• ik wil heel graag een quiz en/of serie maken maar,, ik heb op het moment zoo weinig inspiratie!!
    ik wil iets origineels!!

    can you help me??

    kuzzz cherelle


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Saskia is een meisje van 18.Dit jaar zit ze dus op de universiteit.Wanneer ze op een dag tegen iemand opbotst herkent ze de persoon totaal niet.Ze vraagt ofdat hij iets wil drinken zodat ze haar excuses kan aanbieden.De jongen knikt en samen gaan ze iets drinken.Hij geeft zijn gsm nummer aan haar en zegt dat ze die aan niemand mag geven.Wanneer ze nog is afspreken ontdekt ze dat het Tom Kaulitz is.Ze worden verliefd op elkaar maar bij elkaar blijven in de wereld van de sterren is niet zo makkelijk.


    The soul needs autumn.

    @SweetLovex3
    Dat is mijn naam in je eerste idee^^
    @cherellexTH
    Wil je dta idee? Anders drop ik em in een ander topic


    Music is the new sex

    Sofie is een meisje met veel problemen thuis.Haar ouders hebben altijd ruzie en haar broer ziet ze bijna nooit.Ze besluit om met haar Bf weg te lopen.Onderweg krijgen ze een ongeluk en komen in het ziekenhuis te liggen.Haar Bf red het niet.Ze is helemaal in de war en verdrietig en wil met niemand nog spreken,dan komt Bill Kaulitz op haar kamer te liggen doordat hij in elkaar is geslagen.Bill heeft direct medelijden met Sofie en wil haar helpen maar laat ze hem toe in haar leven ?


    The soul needs autumn.

    In Berlyn heerst een vloek.. Een vloek die iedere Duitse band zal vermoorden. Deze vloek is uitgesproken door Sabrina, 't ex- vriendinnetje van Tom. 2 jaar lang hadden ze een relatie maar Tom ging vreemd. In die hele 2 jaar had ze niks door totdat er een van die meiden zwanger werd en 't in de pers kwam. Nu, wil ze wraak op ze. Wraak op heel Tokio Hotel, op alle beroemde, Duitse bands. Iedere band die in Berlyn zal komen zal binnen 48 uur sterven. Tokio Hotel beseft dit pas als ze eenmaal in Berlyn zyn. Ze willen deze vloek stoppen en dat kan maar op 1 manier. De 7 opdrachten van Sabrina voltooien. Pas dan.. kunnen ze veilig zyn..


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    @SweetLovex3
    Dat is mijn naam in je eerste idee^^
    @cherellexTH
    Wil je dta idee? Anders drop ik em in een ander topic

    ik wil nog ff nadenken maar als jij hem wilt droppen..,, wat jij will:D
    dankjewel voor je iedee(H)
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    @SweetLovex3
    Dat is mijn naam in je eerste idee^^
    @cherellexTH
    Wil je dta idee? Anders drop ik em in een ander topic

    :O
    Echt? Naáh, daar dacht ik niet eens aan :P Vond 't gewoon een coole naam, maar leuk toch? :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    :O
    Echt? Naáh, daar dacht ik niet eens aan :P Vond 't gewoon een coole naam, maar leuk toch? :)

    Ik voel me vereerd^^


    Music is the new sex

    IKWORDGEAK!!!!!!
    :P:P:P

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)
    ik wil nog ff nadenken maar als jij hem wilt droppen..,, wat jij will:D
    dankjewel voor je iedee(H)
    XXX

    Dat vind ik een beetje sneu,want als je mijn idee kiest en een andere ook,dan heb je twee en is het mijn schuld(:


    Music is the new sex

    (...)
    Ik voel me vereerd^^

    :P ^^


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    :P ^^

    Dan voelt het net alsof ik deh oofdrol hebx'D


    Music is the new sex

    (...)
    Dat vind ik een beetje sneu,want als je mijn idee kiest en een andere ook,dan heb je twee en is het mijn schuld(:

    neej joh kind!!!:P
    ik word overspoeld ik heb heelveel keuze ineens:P
    wat maakt 1 nouw uit;)
    (H) kuzz


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    lieve mensjuhs ik ga ik kijk binnekort nog is naar al de (overgebleven) iedeen en dan ga ik een of meerdere keuzes maken!!:D
    kuzz(K)(H)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Mijn idee doet nog mee hoop ik?x'D


    Music is the new sex

    Als ik een briljant idee had zou ik er zelf een serie mee maken. :']


    No growth of the heart is ever a waste