Merrin schreef:
Wenen in de zetel
very me rn
Hellfire schreef:
Ik heb vrijwel altijd snacks in huis (shame on me but ok), maar als ik niks heb dan ga ik voor geroosterd brood met bruine suiker hihi
(Of soms een losse lepel nutella en heeeeel langzaam opsnoepen
)
Same wel, precies omdat ik altijd in de avond cravings heb voor zoetigheid en ik mezelf het niet aan wil doen die te doorbreken :') Geroosterd brood met bruine suiker klinkt precies als het niveau van ik-heb-iets-nodig-maar-niks-in-huis voedsel dat ik zoek
Renna schreef:
Augurk gewikkeld in kaas of kipfilé is peak. Verder ben ik enorm fan van instant noodles, echt die goedkope krengen van 60 cent, maar daar zitten zo veel smaakversterkers in dat ik die niet te vaak wil eten :'D
Vroeger als mijn broertje en ik alleen thuis waren schepten we soms lepels vol cacaopoeder naar binnen, waar je warme chocomel van kunt maken. En dan wel ervoor zorgen dat je niet verkeerd ademde en de halve lepel inhaleerde, want dan was het hoesten en proesten in de hoop dat je weer zuurstof zou krijgen voordat je helemaal paars was aangelopen haha
Wauw, I love deze anekdote maar... Ik kan me poeder eten niet anders voorstellen dan een continue cyclus van hoesten en proesten. Dat jullie een manier gevonden hebben, vind ik bewonderingswaardig
Temeraire schreef:
(...)
In het verlengde hiervan:
Cacaopoeder met een klein beetje melk, waardoor het een soort van mierzoet chocolade papje wordt, nomnom.
De volgende keer dat ik cacaopoeder in huis heb, ga ik dit proberen
kosame schreef:
kaas met aardbeien jam is ook echt yum
Oh, dit klinkt echt heel erg lekker. Nu heb ik hier zin in
Leodh schreef:
Rijstwafel met pindakaas en hagelslag kan je nog proberen! Ik zorg er eigenlijk altijd wel voor dat ik in ieder geval iets in huis heb, anders eindig ik ook zoals Merrin hierboven lol.
Een appel in blokjes gesneden met kaneel en suiker kan ook nog. Of een wentelteefje maken van een sneetje brood. Of een pannekoek. :D
Hagelslag heb ik niet, maar appel met kaneel en suiker vind ik een héél goed idee. Dat heb ik over het algemeen wel in huis!
Tijd voor koffie.