Zoals de titel zegt: help Jolijn zoekt een jurk 
Nu hoor ik jullie denken; Huh? Maar Jolijn, wat is nou het probleem? Wees niet zo dramatisch! 
Nou, ik zal jullie even wat context geven;
Jolijn heeft iemand leren kennen, jaja, ik, deze meid. Geen leugen, ik had het zelf ook niet verwacht, dus ik zal niet beledigd zijn als je net zo verbaasd bent als mij 
Nou goed, door met het verhaal; deze iemand woont in Amerika en heeft binnenkort zijn afstudeerceremonie en etentje waarbij elk bord met eten zo'n 50 euro waard is. Echter zijn het allemaal engineers, dus niet bepaald de meest fancy mensen.
Geen galajurk gelegenheid ofzo dus, maar ook niet casual. Oh en zijn moeder is daar ook, help.
Ik heb uren gezocht naar een goede jurk, dacht eentje gevonden te hebben......en nu is de borst veel en veel te groot, want elke plussize vrouw heeft tripple G borsten, obvliously! 
Het leven van een plus size vrouw van 1.85 lang en maatje 48.
Nu vertrek ik 23 april al, is morgen alles dicht en moet ik maandag, dinsdag en woensdag thuis zijn voor mijn vader omdat de schilders komen, zucht.
Nu ben ik zalando en bonprix af aan het struinen, maar kan ik dus echt gewoon niks vinden wat niet te kort is en in mijn maat beschikbaar is en ik ook nog eens leuk vind/werkt voor mijn lichaam.
Heeft iemand de gouden tip voor mij? Welke website/winkel raden jullie aan? 
Help a girlie out so her hallmark love doesn't crash and burn
Many thanks! 
Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.