• HOLLOW CREEK
    Small village in Oregon.

Some secrets are buried. Others are waiting to be found.

Hidden deep within the ancient forests of Oregon lies the small, secluded town of Hollow Creek. Surrounded by towering pines, winding woodland trails and a landscape that seems untouched by time. Around it lies a beautifull lake where mist clings to the water in the early hours of the morning, while the distant calls of wildlife echo through the trees. To an outsider, Hollow Creek is little more than a quiet, picturesque town. It's a place where life moves slowly, neighbours know one another by name and were you can find yourself at peace… Or is it?

Long before Hollow Creek appeared on any map, the surrounding woods were home to witches and creatures alike. Magic was woven into the land itself, passed down through bloodlines and whispered through generations. The lake was what most called their home. It brought life trough all until one brought darkness in this save haven.

Zo’n 250 jaar geleden werd het dorp van Hollow Creek geteisterd door verraad binnen de coven. Wanneer onbeantwoorde liefde zich opslokte tot bitterheid werd een vloek uitgesproken. Als zij haar liefde niet kon krijgen, niemand niet. Elke volle maan was er bloedvergiet in het dorp. Bewoners werden argwanend naar elkaar en wie één was met de magie van het land werd beschuldigt.
    Al wie ‘onrein’ was volgens de oprichters van het dorp werden per boot naar het eiland bij het meer opgestuurd, waar zij om kwart na 3 zouden hangen aan de holle boom die daar zijn rust vond. Hekserij zou hier niet meer thuishoren en toch spraken zij allen een laatste belofte. Dat voor zo'n 250 jaar het dorp gespaard zou blijven van duisternis.

Of dat beweerd de legende van Hollow Creek dan toch.

Let’s all gather at the Hollow tree, where they are sentenced to hang around a quarter after three. Let’s all get together and look upon thee – witches of old not allowed to roam free.

speeltopic ✧ rollentopic ✧ praattopic

ROLES

† Name † Witch Power † Age † Pg † User
    † Name † Witch Power † Age †Pg † User

† Alfa of the Wera Wulfa † Age (+26) † Born † Pg † User

† Name † Bitten | Born † Age † Pg † User

†

† Name † Sherrif † Pg † Ken_
    † Name † Job † Pg † User
    † Name † Job † Pg † User

† Name † Gargoyle † Pg † Librarian

It begins with a whisper.

A voice carried on the wind. A name spoken in a dream. The faint sound of someone calling from across the water when there is nobody there. Some hear it in the dead of night; others hear it while walking alone beneath the trees. And those who follow the sound find themselves drawn towards Hollow Creek, guided by something they cannot explain and a feeling they cannot seem to shake.
    And yet, something is calling them home.
    Whatever happened on that island all those years ago was never truly laid to rest.

INFORMATIE

Hollow Creek is echt het typische afgelegen dorpje dat je zou vinden in de bossen te Noord Amerika. Een klein dorpscentrum met je lokale bakker en slagerij. Een kerk niet ver van de majors office en een politie station niet ver van de lokale school en bieb.
    Al 50 jaar is Ursula's diner een vaste stek om in het weekend een lekkere vette hap te nemen en ook het interieur is van die tijd geleden. Aan het meer worden er in de zomer Kano's verhuurd en er lekker rondgezwemd. De holle boom aan het eiland is de vaste 'romantische' stek voor jonge stelletjes al lijken de gekerfde hartjes altijd te verdwijnen...
    Iets verder de dorpskern bevonden zich kleine woonwijken en ten oosten langs het meer een trailerpark.
    Momenteel is het dorp versierd in alle soorten Halloween Decoratie en gigantische pompoenen.

START

Het is 10 Oktober en het dorp is gehuld in Halloween decoratie. De motels zitten uitzonderlijk vol voor deze periode van het jaar, maar dat betekend ook meer leven in het dorp!
    Al zijn enkele niet naar hier gekomen om de festiviteiten te vieren, maar de onderzoeken wie hen hierheen heeft geleid. Een zoektocht die kan leiden tot nieuwe vriendschappen of misschien wel liefde? Maar wat de verhalen van 250 jaar geleden zich gaan herhalen? En is dit dan ook het verhaal dat sommige al kennen?

RULES

† In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    † Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    † Wegens de toon van de rpg is de minimum leeftijd van de personages 21+
    † Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    † 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    †Heb je een ander personage in gedachten dan de soorten die hierboven staan aangegeven? Overleg dan graag eerst even met mij.
    † Vragen kunnen altijd gesteld worden !
    † Deze rpg is gebaseerd op al mijn favorieten, Teenwolf, Hocus Spocus, maar ook een tal van geweldige rpg's hier op Q! Special shoutout aan Bestiallimos & Sommervale!
    † Dankjewel aan Lie en Maia voor de hulp (blush)

Let's get spooky !

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Ik RP heel weinig nog, maar dit klinkt up my alley (: Wat voor heksen/weerwolven lore geldt hier? Aangezien folklore en fictie hierover zo enorm breed is (to check if it's my kind of thing)

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    Ik RP heel weinig nog, maar dit klinkt up my alley (: Wat voor heksen/weerwolven lore geldt hier? Aangezien folklore en fictie hierover zo enorm breed is (to check if it's my kind of thing)

Er is niet meteen 1 specifieke lore die ik volg voor de rpg! Het enige dat 'canon' is- is dat de eerste weerwolf van Hollow Creek een vervloekte man was, waar 1 van de heksen een heartbreak voor had. Deze heks zal in deze rpg geen bloedverwant hebben. Wel zat ze in de originele Coven (A) Maar vrij weinig is hier over gekend.

Daarnaast zijn de 'gekende' kruiden wel schadelijk voor de wolven, maar indien je twijfels hebt mag je gerust me sturen en bekijken we samen even wat er allemaal voor je past!

MT. 🥺

[ I will always love you ]

Ken_ schreef:
    (...)

Er is niet meteen 1 specifieke lore die ik volg voor de rpg! Het enige dat 'canon' is- is dat de eerste weerwolf van Hollow Creek een vervloekte man was, waar 1 van de heksen een heartbreak voor had. Deze heks zal in deze rpg geen bloedverwant hebben. Wel zat ze in de originele Coven (A) Maar vrij weinig is hier over gekend.

Daarnaast zijn de 'gekende' kruiden wel schadelijk voor de wolven, maar indien je twijfels hebt mag je gerust me sturen en bekijken we samen even wat er allemaal voor je past!

Klinkt logisch! Hoe zit het met de heksen zelf? Wat moet ik me bij hen voorstellen qua magie?

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    (...)

Klinkt logisch! Hoe zit het met de heksen zelf? Wat moet ik me bij hen voorstellen qua magie?

In mijn visie is de hekserij eerder met kruiden, andere ingredianten en oude spellbooks, maar elke heks heeft ook een specifieke gift waar hij/zij een affiniteit voor heeft.

Bijvoorbeeld, iemand die natuur kan manipuleren. Of een heks die in zijn/haar dromen visies heeft etc. Ik sta voor alles open want zo ontstaan ook de leukste rollen imo (blush)

MT

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

Sign me uppp, sowieso een heks en een wera wulfa graag c:

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Sign me uppp, sowieso een heks en een wera wulfa graag c:

Yess! Ik zet je er vanavond bij!

Ik claim alvast even de naam Kit Morrison en fc Sky Hawai :Y)

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.