• Gebleven bij 37.

Ik pas de beginpost aan wanneer ik op de computer zit!

51. Gefeliciteerd Renna 😊

[ bericht aangepast op 31 dec 2025 - 10:34 ]

Tijd voor koffie.

52.

53

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ach, jullie zijn zó goed aan het tellen! Supergezellig. Start nog maar een keertje vanaf het begin, da's dubbele pret! <3
    boem (blush)

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

1

Ik had echt verwacht dat jullie zouden wachten tot middernacht en pas in het nieuwe jaar zouden gaan boemen weer. Als nieuwjaarscadeautje. Maar laat maar weer ;-;

2.

Roep niet te hard, gaan ze wss alsnog doen nu.

3

Maar nu is de impact minder leuk voor hen, dus ach xD

Catmint schreef:
    1

Ik had echt verwacht dat jullie zouden wachten tot middernacht en pas in het nieuwe jaar zouden gaan boemen weer. Als nieuwjaarscadeautje. Maar laat maar weer ;-;

Whahahahahaha wat een goed idee!

Leodh schreef:
    (...)

Whahahahahaha wat een goed idee!

Maar Froukje, we waren bij 53, nu bij 3. Dat verschil van 50 maakt een groot verschil in impact, dus nu kan je beter wachten als je wil pesten[/s] vervelend wil zijn

4.

Ik was expres niet aan het helpen tellen in de hoop dat Froukje dan genadiger was maar helaas 💔

5

Dramatic

Renna schreef:
    Ik was expres niet aan het helpen tellen in de hoop dat Froukje dan genadiger was maar helaas 💔

5

Genadig, ik? gurl.

6.

[ I will always love you ]

Boem :Y)

1.

[ I will always love you ]