• Dag lieve users,

Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar gewenst! Dat al jullie (schrijvers)dromen uit mogen komen dit jaar.

Enkele dagen terug hebben we de winnaar bekend gemaakt van Story of the Year 2025. Deze zal één van de twee thema's van komende editie bepalen (en dit thema zullen we nog even geheim houden). We zijn momenteel echter nog volop op zoek naar het tweede thema. Post in dit topic dus zeker de thema's waar jullie graag mee aan de slag zouden gaan. Alle thema's worden daarna samen gegooid in een poll om zo het winnende thema te bepalen.

Voor wat inspiratie vind je onder de spoiler de thema's van voorgaande jaren.

2025: Murder mystery + season of the witch
    2024: Verboden liefde + eenzaamheid/verbondenheid
    2023: Enemies & lovers + mythes & sprookjes
    2022: Dromen + goed versus kwaad
    2021: Leugens + tijd
    2020: Verliezen + buitenaards
    2019: Superkrachten + lust
    2018: Zoektocht + code rood
    2017: Gothic + royalty
    2016: Alternate universe + oorlog
    2015: Komedie, Avontuur/Reisverhalen + detective

Laat zeker van je horen! *O*

Liefs,
    De mods

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Frisk schreef:
    Het heeft waarschijnlijk een meer catchy-naam nodig of een ander soort afbakening, maar ik zag iets in een ander topic hierover en eigenlijk lijkt me dat wel interessant:

platonische relaties

Verder denk ik aan iets als: the big twist of schijn bedriegt: dat er bvb een plottwist in je verhaal zit, of dat er iets in zit wat niet is wat het lijkt...

Geen idee of dit wat in de juiste richting is, haha. Maar ik vind het altijd leuk als er input wordt gevraagd!
    Platonische relaties zou ik een heel tof thema vinden!

Tijd voor koffie.

Ringwraith schreef:
    Oefff en maar één keuze maken.

Dit :') Is er een mogelijkheid om ook nog extra stemmen te geven in het topic zelf? xD

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain