Hey lieve Quizletters/Qreatieleden, of hoe worden we tegenwoordig genoemd? Q'ers?
Mijn excuses indien ik in het verkeerde forum zit. Een topic aanmaken is zeker een decennium geleden en moest even zoeken, haha. Net zoals ik naar 'Mijn statistieken' zat te zoeken en ze toevallig vond nadat ik gestopt was met zoeken.
Anyway.
Ik bekeek dus mijn statistieken bij 'Mijn Statistieken' en viel bijna schuin achterover (niet dat dit echt kan nu want ik lig redelijk languit in de zetel op dit moment) toen ik 'tijd online' zag staan en moest even slikken.
Ik ben toen ook in het forum komen piepen en heb verschillende profielen bekeken, de lijst met nicknames, leeftijd en eventuele stories/quizzen, om te zien wie ik eventueel nog zou kunnen herkennen van vroeger. Want ik leerde hier erg veel mensen kennen, uiteindelijk schoot er maar één iemand over waar ik tot op de dag van vandaag bevriend mee ben en van wie ik recentelijk een geboortekaartje kreeg voor haar tweede kindje. Goh, wat vliegt de tijd en ik voel me lichtjes melancholisch. Ik heb hier zo'n mooie tijd beleefd, dat kun je u niet voorstellen. Hier is dan ook mijn passie voor schrijven ontstaan, of ontdekt.
Dankzij Tokio Hotel (want zo ontdekte ik de website, zoals de meeste millenials hier nog steeds aanwezig denk ik), maar ook dankzij Rutger, de originele eigenaar en ontwerper van deze website, Quizlet indertijd. Want zonder hem was er nooit een Quizlet geweest.
Even was mijn teleurstelling groot toen ik na lange tijd Quizlet nog eens opzocht en tot de constatatie kwam dat de website niet meer bestond. Ik deed de nodige research en - ik weet niet meer hoe - maar kwam erachter dat dit nu Qreaties heet. Nu ja, deze ontdekking deed ik enkele jaren geleden. Sindsdien log ik af en toe opnieuw in en wat brengt dit fijne, nostalgische gevoelens met zich mee.
Ook bezoek ik tot op de dag van vandaag concerts van Tokio Hotel, mijn Q-bestie werd dus mijn concertvriendinnetje.
Om tot mijn punt te komen dan:
Wat is de tijd dat jij hier al lid bent? Hoe heb je deze website ontdekt? En hoe ervaar jij het hier? Lees je graag stories? Maak je ze liever zelf? Of zijn het die goeie, oude quizjes die je blijven boeien?
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
Mijn tijd hier is vandaag: 18 jaar, 6 maanden, 2 weken en 4 dagen.
Maar ik ben ervan overtuigd dat hier nog mods - en vele andere users - zijn met gelijkaardige statistieken/verhalen/gevoelens. Ik ben heel benieuwd. :D
"Some things in this universe are meant to be unknown."