• Nou jullie herinneren je TOMSDICK (Charissa) vast nog wel. En jullie weten vast ook wel dat ze een ban heeft. En dat vind ze kut, want nou kan ze met velen van jullie geen contact meer houden. Ook mist ze jullie en daarom verzamel ik de msn van iedereen die nog contact met haar wil hebben.
    Dus wil jy nog contact met Charissa? Zet dan hieronder je msn neer!

    :D

    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Goh, hadden jullie dat nog niet door dan? Jullie worden allemaal gebruikt om populaider te worden.

    Wake up, jullie zijn niet populair, eerder gevreesd vanwege jullie grote bek zo nu en dan.
    En het feit dat jullie overal, of op veel topics, reageren maakt niet dat iedereen je aardig vind.
    Ik snap wel degelijk dat mensen je liever te vriend houdt. Zie maar, als één persoon tegen jullie is, wordt die de grond in getrapt. Goh wat raar dat ze dan aardig doen.

    1; heb haar al
    2; niet egt nodig lijkt me
    3; zinloos want als jullie égt iets voor haar betekende dan hadden jullie allang elkaars msn's uitgewisseld


    when words fail, music speaks.

    tanyavissers@hotmail.com
    ik wist zelfs niet dat ze een ban had ö
    gosh, ik ben laatt. ><


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb haar al ^^


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    WAA dat zei ze vandaag ook tegen mij ^^
    -voeld zich trots-

    maar de mijne heeft de dus al ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Sommigen van jullie zyn echt nutteloos. Ze vraagt alleen maar msn aan de genen die 'm willen geven voor die Charissa. Niet naar jullie mening over haar etc!


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Wake up, jullie zijn niet populair, eerder gevreesd vanwege jullie grote bek zo nu en dan.
    En het feit dat jullie overal, of op veel topics, reageren maakt niet dat iedereen je aardig vind.
    Ik snap wel degelijk dat mensen je liever te vriend houdt. Zie maar, als één persoon tegen jullie is, wordt die de grond in getrapt. Goh wat raar dat ze dan aardig doen.

    Precies.


    I recycle my thoughts.

    Populair zyn is een groot woord. Je kan geliefd en gehaat zyn maar populair?


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Populair zyn is een groot woord. Je kan geliefd en gehaat zyn maar populair?

    Zo noemen ze zichzelf.
    Dusja

    (...)
    Zo noemen ze zichzelf.
    Dusja

    Niemand hier is populair. Óke, je kan bekend zyn. En mensen kunnen gebruik van je maken om ook bekend te worden. Maar kom op zeg. En als je vind dat mensen wel populair kunnen zyn noem dan 1 persoon hier op Q. die populair is!


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Zo noemen ze zichzelf.
    Dusja

    idd xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    Niemand hier is populair. Óke, je kan bekend zyn. En mensen kunnen gebruik van je maken om ook bekend te worden. Maar kom op zeg. En als je vind dat mensen wel populair kunnen zyn noem dan 1 persoon hier op Q. die populair is!

    Hun dachten dat ze O zo populair waren hé


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    Hun dachten dat ze O zo populair waren hé

    Zyn ze niet.
    Misschien wel bekend maar niemand is hier populair. Of iedereen moet die persoon mogen maar volgens my zyn er altyd wel personen die je haten!


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    IkMisHaar (huil)
    lindsey.x94@hotmail.com


    The soul needs autumn.