• At this point is het niet meer mogelijk om als nieuwe gebruiker een account aan te maken op Qreaties, haha. Een vriendin van me wil zich graag registreren om te gaan schrijven, maar het is onmogelijk. 💀

    Kan hier zsm iets aan gedaan worden...? Lijkt me nogal een doodsteek voor de website als dit niet opgelost wordt.


    hodie mecum eris in paradiso

    Kunnen we met z'n allen RJ's gastenboek stalken?


    help

    Cabeswater schreef:
    Kunnen we met z'n allen RJ's gastenboek stalken?

    Het feit dat jij ook nog steeds geen profielfoto hebt :'|. This site is falling apart.


    hodie mecum eris in paradiso

    Moriendi schreef:
    At this point is het niet meer mogelijk om als nieuwe gebruiker een account aan te maken op Qreaties, haha. Een vriendin van me wil zich graag registreren om te gaan schrijven, maar het is onmogelijk. 💀

    Kan hier zsm iets aan gedaan worden...? Lijkt me nogal een doodsteek voor de website als dit niet opgelost wordt.


    Ik ga het doorgeven, maar... Momenteel ervaren we nogal radiostilte van RJ, zoals onfortuinlijk geïllustreerd door Marthe's ontbrekende profielfoto. We hebben hem al meerdere keren gebericht over die lopende bug, maar hebben tot nu toe weer niet van hem gehoord. Ik zal ook deze bug weer doorzetten.

    Wat gebeurt er precies als men probeert een nieuw account aan te maken? Hoe meer details, hoe "makkelijker" voor RJ om op te lossen wanneer hij weer opduikt.

    Respectfully,
    we are in tears,

    mods

    [ bericht aangepast op 2 juni 2026 - 20:50 ]


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    Leodh schreef:
    (...)

    Ik ga het doorgeven, maar... Momenteel ervaren we nogal radiostilte van RJ, zoals onfortuinlijk geïllustreerd door Marthe's ontbrekende profielfoto. We hebben hem al meerdere keren gebericht over die lopende bug, maar hebben tot nu toe weer niet van hem gehoord. Ik zal ook deze bug weer doorzetten.

    Wat gebeurt er precies als men probeert een nieuw account aan te maken? Hoe meer details, hoe "makkelijker" voor RJ om op te lossen wanneer hij weer opduikt.

    Respectfully,
    we are in tears,

    mods
    Wil het toch zeggen dat ik het supertof vind hoe jullie mods ervoor blijven strijden <3


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    Volgens mij is een nieuw account aanmaken niet geheel onmogelijk, maar wel heel moeilijk. Ik heb er vorige maand met Magnificat voor gezeten, en het is uiteindelijk gelukt, maar niet zonder moeite.

    Als je het account probeert te activeren, krijg je een mailtje met de link naar de inlogpagina. Alleen... heb je je gebruikersnaam (die hele code) nog niet te zien gekregen. Dat maakt inloggen wat moeilijk.

    Amber en ik hebben het toen weten te omzeilen door vanaf de inlogpagina te klikken op "vraag hier je inloggegevens op". In de mail die je krijgt om je wachtwoord te wijzigen, staat wél de gebruikersnaam. Toen we het wachtwoord gewijzigd hadden, de gebruikersnaam-code gekopieerd hadden en via de homepage van de website zelf in probeerde te loggen, lukte dat wel. Daarna lukte het ook om gebruikersnaam aan te passen en normaal in te loggen.

    Het is super omslachtig. Maar volgens mij zit het probleem dus vooral in het feit dat je met activeren niet automatisch ingelogd wordt, en dat je als nieuw lid niet automatisch op de hoogte gesteld wordt van wat je toegwezen gebruikersnaam is waarmee je zelf in kan loggen.

    Tenzij er in de afgelopen maand nog meer stuk gegaan is natuurlijk. Maar een paar weken terug werkte dit in ieder geval nog wel.


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Leodh schreef:
    (...)

    Ik ga het doorgeven, maar... Momenteel ervaren we nogal radiostilte van RJ, zoals onfortuinlijk geïllustreerd door Marthe's ontbrekende profielfoto. We hebben hem al meerdere keren gebericht over die lopende bug, maar hebben tot nu toe weer niet van hem gehoord. Ik zal ook deze bug weer doorzetten.

    Wat gebeurt er precies als men probeert een nieuw account aan te maken? Hoe meer details, hoe "makkelijker" voor RJ om op te lossen wanneer hij weer opduikt.

    Respectfully,
    we are in tears,

    mods


    Sterkte met het (blijven) proberen RJ te contacteren. Hopelijk krijgen jullie snel weer iets te horen en kan hij snel dit soort bugs oplossen. Klinkt namelijk niet erg user-vriendelijk om nieuwe mensen te trekken op deze manier inderdaad als ik de methode van Sam zo lees.

    All of you mods, stay strong man


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Sterkte met het (blijven) proberen RJ te contacteren. Hopelijk krijgen jullie snel weer iets te horen en kan hij snel dit soort bugs oplossen. Klinkt namelijk niet erg user-vriendelijk om nieuwe mensen te trekken op deze manier inderdaad als ik de methode van Sam zo lees.

    All of you mods, stay strong man



    Us, at this point


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    Samanthablaze schreef:
    Volgens mij is een nieuw account aanmaken niet geheel onmogelijk, maar wel heel moeilijk. Ik heb er vorige maand met Magnificat voor gezeten, en het is uiteindelijk gelukt, maar niet zonder moeite.

    Als je het account probeert te activeren, krijg je een mailtje met de link naar de inlogpagina. Alleen... heb je je gebruikersnaam (die hele code) nog niet te zien gekregen. Dat maakt inloggen wat moeilijk.

    Amber en ik hebben het toen weten te omzeilen door vanaf de inlogpagina te klikken op "vraag hier je inloggegevens op". In de mail die je krijgt om je wachtwoord te wijzigen, staat wél de gebruikersnaam. Toen we het wachtwoord gewijzigd hadden, de gebruikersnaam-code gekopieerd hadden en via de homepage van de website zelf in probeerde te loggen, lukte dat wel. Daarna lukte het ook om gebruikersnaam aan te passen en normaal in te loggen.

    Het is super omslachtig. Maar volgens mij zit het probleem dus vooral in het feit dat je met activeren niet automatisch ingelogd wordt, en dat je als nieuw lid niet automatisch op de hoogte gesteld wordt van wat je toegwezen gebruikersnaam is waarmee je zelf in kan loggen.

    Tenzij er in de afgelopen maand nog meer stuk gegaan is natuurlijk. Maar een paar weken terug werkte dit in ieder geval nog wel.

    Wat lief dat je dit zo uitgebreid hebt uitgelegd, dankjewel! Ik ga het naar haar doorzetten en we gaan het proberen 🤞


    hodie mecum eris in paradiso

    DoIores schreef:
    (...)Wil het toch zeggen dat ik het supertof vind hoe jullie mods ervoor blijven strijden <3


    Ik sluit mezelf hier helemaal bij aan! 🫶🏻
    Hulde aan jullie!


    “Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler