• Heb jij dit?

    Zo ja: Schrijf je verhalen (op Quizlet)?

    Zo ja: Heb je het heel erg, of licht?

    Zo ja: Wanneer werd het ontdekt bij jou?

    Zo ja: Wat voor hulp krijg je?

    Zo nee: Weet je er veel van af, omdat bijv een broertje of zusje, nichtje of neefje dit heeft?

    Daar ben ik wel benieuwd naar ^^

    EDIT:

    Aan de mensen die het niet hebben maar wel mensen kennen die het hebben : Merken jullie daar iets van, dat je zou willen dat die gene het niet had omdat bijv iets dan veel makkelijker zou gaan, ook voor jou?

    Aan de mensen die het wel hebben: Wat vind je nu vooral heel lastig om te doen?

    Bij mij merk ik dat mensen wel graag willen dat ik sneller was En ik vind situaties op school soms erg lastig, en dat ik zelf zo langzaam ben, zo laat klaar met me hw enzo

    Nope, maar er waren wel een stuk of 5 klasgenoten die het wel hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee heb ik niet, maar wel 5à6 klasgenoten hebben dit. En eentje heeft toch wel nog een zware versie er van.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb het een mijn nerderlans is fucktup. gewoon geen nl meer maar goed ik doe der wel alles aaan om het weer beetje goed te maken:D


    Some angels have no wings.

    heb ik niet een vriendin van mij wel en een andere klasgenoot ook


    We can only learn to love by loving.

    ja dat heb ik!
    -en ja ik schrijf ook gewoon verhalen op Quizlet.
    -En ik heb het best wel erg.
    maar de maten ik ouder word, word het steeds minder.
    -en in groep 5 geloof ik.
    Al heel snel teminsten.
    -en op de basisschool, moest ik altijd met zoon leesjuf lezen.
    en nu. krijg ik allen mijn Proefwerken en So's op groot voormaat, krijg meer tijd, en krijg geen onverwachte leesbeurt.


    Dunno ><

    ja ik heb het
    ik schrijf verhalen
    bij somige dingen erger dan bij andere
    het werd bij mij ontdekt dat ik in groep 6 zat
    ik ging naar een vrouw toe waar ik allemaal spelletjes moest doen met taal en zo maar daar ga k al heel lang niet meer heen (het was trouwens wel heel leuk we waren altijd met een vaste groep mensen en dat was heel gezellie)

    En nu ik zelf even xD

    Heb jij dit? Jaaa

    Zo ja: Schrijven jullie verhalen (op Quizlet)? Ja :D

    Zo ja: Heb je het heel erg, of licht? Licht, want ik weet het nog niet zo lang xD

    Zo ja: Wanneer werd het ontdekt bij jou? Begin tweede klas (zit nu in de derde)

    Zo ja: Wat voor hulp krijg je? Ik moet artikels samenvatten, elke avond een stukje voorlezen, ik krijg extra tijd op toetsen en vergrote versie met toetsen.

    Zo nee: Weet je er veel van af, omdat bijv een broertje of zusje, nichtje of neefje dit heeft? -

    Ik wil ook geen onverwachte leesbeurt:O Met engels schaam ik me zoo dood, engels voor lezen kan ik echt niet >< Maar ik word niet vaak gevraagd ^^

    Ik heb het niet maar 3 mensen uit de klas hebben het :) dus ik weet er veel vanaf


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Heb jij dit? Jaah



    Zo ja: Schrijven jullie verhalen (op Quizlet)? Jupp :)



    Zo ja: Heb je het heel erg, of licht? Gemiddelt. (bij vreemde talen wel erg)



    Zo ja: Wanneer werd het ontdekt bij jou? Op de bassischool groep 4 of zo



    Zo ja: Wat voor hulp krijg je? Niet veel. Op de bassischool wel. Maar die hielp niet. Nu vergrote blaadjes op de toets. (maakt me niks uit ookal vind ik het wel grappig) Langer toets tijd maar ben eigelijk altijd optijd klaar. Verder hoef ik niet onverwachts voor te lezen. Daar ben ik wel blij mee (A)



    Zo nee: Weet je er veel van af, omdat bijv een broertje of zusje, nichtje of neefje dit heeft? Me broertje heeft het ook


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Nee...Maar ongeveer 3 uit me klas hebben 't

    ik heb t niet, maar als ik erover nadenk bijnaiedereen waar ik heel goed mee bevriend ben/was heeft t.. o.o
    [jalissa gaat graag met dyslexiekindjes om?]

    Mijn vriendin heeft het heel erg..

    duZZ KiZZZ AvrilliejFan!! * Sweetygirl


    --

    Heb het niet, maar twee van mijn vriendinnen hebben het wel, niet zo erg. & Mijn pa heeft het ook; die heeft het wel erger.


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Mijn broertje heeft het best wel erg, dus ik weet er wel veel van af. Ik moest hem ook vaak helpen met teksten lezen voor school :) (nu niet meer, want hij heeft bijna geen talen meer). Mijn broertje krijgt toetstijdverlening en groter lettertype. Ook mag hij in de klas veel op de computer doen :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Aan de mensen die het niet hebben maar wel mensen kennen die het hebben : Merken jullie daar iets van, dat je zou willen dat die gene het niet had omdat bijv iets dan veel makkelijker zou gaan, ook voor jou?

    Aan de mensen die het wel hebben: Wat vind je nu vooral heel lastig om te doen?

    Bij mij merk ik dat mensen wel graag willen dat ik sneller was xD En ik vind situaties op school soms erg lastig, en dat ik zelf zo langzaam ben, zo laat klaar met me hw enzo xD