• Hoi allemaal!

Aangezien het hier stikt van het schrijftalent: misschien vinden jullie het leuk om mee te doen aan de novellewedstrijd die ik met mijn uitgeverij organiseer. (:

Voor de allereerste F&F-schrijfwedstrijd zijn we op zoek naar drie novelles rond het thema Enemies to Lovers.

De drie winnende inzendingen brengen we volgend jaar uit in een exclusieve boekenbox, mét sprayed edges natuurlijk.

Of je nu een spicy romantasy, spannende dark academia, humoristische feelgood of duistere romance wilt schrijven: alle genres zijn welkom, zolang zowel de liefde als de haat van de pagina’s spat.

Op de website vind je alle informatie, maar ik zal het belangrijkste nog even opnoemen:
    - Tussen de 15.000 en 35.000 woorden.
    - In het Nederlands geschreven
    - Deadline 31 juli

Every villain is a hero in his own mind.

Super tof Natas! Helaas schrijf ik tegenwoordig niet meer in het Nederlands - ik vrees ook dat ik daar niet meer goed in zou zijn hahaha.
    Daarnaast schrijf ik zelf liever Fanfic op het moment en heb ik al meerdere projecten lopen.

Maar een boekenbox met sprayed edges e.d. klinkt echt geweldig :Y) Hopelijk krijg je veel aanmeldingen! (bloos)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

OMG Natas ik dacht recent nog: misschien moet ik gewoon googlen op verhalenwedstrijden om mezelf te motiveren te schrijven. En dan kom jij hiermee :3 Ik ga broeden op een verhaal, geen idee of het me gaat lukken maar vind het heel tof!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Omg superleuk initiatief en mogelijkheid dit! Ik weet niet of ik het ga redden maar ga het zeker proberen. 🥰

[ I will always love you ]

Oh wat fijn! Ik bekijk het zeker eens!

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried