• Hey allemaal,

Vond het gewoon leuk om eventjes een berichtje te maken, vroeger zat ik altijd met mijn buurmeisjes quizzen in te vullen (niet obscuur denken) op Quizlet. Toch kijk ik af en toe nog wel eventjes, toen ik mij registreerde op deze site was ik 11 jaar oud. Dingen zoals Hyves zijn verdwenen, maar ben blij dat Qreaties(Quizlet) nog bestaat(hoera)

Kwam er dus achter dat ik 20 jaar geregistreerd ben nu, best leuk. Verder gebruik ik Qreaties niet zoveel, dacht laat ik is een post maken (Y)

User 691

[ bericht aangepast op 22 april 2026 - 20:39 ]

Oehh gefeliciteerd. Ik was 31 januari al 15 jaar lid :o

[ bericht aangepast op 22 april 2026 - 20:28 ]

Ich liebe dich 27.12.23

WillByers schreef:
    Oehh gefeliciteerd. Ik was 31 januari al 15 jaar lid :o

Volgens mij is Qreaties nu van een andere eigenaar of niet? Zie dat Rutger nu user is.

Gefeliciteerd! Ik heb nog vijf jaar te gaan tot mijn twee decennium. (;

En klopt Tim. Nu is RJ eigenaar.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Gefeliciteerd! Leuk dat je hiervoor een topic aangemaakt hebt en dat je af en toe nog eens komt kijken, hihi. Wordt Q toch af en toe nog herdacht door de leden van vroeger :3

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Babygirlvo schreef:
    Gefeliciteerd! Ik heb nog vijf jaar te gaan tot mijn twee decennium. (;

En klopt Tim. Nu is RJ eigenaar.

Thank you! 5 jaartjes zijn zo voorbij (nerd)

Leodh schreef:
    Gefeliciteerd! Leuk dat je hiervoor een topic aangemaakt hebt en dat je af en toe nog eens komt kijken, hihi. Wordt Q toch af en toe nog herdacht door de leden van vroeger :3

Zeker weten, het is tof om te zien dat het nog bestaat. Misschien dat ik toch wat opduik op de forums, of op het platform beetje herinneringen ophalen. Mijn spelfouten nalezen, mijn domme gedichten. Oude gastenboek krabbels. (typing)

Tim schreef:
    (...)

Zeker weten, het is tof om te zien dat het nog bestaat. Misschien dat ik toch wat opduik op de forums, of op het platform beetje herinneringen ophalen. Mijn spelfouten nalezen, mijn domme gedichten. Oude gastenboek krabbels. (typing)

Hahahaha jaa lekker doen! Goeie nostalgia-hit :Y)
    en we zijn nog steeds heel gezellig hier, dus kom vooral vertellen waarom jij vindt dat cornflakes met melk wel/geen soep is bij onze erg serieuze stelling vd week

[ bericht aangepast op 22 april 2026 - 23:00 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime