da gewete
Oké ds is mss erg dt er 'maar' 300 mensen zijn komen opdagen maar daarom moet je toch geen mensen die geen kaartje gewonne n hebben binnenlaten...
He je niets gewonnen! Pech!
komen er maar 300 mensen! pech
maar ze moeten hetgwn eerlijk houden vind ik
I need you like a heart needs a beat