Dit is het officiële Lychee (Bes + Lieke) fantopic! Post hier jullie enthousiasme, stories, memes en merchideeën.
[ bericht aangepast op 21 jan 2026 - 14:09 ]
We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee
WHAHAHAHAHHAA
Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime
YAAAAS JARNE YAAAAAAASS
lychee is love, lychee is life
Jullie zien dat een projectmedewerker inclusie en diversiteitsbeleid op een hogeschool heel waardevol en belangrijk werk heeft. Xxxxxxxx
YESS JARNE, LET'S GOOOOO Lychee <3
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen
|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||
Mag er een petitie gestart worden om jullie usernames allebei aan te passen naar 'Lychee1' en 'Lychee2'? Er moet toch in de relatie geïnvesteerd worden.
help
Hellfire schreef: I have adjusted my pf accordingly
Merrin schreef: Mag er een petitie gestart worden om jullie usernames allebei aan te passen naar 'Lychee1' en 'Lychee2'? Er moet toch in de relatie geïnvesteerd worden.
Catmint schreef: (...) Ik ben echt geneigd te rapporteren, want zo'n aanstootgevend gebaar kan toch niet zomaar openbaar als iemands profielfoto fungeren?
Frodo schreef: (...) Mee eens. Ik denk dat een bepaalde rode vrucht met ogen en pootjes een goede sanctie is, vinden jullie dat ook?
Frodo schreef: (...) OMG GENIUS Je kan het Lieke, give into this lycheeship <3
Babygirlvo schreef: (...) Als oud mod zijnde lijkt me dat een evenwichtige oplossing.
Merrin schreef: (...) Met Liekes reacties vrees ik toch dat relatietherapie een betere zet is ):
I hate every single person here and their mothers
[ bericht aangepast op 21 jan 2026 - 14:28 ]