Zie titel
Als ik een back up wil maken van mijn verhalen, krijg ik een foutmelding files not found. Ik had ze al op actief gezet om te zien of dat werkt, maar helaas niet
-
21 jan 2026 - 16:54
0
21 jan 2026 - 17:10
3
Hoi Reeses! We hadden je ticket al gezien en hebben ernaar gevraagd bij RJ. Momenteel hebben we nog geen antwoord voor je, maar we laten het je zo snel mogelijk weten.
Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime
21 jan 2026 - 18:39
0
1 feb 2026 - 10:26
0
1 feb 2026 - 15:04
0
Hoi Reeses! We hebben nog niets gehoord van RJ dus helaas nog geen nieuws.
Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime
7 juni 2026 - 16:37
0
Is hier inmiddels al iets meer bekends over? Ik had toendertijd een golden membership afgesloten om mijn stories te back-uppen, maar gezien dat toen niet werkte wil ik eerst graag zeker weten dat dit werkt, voor ik opnieuw een membership afsluit…
7 juni 2026 - 16:43
0
Hoi Reeses. We hebben hierover nog steeds niets gehoord van RJ dus helaas nog geen nieuws. Het contact met RJ gaat al maanden ontzettend stroef en er worden zodoende maar heel weinig bugs opgelost. Waarschijnlijk gaat dit ook nog wel even zo blijven. We balen er zelf ook enorm van en zullen ons best blijven doen om RJ zover te krijgen dat hij weer tijd maakt voor de site, om deze en andere bugs op te lossen.
Het spijt ons dat we je geen beter nieuws kunnen geven :cHet roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime