• Auradon

University
    RollentopicPraattopic・Speeltopic

And they lived happily ever after

Zo'n dertig jaar geleden, na een tijd van terreur en angst in de koninkrijken, zijn de slechterikken verslagen en terecht gesteld voor hun misdaden.
          De koninkrijken besloten nauwer samen te werken, zodat ze sterker waren in tijden van nood en rampspoed. Grenzen werden geopend en mensen voelde zich verbonden.
          Toch bleef de angst heersen dat de schurken een weg terug zouden vinden, en wederom de rijken zouden terroriseren. Mensen vreesde dat de gevangenissen en kerkers niet sterk genoeg waren om slechterikken binnen te houden.
          Als oplossing werd er besloten om alle slechterikken te verbanden naar een eiland, omringd door een magische barriere. Geen manier van ontsnappen. Al snel werden ook andere criminelen naar het eiland verbannen, mensen die geen hoop leken te hebben op terugkeren in de maatschappij.

Auradon University

Semester 1
    zaterdag 29 augustus: opening school voor verhuis dagen
          maandag 7 september: Start academisch jaar (semester 1)
    maandag 7 september tot/met vrijdag 11 september: Introductieweek (eerstejaars)
    vrijdag 11 september en zaterdag 12 september: Intro dag clubs
    zaterdag 12 september: 'Start van het schooljaar'-feest
    maandag 14 september: Start van de lessen
    zaterdag 31 oktober: Halloween feest
    maandag 2 november t/m vrijdag 6 november: Lesvrije periode (deadline dread week 1)
    maandag 14 december t/m vrijdag 18 december: Aangepast rooster ivm Club showcases
    maandag 21 december tot/met vrijdag 1 januari: Kerstvakantie
    vrijdag 8 januari: Nieuwjaarsgala
    maandag 18 januari tot/met vrijdag 29 januari: Examenweken

Credit aan Max <3

Majors

Major of Art
    - Ash De Vil (2de jaar)

Major of Law and Politics
    - Sofia Fitzherbert - Politieke wetenschappen (2de jaar)
    - Brianna Charming - Rechten (3de jaar)
    - Ebbe Østergård Politieke wetenschappen (5de jaar)
    - Zuri Adeyemi (? jaar)
    - Muna of Agrabah

Major of STEM
    - Drago (2de jaar)

Major of Business
    - Maya Ranallo - Business Management (2de jaar)
    - Unnamed - Daughter of Shere Kan
    - Marius Legume

Major of Humanities
    - Lǐ Hàorán (1ste jaar)
    - Elio Beneviento (2de jaar)
    - Jacob Rolfe (? jaar)
    - Aleksei Romanov (? jaar)

Major of Social Science
    - Linnea Oldenburg Bjorgman (? jaar)
    - Lucienne Bonfamille-O'Malley (3de jaar)

Major of Magic
    - Larsen Oldenburg (1ste jaar)
    - Nimue Jones (1ste jaar)
    - Aurelie Facilier - Magic in Practice (1ste jaar)
    - Hadewin - Magic in Practice (1ste jaar)
    - Cassius Penthos (2de jaar)
    - Lilith (2de jaar)
    - Charley Ross (1.5ste jaar)

Extracurricular Activities

Sport
    Zwaardvechten
    - Cassius Penthos
    - Nimue Jones
    - Larsen Oldenburg
    - Zuri Adeyemi
    - Brianna Charming
    - Drago
    - Sofia Fitzherbert
    - Ebbe Østergård
    - Charley Ross
    - Marius Legume

Boogschieten
    - Lǐ Hàorán
    - Zuri Adeyemi
    - Lilith
    - Linnea Oldenburg-Bjorgman

Zeilclub
    - Ebbe Østergård
    - Elio Beneviento

Zwemclub
    - Nimue Jones
    - Ebbe Østergård
    - Elio Benviento
    - Muna of Agrabah

Social
    Debat Club
    - Nimue Jones
    - Zuri Adeyemi
    - Brianna Charming
    - Jacob Rolfe
    - Ebbe Østergård

Student Council
    - Larsen Oldenburg
    - Zuri Adeyemi
    - Sofia Fitzherbert
    - Lǐ Lìwēi
    - Aleksei Romanov

Drama club
    - Cassius Penthos
    - Linnea Oldenburg-Penthos
    - Muna of Agrabah

Orkest
    - Larsen Oldenburg
    - Maya Ranallo

Kunstclub
    - Sofia Fitzherbert
    - Charley Ross
    - Ash De Vil
    - Lucienne Bonfamille-O'Malley

Filmclub
    - Aleksei Romanov
    - William Pan

Media
    Yearbook Comitee
    - Muna of Agrabah

School Newspaper
    - Zuri Adeyemi
    - Brianna Charming
    - Jacob Rolfe
    - Lilith

Misc
    Bookclub
    - Lǐ Hàorán
    - Drago
    - Lilith

Chess Team
    - Jacob Rolfe
    - Lilith

Gardening Club
    - Aurelie Facilier
    - Hadewin
    - Maya Ranallo
    - Lilith

Techniek
    - Ash De Vil
    - Marius Legume
    - Jax Hawkins

Maya's unofficial Kookclub
    - Maya Ranallo
    - Lucienne Bonfamille-O'Malley
    - Marius Legume?

Suites

Suite 1
    (layout)

1 persoonskamer
    Larsen Oldenburg・Son of Elsa・22・Ashcroft
    1 persoonskamer
    Ebbe Østergård・Son of Ariel & Eric ・24・Cabeswater
    2 persoonskamer
    Aurelie Facilier・Daughter of Dr. Facilier・22・Glowfaery
    Lǐ Hàorán・Son of Mulan & Li Shang ・20・OShea
    2 persoonskamer
    Marius Legume・Son of Gaston・24・Ken_x x
    Drago・Son of Shego・21・Obeah

Suite 3
    (layout)

1 persoonskamer
    Maya Ranallo・Daughter of Tiana & Naveen ・20・Cabeswater
    1 persoonskamer
    Sofia Fitzherbert・Daughter of Rapunzel & Eugene・22・Glowfaery
    2 persoonskamer
    Hadewin・Son of Mother Gothel・20・Cabeswater
    Lucienne Bonfamille-O'Malley・Daughter of Toulouse・22・Catmint
    2 persoonskamer
    Ash De Vil・Son of Cruella De Vil・22・Ashcroft
    Zuri Adeyemi・Daughter of Scar・22・Gwenllian

|
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |

Suite 2
    (layout)

1 persoonskamer
    Linnea Oldenburg Bjorgman・Daughter Anna & Kristoff ・21・Saureus
    2 persoonskamer
    Lilith・Daughter of The Evil Queen・23・padf00t
    Charley Ross・Son of Hades・20・Uggla

Suite 4
    (layout)

1 persoonskamer
    Aleksei Romanov・Son of Anastasia & Dimitri・20・Novalunosis
    1 persoonskamer
    Muna of Agrabah・Daughter of Aladdin & Jasmine・19・Ken_x x x x x
    2 persoonskamer
    Cassius Penthos ・Son of Hades・24・Ashcroft
    Jacob Rolfe・Son of Pocahontas & John Rolfe・20・Gwenllian
    2 persoonskamer
    Name・Daughter of Shere Khan・21・Dermot
    Name・Daughter of Yzma・ageMarimo

Suite 5
    (layout)

1 persoonskamer
    Brianna Charming・Daughter of Cinderella & Charming ・22 ・Glowfaery
    2 persoonskamer
    Nimue Jones・Daughter of Davy Jones & Calypso・22 ・Novalunosis
    Elio Beneviento ・Son of Captain Hook・25・Ashcroft

Characters

Hero Kids
    (11)

Sofia Fitzherbert・Daughter of Rapunzel & Eugene・22・page 4・Glowfaery
    Larsen Oldenburg・Son of Elsa・22・page 6・Ashcroft
    Maya Ranallo・Daughter of Tiana & Naveen ・20・page 2/11・Cabeswater
    Ebbe Østergård・Son of Ariel & Eric ・24・page 3/12・Cabeswater
    Brianna Charming・Daughter of Cinderella & Charming ・22 ・page 4・Glowfaery
    Jacob Rolfe・Son of Pocahontas & John Rolfe・20・page 3・Gwenllian
    Lǐ Hàorán・Son of Mulan & Li Shang ・20・page 6・OShea
    Lucienne Bonfamille-O'Malley・Daughter of Toulouse・22・page 6・Catmint
    Aleksei Romanov・Son of Anastasia & Dimitri・20・page 7・Novalunosis
    Linnea Oldenburg Bjorgman・Daughter Anna & Kristoff ・21・page 7・Saureus
    Muna of Agrabah・Daughter of Aladdin & Jasmine・19・page 8・Ken_

|
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |

Villain Kids
    (13)

Aurelie Facilier・Daughter of Dr. Facilier・22・page 5・Glowfaery
    Elio Beneviento ・Son of Captain Hook・25・page 7・Ashcroft
    Ash De Vil・Son of Cruella De Vil・22・page 7・Ashcroft
    Hadewin・Son of Mother Gothel・20・page 2/12・Cabeswater
    Cassius Penthos ・Son of Hades・24・page 7・Ashcroft
    Charley Ross・Son of Hades・20・page 2・Uggla
    Drago・Son of Shego・21・page 4・Obeah
    Lilith・Daughter of The Evil Queen・23・page 4・padf00t
    Zuri Adeyemi・Daughter of Scar・22・page 5・Gwenllian
    Nimue Jones・Daughter of Davy Jones & Calypso・22 ・page 6・Novalunosis
    Name・Daughter of Shere Khan・21・page 7・Dermot
    Marius Legume・Son of Gaston・24・page 8・Ken_
    Name・Daughter of Yzma・agePageMarimo

VK info

De vakanties worden op de universiteit doorgebracht, omdat ze de barrière alleen als echt moet willen openen en niet willen dat ze nog beinvloed worden door hun ouders (barrière ging in de regel alleen open om nieuwe villians/criminele naar het eiland te brengen)
          Er is post contact mogelijk met de Isle (Inhoud wordt hier van wel gescreent)
          Verlaten van campus is alleen met toestemming mogelijk (moet 'verdiend" worden, kan geweigerd worden als je geen verbetering lijkt te tonen)
          Ze krijgen aanvullende lessen rondom het aanpassen naar het 'normale' leven (soort goodness 101)
          VK's met magie worden extra begeleid (en gemonitord) om te voorkomen dat hier narigheid uit komt.

[ bericht aangepast op 21 sep 2026 - 11:30 ]

--

Monpress schreef:
    Sorry to say this, maar ik ga toch niet verder met deze rp. Het zijn echt zeker niet de characters of de relaties die afgesproken zijn, die vind ik echt nog steeds leuk en ik vind het ook jammer om daar niks mee te doen! Maar hoe meer ik erover nadenkt, hoe minder goed ik me erbij voel.
    Nogmaals sorry voor iedereen met wie ik grotere dingen had uitgedacht of nog mee bezig was en veel plezier met posten.
    Graag mijn characters ook niet als NPCs gebruiken (behalve Haoran, I'm totally fine with him having Liwei as an older brother of you want).

Aw, wat ontzettend jammer om dit te lezen. 🥺 Ik had me oprecht verheugd op alles wat we met Liwei en Lilith nog konden schrijven, zeker met hun rivaliteit en alle mogelijkheden die daaruit konden ontstaan. Juist daarom vind ik het bijzonder jammer dat je hebt besloten om te stoppen.

Tegelijkertijd vind ik het ook sterk dat je dit zo eerlijk hebt uitgesproken en voor jezelf de beslissing hebt genomen om een stap terug te doen wanneer je merkte dat je je niet langer prettig voelde. Daar heb ik oprecht respect voor. Het lijkt me niet altijd gemakkelijk om zo'n keuze te maken wanneer je juist veel plezier had beleefd aan de personages, relaties en ideeën die je samen had opgebouwd.

Ik hoop in ieder geval dat je weet dat ik onze personages en ideeën echt ontzettend leuk vond en dat ik het leuk vond om daar samen over na te denken. Het is jammer wanneer iets waar je enthousiast over was uiteindelijk toch niet de plek blijkt te zijn waar je je prettig genoeg voelt om ermee door te gaan. Ik gun je daarom vooral een plek waar je je gehoord en op je gemak voelt, waar je met plezier kunt schrijven en waar je ideeën en personages helemaal tot hun recht kunnen komen. 🖤

En mocht Liwei en Lilith ooit nog ergens opnieuw tegenover elkaar komen te staan, in welke vorm dan ook, dan weet je me te vinden. (:

[ bericht aangepast op 11 sep 2026 - 9:42 ]

[ I will always love you ]

Monpress schreef:
    Sorry to say this, maar ik ga toch niet verder met deze rp. Het zijn echt zeker niet de characters of de relaties die afgesproken zijn, die vind ik echt nog steeds leuk en ik vind het ook jammer om daar niks mee te doen! Maar hoe meer ik erover nadenkt, hoe minder goed ik me erbij voel.
    Nogmaals sorry voor iedereen met wie ik grotere dingen had uitgedacht of nog mee bezig was en veel plezier met posten.
    Graag mijn characters ook niet als NPCs gebruiken (behalve Haoran, I'm totally fine with him having Liwei as an older brother of you want).

Ik begrijp je beslissing volkomen. Volgens mij had ik in jouw plaats exact hetzelfde gedaan.
    Het is ook echt niet fijn als je iets specifiek aangeeft en je daar niet in gehoord wordt, of daar niks mee gedaan wordt.
    Zeker omdat het een fictieve wereld betreft, waarin volgens mij zulke, kleine, aanpassingen toch wel mogelijk zouden moeten zijn.
    Ik vond het gisteren tijdens onze Jax/Drago kamerbespreking enorm sterk van jou dat je zo positief probeerde te blijven en er toch nog het beste van wilde maken.
    Ik vind het, om die reden, minstens even krachtig van jou dat je naar je gevoel luistert.

Ik vind het wel heel jammer want het valt op hoeveel tijd en denkwerk je in je characters gestoken hebt en ik keek er naar uit hun verschillende dynamieken met Drago in actie te zien.

Ik hoop dat we elkaar in andere rpg's nog tegen kunnen komen en daar onze "schade" kunnen inhalen (flower)

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

Lieve schatjes van deze rpg, ik snap dat het vervelend is dat er wat chaos is ontstaan gisteren rondom de kamerverdeling en ook ik vind het erg jammer dat Monpress stopt (ik begrijp waarom en het is haar goed recht).
    Dat gezegd hebbende, er zitten wat vervelend gevormde zinnen in een aantal berichten hier die niet thuishoren in een (gezellige) rpg. Laten we het gewoon netjes houden en onnodige discussies en steken onder water uit de rpg houden. Iedereen doet hier hun best om de rpg zo goed mogelijk vorm te geven, zowel met characters als met schoolgerelateerde details.

[ bericht aangepast op 11 sep 2026 - 11:00 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Mag ik vragen waar mijn vervelend gevormde zin zit? Of de steek onder water?

Ik ben helemaal niet op zoek naar ruzie of om anderen op de tenen te trappen.
    Ik heb het er lastig mee dat iemand opstapt, omdat er -overigens heel netjes- was aangegeven dat iets niet werkt voor hun personage, en daar geen aanpassing op gemaakt kan worden.
    Begrijp me niet verkeerd, ik snap absoluut dat er fundamentele zaken zijn in rpg's die moeilijk aan te passen zijn eens de puzzelstukjes in elkaar zitten, en dat je nooit iedereen 100% tevreden kan houden. Maar dit gaat om een kamerverdeling?

Nogmaals, ik probeer niet grof te zijn. Ik ben oprecht verward.

Ik krijg nu overigens heel sterk het gevoel dat er geen ruimte is om in gesprek te gaan of beslissingen in vraag te stellen zonder dat het meteen als een negatieve discussie wordt gezien.

Ik spreek hierbij volledig vanuit mijn eigen gevoel, en momenteel voelt dit niet lekker.

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

Luister, ik vind het ook jammer dat Mexx heeft besloten te stoppen met de rp, maar ik moet ook toegeven dat ik het best wel vreemd vind dat jullie de nood voelen om zo uitgebreid en openlijk (en negatief naar Anne) te reageren op iets dat geen betrekking heeft op jullie...

kindness is never a burden.

Obeah schreef:
    Mag ik vragen waar mijn vervelend gevormde zin zit? Of de steek onder water?

Ik ben helemaal niet op zoek naar ruzie of om anderen op de tenen te trappen.
    Ik heb het er lastig mee dat iemand opstapt, omdat er -overigens heel netjes- was aangegeven dat iets niet werkt voor hun personage, en daar geen aanpassing op gemaakt kan worden.
    Begrijp me niet verkeerd, ik snap absoluut dat er fundamentele zaken zijn in rpg's die moeilijk aan te passen zijn eens de puzzelstukjes in elkaar zitten, en dat je nooit iedereen 100% tevreden kan houden. Maar dit gaat om een kamerverdeling?

Nogmaals, ik probeer niet grof te zijn. Ik ben oprecht verward.

Ik krijg nu overigens heel sterk het gevoel dat er geen ruimte is om in gesprek te gaan of beslissingen in vraag te stellen zonder dat het meteen als een negatieve discussie wordt gezien.

Ik spreek hierbij volledig vanuit mijn eigen gevoel, en momenteel voelt dit niet lekker.

Sorry voor de verwarring! Ik zal vanuit mijn gevoel het zo goed mogelijk proberen uit te leggen dan, gezien jouw bedoeling anders is geweest dan mijn interpretatie denk ik!

Naar mijn idee is het issue van de kamerverdeling en wel/geen privé kamer een creative difference die er zeker gewoon mag zijn. Glowfaery is daarbij de Topic Starter en heeft de worldbuilding opgezet, dus vind ik dat zij prima in haar recht staat iets zo te maken dat het in die wereld past. Zoals bijvoorbeeld dus privékamers die alleen voor royals zijn, gezien de universiteit voor hen bedoeld was en het logisch klinkt dat die de voorkeursbehandeling krijgen. Als ik haar was zou ik het dan ook niet zo chill vinden om dan te lezen dat ik (expres) niet geluisterd heb naar iemand en hen niet wilde horen in hun verzoeken, terwijl er wel privé contact is geweest waarin dingen zijn besproken.
    Ik vond het gewoon niet zo lekker klinken dat er dan gezegd wordt 'Het is ook echt niet fijn als je iets specifiek aangeeft en je daar niet in gehoord wordt, of daar niks mee gedaan wordt.' en er zo uitgebreid ingegaan wordt - zoals Gwenllian zegt - op de keuze die iemand anders maakt. Dat hoeft zeker niet zo bedoeld te zijn vanuit jou of Scotia, maar zo kwam het op mij over, en ik kan me dus goed voorstellen dat dit voor Glowfaery ook niet lekker voelt en het de sfeer verder ook niet ten goede komt.

Natuurlijk staan we vrij om te discussiëren en dingen te bespreken, daar is het een rpg voor die we samen moeten (en gaan!) maken. Maar soms is het nodig om beslissingen te nemen zodat de rpg door kan en kan er niet altijd gewacht worden op iedereen, waarin de TS dan toch knopen door moet/mag hakken vind ik.

Ik wil hier toch nog even vanuit mijn eigen perspectief op reageren, juist omdat ik inmiddels ook bij deze discussie word betrokken. Mijn eerdere bericht was namelijk helemaal niet bedoeld als inhoudelijke reactie op de kamerverdeling of als kritiek op glowfaery. Ik heb haar naam daar ook nergens genoemd. Ik reageerde simpelweg op Monpress haar vertrek, omdat ik oprecht uitkeek naar wat we samen zouden schrijven en het jammer vond om te lezen dat ze ermee stopt. Ik wilde haar vooral laten weten dat ik haar aanwezigheid en onze ideeën waardeerde, dat ik haar keuze respecteer en dat ik haar het beste gun. Dat iemand daar vervolgens kritiek op glowfaery in leest, was in ieder geval niet mijn bedoeling en is ook niet wat ik met mijn bericht heb geprobeerd te zeggen.

Nu het onderwerp door deze discussie toch inhoudelijk ter sprake komt, wil ik wel aangeven dat ik Obeah haar verwarring en frustratie begrijp. Ik denk namelijk dat er een verschil zit tussen het niet eens zijn met een beslissing en het niet de ruimte voelen om een beslissing te bespreken of in vraag te stellen. Natuurlijk moet een TS uiteindelijk knopen kunnen doorhakken, zeker met zoveel spelers, en natuurlijk kan niet iedere wens of ieder verzoek worden ingewilligd. Ik verwacht ook absoluut niet dat iedereen eindeloos wordt gehoord totdat er volledige consensus is. "Iemand horen" betekent voor mij bovendien niet automatisch "iemand gelijk geven". Je kunt naar een verzoek luisteren, uitleggen waarom iets binnen de worldbuilding niet mogelijk of wenselijk is en vervolgens alsnog een andere beslissing nemen.

Daarom vind ik het jammer als het uitspreken van verwarring, teleurstelling of kritiek op een beslissing meteen wordt opgevat als een persoonlijke aanval of als het veroorzaken van drama. Je kunt het ergens niet mee eens zijn, vragen hebben over hoe iets is gelopen of aangeven dat iets voor jou niet prettig voelt, zonder daarmee te zeggen dat de persoon die de beslissing heeft genomen slecht bezig is. Volgens mij is dat juist onderdeel van samen een RPG maken: soms ben je het met elkaar eens, soms niet, en dan moet er uiteindelijk een beslissing worden genomen, maar dat betekent niet dat het gesprek daarvóór of daarna niet mag bestaan.

Ik wil daarbij ook benadrukken dat ik niemand persoonlijk wil aanvallen en al helemaal niet de bedoeling heb om Monpress haar vertrek aan te grijpen om een discussie over glowfaery te starten. Mijn oorspronkelijke bericht stond daar wat mij betreft volledig los van. Ik wilde haar afscheid respecteren en haar laten weten dat ik het jammer vond dat iemand met wie ik graag zou schrijven ervoor koos om te stoppen.

Tegelijkertijd denk ik wel dat de inhoudelijke kwestie, als daar nog behoefte aan is, beter daadwerkelijk besproken kan worden door de mensen die er rechtstreeks bij betrokken zijn. Wat mij betreft hoeft dat alleen niet verder in het algemene praattopic. Juist om te voorkomen dat er steeds meer mensen bij betrokken raken, dat verschillende interpretaties door elkaar gaan lopen en het gezellige topic onnodig in een discussie verandert, lijkt het mij veel prettiger om dit in een privégesprek uit te praten. Daar kunnen de betrokkenen rustig hun eigen perspectief geven, naar elkaar luisteren en eventueel verduidelijken wat er precies is gebeurd en bedoeld.

Ik denk dus eigenlijk dat het belangrijk is om dit wél te bespreken, maar niet noodzakelijk hier. Daarna kunnen we dit wat mij betreft gewoon weer achter ons laten en het praattopic lekker over de RPG, personages en posts laten gaan. (:

[ I will always love you ]

Ik ben gister in gesprek geweest met Monpress over de kamer, wat haar personage nodig heeft en wat er haalbaar is binnen de worldbuilding, maar zeker ook met een oog op de realiteit van een handicap.

--

Even een happy Note- Het is bijna weekend!

Bij baat aan weinig grappige gifjes, hier een leuke Waddles (blush)

Het was deze of van een heleboel mannen met een sixpack- keuzes... Maar hé! :Y) het weekend gaat binnen een paar uurtjes officieel pas van start hé.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Ken_ schreef:
    Even een happy Note- Het is bijna weekend!

Bij baat aan weinig grappige gifjes, hier een leuke Waddles (blush)

Het was deze of van een heleboel mannen met een sixpack- keuzes... Maar hé! :Y) het weekend gaat binnen een paar uurtjes officieel pas van start hé.

zit al sinds vanochtend af te tellen!! (dance)

--

Oke oke dan misschien toch een opwarmertje om het ijs te breken :Y)

GOTCHU LOOKIN

Dus bij deze ook nog eens, bij wie mag de super galante Marius een drankje in de hand duwen? (cool)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Ken_ schreef:

GOTCHU LOOKIN

Dus bij deze ook nog eens, bij wie mag de super galante Marius een drankje in de hand duwen? (cool)

Luca krijgt nog keuzestress op deze manier, want ik zou hier ook wel voor open staan nog voor het feestje, klinkt wel komisch om uit te schrijven!

Ik geef de keuze eerst aan anderen daarom, maar als niemand anders zin heeft wil Luca ook best ff met Marius kletsen!

Ken_ schreef:

GOTCHU LOOKIN

Zuri? Of is hij op jacht 🤔

kindness is never a burden.

Gwenllian schreef:
    (...)

Zuri? Of is hij op jacht 🤔

als hij op jacht is heb ik bri ook nog <3

[ bericht aangepast op 11 sep 2026 - 15:43 ]

--

glowfaery schreef:
    (...)
    als hij op jacht is heb ik bri ook nog <3

Voor Marius????? 💔💔💔