• I have two new ideas, but it is not the meaning that I do them both. Except if it is 50 ,, 50 for them. So choose the one you really like and then I'll make it for you guys ^^.
    Hieruit kan je kiezen! =)

One ; Upstairz.
    Een meisje woont in een appartement waarvan het dakappartement op de 9e verdieping leegstaat. Velen zeggen dat het er spookt, maar daar gelooft ze niet in. Totdat ze op een dag haar hondje achternaloopt. Zo komt zo in het dakappartement terecht en ontdekt ze dat het er niet helemaal zo normaal is als het lijkt. Ze ontdekt een meisje helemaal in een hoek van een slaapkamer. Daarna een man, daarna een vrouw en zo gaat het verder. Maar wat ze helemaal niet doorheeft is dat ze met spoken te maken heeft, die ze moet helpen. Ze denkt dat het gewone mensen zijn, totdat ze te weten komt dat anderen hen niet kunnen zien.

Two ; Fuck the system
    Het gaat over een meisje die zeer opstandig is tegenover anderen. Ze haat school, haat mensen en vooral eigenlijk alles op aarde. Maar er zit meer achter haar opstandigheid, die reden wordt door niemand geweten. Ze woont bij een pleeggezin, maar ook dat weet niemand. Ze is van oosterse afkomst, van Japan en daar heeft ze veel meegemaakt. Het probleem is dat ze met geen enkele psycholoog praat en eigenlijk met bijna niemand praat. Alleen met haar kleine broertje (…) van 5 jaar, die al lang overleden is…

Votes
    One ; [2]
    Two ; [34

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

de tweede :D:D
    Vette naam,
    die heb ik vorig jaa op me leren jasje gespoten (A)

<3xo.

We'll still love each other, forever and always. <3

de tweede :D:D
    Vette naam,
    die heb ik vorig jaa op me leren jasje gespoten (A)

<3xo.

Eindelijk, mijn eerste reactie! Dankje (K)
    En ik vind dat zinnetje echt zow zalig ><

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

I like the first one ^^

It's all for you, my butterfly.

nmr 2 idj het leukste... nja het verhaal is niet vrolijk maar omg ik snap mijzelf niet meer ¬¬
    annyways ik ben voor de 2e xD

A Noble was Born in Chaos

Nummer 1 En japan ligt in het oosten ^.

Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

Nummer 1 En japan ligt in het oosten ^.

wahaha, ja nu je het zegt >< had eerst zuiden getypt en heb dan japan gezet. Wahah, dankje dat je het zegt >< [/pasthetnuaan]

2e ^^

& als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

Ik vind de 2e leuker