• heey lieve mensjess (H)

    zoals jullie de titel zien..
    ik kan niet kiezen..
    ik krijg voor de kerst 2 nieuwe piercings..
    dermal anchors..
    alleen ik weet niet waar ik ze moet laten zetten..
    of verwerkt in me tattoo (zie foto in me fb voor de tattoo)
    of 1 in me tattoo en andere onderop me rug
    of allebei op de rug..

    HELP!!!!(baby)
    btw zo ziet zo'n piercing eruit
    http://www.josche.nl/dermal%20anchor3.JPG

    en dit zie je alleen
    http://farm4.static.flickr.com/3005/2410207499_57a019663f.jpg?v=0

    Oja.. iemand nog ideetjes voor een tattoo??:X


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    niemand wil me helpen :O:'(??


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik heb die dermal anchor eens opgezocht en was even sprakeloos. Ik wist niet dat zoiets bestond. Weet eerlijk gezegd ook niet wat ik ervan moet vinden, het zit tussen bizar en gaaf in. Maar het is heel bijzonder.
    OT: Ik zou de microdermal niet op je gezicht plaatsen, je hebt namelijk vrij grove wenkbrauwen. Als je vaak kleding draagt met een open hals kun je overwegen er eentje in je nek te plaatsen. Op je pols kan ook. Wat betreft die piercings kun je eigenlijk vrijwel alle plekken nemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik wil je wel helpen maar ik weet het ook niet goed wat je het beste kan doen!...doe wat je het leukste vindt?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tattoo: Als ik een tattoo zou nemen zou ik 'm zelf ontwerpen met eventueel een mixje van m'n favoriete stijl. Neem iets dat je leuk vindt en waarvan je vindt dat het goed op je lichaam zou staan. Ikzelf vind vloeiende lijnen en bloemetjes mooi (dat past wat vorm betreft ook goed bij het vrouwelijk lichaam), bijv dit: http://www.tattoos.co.nz/gallery/199_500.jpg
    Houd in elk geval goed in je achterhoofd dat een tattoo voor eeuwig is (tenzij je het laat weghalen waarvoor je ook veel geld kwijt bent) dus neem iets dat veel waarde heeft voor je.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb die dermal anchor eens opgezocht en was even sprakeloos. Ik wist niet dat zoiets bestond. Weet eerlijk gezegd ook niet wat ik ervan moet vinden, het zit tussen bizar en gaaf in. Maar het is heel bijzonder.
    OT: Ik zou de microdermal niet op je gezicht plaatsen, je hebt namelijk vrij grove wenkbrauwen. Als je vaak kleding draagt met een open hals kun je overwegen er eentje in je nek te plaatsen. Op je pols kan ook. Wat betreft die piercings kun je eigenlijk vrijwel alle plekken nemen.


    in me gezicht zou ik ze zowiezo nooit zette xD
    ben je best wel heel erg gestoord maargoed..
    ja me tattoo zit op me onderarm..
    maar onder op me rug vind ik ook zo leuwk
    pfff vervelend :p
    but thnx dat je me wat tips enzp gaf :D en voor het reageren natuurlijk (A)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)
    maar onder op me rug vind ik ook zo leuwk

    Ja das idd een mooie plek ook. Zo veel mogelijkheden heb je, ik zou ook verward zijn als ik jou was :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Tattoo: Als ik een tattoo zou nemen zou ik 'm zelf ontwerpen met eventueel een mixje van m'n favoriete stijl. Neem iets dat je leuk vindt en waarvan je vindt dat het goed op je lichaam zou staan. Ikzelf vind vloeiende lijnen en bloemetjes mooi (dat past wat vorm betreft ook goed bij het vrouwelijk lichaam), bijv dit: http://www.tattoos.co.nz/gallery/199_500.jpg
    Houd in elk geval goed in je achterhoofd dat een tattoo voor eeuwig is (tenzij je het laat weghalen waarvoor je ook veel geld kwijt bent) dus neem iets dat veel waarde heeft voor je.


    again thnx
    en ik weet dat ik goed moet nadenken
    ik wil der ook weer eentje zelf ontwerpen
    maar ik vroeg het
    omdat ik dat miss als er leuke ideeen zijn.. te mixen ofzo
    natuurlijk wel zodat het tog nog mijn eigen idee is..
    en natuurlijk gaat daar ook weer een speciaal iets achter zitten ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ik wil je wel helpen maar ik weet het ook niet goed wat je het beste kan doen!...doe wat je het leukste vindt?

    xX


    hm ja dat weet ik dus niet xD
    maar tog thnx voor het reageren ;)
    xx


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    verder nog mensen??


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    2 in je tattoo verwerkt schat :D Dat lijkt mij het mooist (H)

    2 in je tattoo verwerkt schat :D Dat lijkt mij het mooist (H)


    Thnx krullie :D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Misschien moetj e even vertellen wat zo'n soort piercing presies is,, en een plaatje hier neer zetten? Sommige mensen zijn lui, en reageren dus niet omdat ze neitweten wt het isxD

    Misschien moetj e even vertellen wat zo'n soort piercing presies is,, en een plaatje hier neer zetten? Sommige mensen zijn lui, en reageren dus niet omdat ze neitweten wt het isxD


    luie mensen hier :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz