• ❄ Kerstkaartenswap 2026 ❄

Ladies, gentlemen, buoys and squirrels, it's TIIIIIIME *insert Mariah Carey gegil*
    Bij deze de DERTIENDE EDITIE!!!!!! van de Q Kerstkaartenswap!
    Want zeg nou zelf, wat is er leuker dan echt een heleboel leuke kerstkaartjes krijgen van je mede-Q'ers?

Het is misschien weer wat vroeg - Sinterklaas is er nog niet eens, maar de pepernoten wel - en toch leek het me verstandig om op tijd te beginnen met inventariseren, EN zodat zij die twijfelen voldoende nadenktijd hebben om te beslissen of ze mee willen doen!
    Bij deze dus alvast de mededeling!

Wat is een kaartenswap?
    De naam verklapt het al. Je verstuurt zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer hetzelfde aantal kaarten voor terug (tenzij je meer kaarten wilt versturen dan ontvangen, want dat is ook een optie).
    Dit mogen zowel gekochte als zelfgemaakte kaarten zijn, dus je mag je creativiteit er helemaal in kwijt. (:

Hoe kan ik meedoen?
    Je kan meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor 20 november de gegevens hebben.
    Vanwege een (langdurige) crash van Q vorig jaar net voor het verdelen van de adressen, zou ik het fijn vinden om dit jaar een extra contactmogelijkheid te hebben, zoals een mailadres of een discord zodat ik alsnog contact op kan nemen!
    Er is ook altijd nog een Q discord server waarin ik te vinden ben indien we het nodig hebben voor deze swap!

Aanmelden kan door mij een privé berichtje te sturen hier op Q. Vermeld hierin;
    Naam: Username en echte voornaam
    Adres:
    Hoeveel kaarten wil je verzenden:
    Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België.
    Hoe ik je kan bereiken in geval van storing op Q: Mailadres, discord username, facebook, etc.

LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven.
    Persoonlijke gegevens worden natuurlijk niet verder verspreid dan de kerstkaartenswap-deelnemers. De back-up contactmethode wordt met niemand gedeeld!

Deelnemers
    Als je gebruikersnaam blauw aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.

Username
    ❄ Catmint
    ❄ Inktzwart
    ❄ Girlicious
    ❄ Derks
    ❄ syllie1992
    ❄
    Aantal
    15-20/Iedereen
    5-10
    5
    Iedereen
    5

Waarheen
    Nederland & België
    Nederland & Duitsland
    Nederland
    Overal
    Nederland

Opgeven kan tot vrijdag 20 november 23:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden.
    De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is zaterdag 12 december.

[ bericht aangepast op 20 sep 2026 - 21:42 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Super super leuk! MT (:

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Eerste 2 aanmeldingen zijn in de main post verwerkt!

Ik twijfel vooralsnog, ik vind het mega leuk om te doen, maar ik ben ook actief op zoek naar een huisje op één inkomen. En postzegels zijn zo belachelijk duur tegenwoordig. Voelt echt heel goedkoop om te zeggen, maar een vel kerstzegels is toch al snel 24 euro. Zullen dit jaar wel nog duurder zijn. (no_chears)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

JAAAAAAAA IK DOE MEE IK DOE MEE IK DOE MEE ik ben al 2 weken bezig met het maken van kerstkaartjes voor m'n collega zodat ik daarna lekker veel tijd heb voor de swapkaarten 😁

Iedereen krijgt een kaartje van mij 😎
    Edit: ook als je mij geen kaartje stuurt (omdat de swap anders niet uitkomt) of niet mee wilt doen met de swap maar wel een kaartje wil ontvangen, dan mag je altijd je adres naar mij sturen 😁
    Kaartjes ontvangen boeit mij niet zoveel, maar ik vind sturen wel altijd heel leuk 😁

[ bericht aangepast op 21 sep 2026 - 17:51 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik doe ook weer mee dit jaar :D

SPECS schreef:
    Ik twijfel vooralsnog, ik vind het mega leuk om te doen, maar ik ben ook actief op zoek naar een huisje op één inkomen. En postzegels zijn zo belachelijk duur tegenwoordig. Voelt echt heel goedkoop om te zeggen, maar een vel kerstzegels is toch al snel 24 euro. Zullen dit jaar wel nog duurder zijn. (no_chears)

Understandable, postzegels zijn heel duur. Je hebt nog tijd om erover na te denken in ieder geval!

Derks schreef:
    JAAAAAAAA IK DOE MEE IK DOE MEE IK DOE MEE ik ben al 2 weken bezig met het maken van kerstkaartjes voor m'n collega zodat ik daarna lekker veel tijd heb voor de swapkaarten 😁

Iedereen krijgt een kaartje van mij 😎
    Edit: ook als je mij geen kaartje stuurt (omdat de swap anders niet uitkomt) of niet mee wilt doen met de swap maar wel een kaartje wil ontvangen, dan mag je altijd je adres naar mij sturen 😁
    Kaartjes ontvangen boeit mij niet zoveel, maar ik vind sturen wel altijd heel leuk 😁

Gezellig!!!
    (vergeet niet nog ff een PB'tje te sturen naar me met de info tho ^^)

[ bericht aangepast op 22 sep 2026 - 9:16 ]

Catmint schreef:
    (...)

Gezellig!!!
    (vergeet niet nog ff een PB'tje te sturen naar me met de info tho ^^)

Yes, ben ik mij van bewust! Maar gezien ik nog tot 1 oktober uit dit huis gekickt kan worden per 1 november wil ik eigenlijk nog even een paar daagjes wachten tot ik zeker ben dat ik het juiste adres doorgeef 😅

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly