• Hiya everyone!! (H)

Soms duik ik weer even boven en dan ga ik alle topics langs om te zien hoe het met iedereen gaat. Cause life gets so busy and messy en er gebeurd zoooooveel dat ik Q dan even vergeet. Met nogal wat ups en downs omtrent werk en doorgroeienmogelijkheden en helaas ook wat mindere gezondheid kan dat soms allemaal even te veel zijn.

Maar ik heb ook echt wel even leuke dingen die ik gewoon even wilde delen, om ook nog een klein beetje terug te kijken op wat positief was en toch even een sticker te plakken op elke win. So here we go:

(H) Boyfriend and I bought a house! Echt zulke grote mensen dingen ineens. De mond van 16 jarige mij die hier toen begon te schrijven zou open vallen (cool) we've come so farrrr

(H) Ondanks mijn slechte rug ga ik ondertussen al ruim 2 jaar af en aan naar de sportschool om spieren te kweken. Goed.. Met wat terugvallen waarin ik continue met pijn loop, maar doing it anyway.

(H) 1e manuscript afgemaakt! YES! I said it. Eindelijk een keer echt een werk af (except for the ones here on Q). Deze YA fantasy is momenteel in handen van de proeflezers, super spannend! (dance)

(H) Deze millenial is Tiktok gestart. There I said it! Ik wilde het al een jaar sinds ik met dit boek bezig was, maar ik was steeds te schijterig! I finally done it (hoera) Mochten jullie het leuk vinden daar te volgen, of op instagram, dan kan dat op @auteur.ls.nicolai Lijkt me leuk!! (also als jullie tiktok hebben, let me know cause I'd love to follow (H) )

So that was it! Mic drop.

How has everyone been?

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Hooooooi Leah! Omg wat een leuke updates *O*
    Alvast heel veel succes met je manuscript, i'm sending alll the good vibes (:

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Frodo schreef:
    Hooooooi Leah! Omg wat een leuke updates *O*
    Alvast heel veel succes met je manuscript, i'm sending alll the good vibes (:

Hoooooiii!! Thank you so muchhh!! I needed the good vibes HAHA
    En thanks! Sowieso super veel zin om te starten met boek 2 ook! You know the drill.. Na te lang editten verlang je echt weer naar schrijven :P I'll keep you posted ofc! (H)

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.