• HOi allemaal,

Ik ben opzoek naar klusjes die je meestal vergeet in en rondom huis. Ik ben beizg met een poetspot/ klusjespot te maken. Deze tip kwam voorbij op Insta en gezien ik een kei ben in bepaalde dingen die ik wel moet doen nog van de verhuizing (woon hier al bijna 2 jaar) uit te stellen en dus trek ik vanaf nu elke week 1 a 2 klusjes die ik die week uitvoer.

Denk aan simpelere klusjes als frituurpan verschonen, oven schrobben, ramen wassen en wat voegen vullen.

Nu ben ik wel benieuwd of jullie nog klusjes hebben die ik echt niet kan vergeten.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Het filter van je droger/wasmachine schoonmaken als die erin zit. Is niet echt een klusje voor elke week, maar eens in de zoveel tijd (‘:

Een keer een kast/je zolder opruimen. Wordt ook langzaam rommelig merk ik altijd (‘:

Dat is even wat ik zo snel kon bedenken.

[ bericht aangepast op 18 mei 2026 - 7:11 ]

It's never gonna happen, Guys.

Poeh, dingen die na de verhuizing bij ons zijn blijven liggen zijn van die stomme dingen als het ophangen van een spiegel, het vastzetten van plinten op plekken waar je er geen erg in hebt dat het nog los ligt, opruimen van de garage en de zolderopslag (waar alles in gegooid is op het moment van verhuizing en je nog niks van hebt uitgezocht). Kunst ophangen bijvoorbeeld ook, heeft anderhalfjaar geduurd voordat mijn borduurwerk eindelijk aan de muur hing.

Qua schoonmaken, keukenkastjes schoonmaken? Ik merk zelf dat dat zo'n dingetje is wat je vergeet als je het aanrecht/fornuis doet, vooral de kastjes die niet direct onder een wasbak zitten.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Dankjewel voor de tips

De keukenkastjes, koelkasten etcetera had ik er al bijgezet

Zolder is gelukkig niet nodig die is begin dit jaar geïsoleerd en ik heb alles in bakken gesplit dus daar mag ook niks los liggen van mezelf, scheelt dat het een vliering is dus daar kom je niet zo snel troep zetten.

Droger is een goede, wasmachine had ik al wel idd

Bij mij is na de verhuizing blijven liggen dat ik nog verstrepen van melkglas moet verwijderen maar ik vraag mij af of dat nog mogelijk is 🤣

Change is for weirdos ~ Niall Horan