• Ja, kinders, ik heb aandacht nodig, aangezien me moeder me die niet kan geven --'
    Vanochtend ben ik om 8 uur wakker geworden om naar de wedstrijd van mn vriendin te kijken, en ben twee uur ofzo teruggekomen --' Opeens was ik echt ziek enzo, mijn ogen werden waterig, en mijn stem veranderde. Echt niet normaal, ik heb al een paracetamol genomen, maar het helpt echt niet. Misschien kennen jullie het gevoel wel, als ik m'n hoofd bijvoorbeeld schud, lijkt het alsof m'n hersens zich verplaatsen. =='
    x.


    ok

    ik heb geen idee sorry :O


    Nvt

    Jaah lieverd, dat heb ik soms ook, ik weet hoe irritant het is. Wat'k er tegen doe? Niets, soms gaat het vanzelf over

    dat ken ik..
    ik ben nu al 3weken ziek. ik dacht woensdag maar gewoon naar school te gaan, maar t is er neit beter op geworden.
    ik kan alleen maar overgeven als ik wat eet en ben ontzettend duizelig.

    Jaah lieverd, dat heb ik soms ook, ik weet hoe irritant het is. Wat'k er tegen doe? Niets, soms gaat het vanzelf over

    Echt stom, en ik wil dat het maandag nog overgaat, want dan heb ik twee SO's die ik niet wil inhalen --' Mijn klas denkt namelijk dat ik dan zit te spijbelen, ofzo ¬¬'
    x.


    ok

    dat ken ik..
    ik ben nu al 3weken ziek. ik dacht woensdag maar gewoon naar school te gaan, maar t is er neit beter op geworden.
    ik kan alleen maar overgeven als ik wat eet en ben ontzettend duizelig.

    Woh, beterschap, jij hebt het erger dan ik. Ö
    x.


    ok


    Geen idee Srry...

    Mss eens bij de dokter gaan ?? x)


    A. ikmisje.


    Geen idee Srry...

    Mss eens bij de dokter gaan ?? x)

    De laatste tijd ga ik echt vaak naar de dokter >< Ik heb sowieso sinds mijn zevende heeel lang last van buikpijn, ik heb mezelf bloedgeprikt daarvoor --' Ik moet daar nog een uitslag van krijgen, blabla >< Ik haat dokters.
    x.


    ok

    mijn broertje heeft nu precies hetzelfde, hij ligt al 3 dagen op bed, het zal wel in de lucht hangen...
    ik heb er trouwens maar 1 dag last van gehad en vervolgens hem dus aangestoken xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik zou maar naar de dokter gaan,
    naja, ik weet niet wat het is, maar het lijkt hm, njaa, (':
    xx


    Some people make the world special just by being in it