Oké dit duurde even, maar ik wilde alle berichtjes vanuit mijn hart schrijven dus ik had even een paar uur nodig :') Here we goooo
Bes/Frodo: Bes, vruchtje van me, ik overdrijf niet als ik zeg dat ik jouw stukje als laatste schrijf omdat ik het - ironisch genoeg, als schrijver - zo vreselijk moeilijk vind om de woorden te vinden om over te brengen hoe blij ik met jou ben. Ik heb zelden iemand ontmoet die zo weinig mentale ruimte kost en zo ontzettend veel energie teruggeeft. Ik kan mij de hele dag down en energieloos hebben gevoeld, maar een uurtje met jou en het voelt alsof ik helemaal gloei vanbinnen. Het voelt als een droom dat ik niet alleen met jou mag RPG'en, maar dat we ook daadwerkelijk samen aan een boek mogen schrijven. Ik kan niet wachten om te zien waar ons project heengaat, maar stiekem ben ik nog nieuwsgieriger en enthousiaster over hoe onze vriendschap gaat ontwikkelen. I hope you never leave my life.
Echter, je kan er vanuit gaan dat ik je nooit bij mij thuis ga uitnodigen. Hoewel ik het idee van een sleepover met katten en blankies en films en spelletjes en cocktails met jou echt bijna onweerstaanbaar vind, ben ik ervan overtuigd dat jij 's nachts stiekem allemaal witte post-its met 'rekruut' erop gaat verstoppen
I will not have that.
Ik kan niet wachten om je in je prachtige witte jurk te zien. Imma cry so hard :')
Maia/Mielikki: te adoro, cara mia <3 Iets meer dan tien jaar geleden kwam jij in mijn leven, en met jou kwam Juniper. Jullie zijn in mijn hart onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ik vind het een oprechte eer (en een boegbeeld van jouw diepgaande karakters) dat ik haar een decenium later nog steeds beter mag leren kennen. Onze vriendschap geeft mij na al die tijd nog steeds zo veel geluk. Ik kan enorm genieten van hoe jij vreselijk kan stuiteren, hoe eigenwijs je kan zijn (je hebt zelfs mijn karakter ontvoerd zodat hij niet dood kan gaan, I mean..), maar vooral van hoe veel liefde, tijd en aandacht jij steekt in de mensen om wie je geeft. Ik leef op van jouw (soms wat absurde) bijnamen en ik voel me op de allerbeste manier uitgedaagd door jouw interessante en onverwachte vragen. I hope to one day become worthy of the love you give me.
Jamie/Lysander: maat, ik denk niet dat je weet hoe veel ik van je hou <3 Van iedereen op Q ben jij mijn oudste vriendje en hoewel we elkaar shortly uit het oog zijn verloren hebben we best een groot deel van elkaars leven meegemaakt. Het voelt als een eer dat ik zo veel verschillende kanten van jou heb mogen leren kennen. The good and the bad. I am extremely proud of you - like, goofy, uncomfortable parents type of proud. ehe c: I love you more than Tyler loves Taco Bell.
Ik heb dus even teruggezocht naar de oude eindejaarstopics (oml ik ga stuk) en hoewel er veel is veranderd, is dit eigenlijk hetzelfde gebleven: "ik hoop gewoon dat we nog 40 jaar bevriend blijven" - 2016. Bijna tien jaar later zijn we goed op weg <3
also, speciaal voor jou
Je hebt geen idee hoe naar ik werd van het zoeken tussen al die IT gifs 0,0 But, I love every version of you soooo *shudders* here you go

Jennifer/Rumi: hoewel je de onbeschofte audacity hebt om zo ver weg te wonen, heb ik eigenlijk nooit het gevoel dat je ècht ver weg bent. Met jou lijkt het alsof we elkaar morgen weer gaan zien, maar dat we vanavond tussendoor nog even appen om weg te dromen over onze karakters. We kennen elkaar misschien net een paar maanden, maar het voelt alsof je er eigenlijk altijd al was. Onze gesprekken voelen gezellig en veilig en bovenal als een podium om onbeschaamd heftig te hypen over ons verhaal. Jouw hart zit echt in jouw schrijfwerk en dat is voelbaar. Ik dank de Q-goden op mijn knietjes dat we elkaar zijn tegengekomen, want na zesmiljoen pagina's heb ik nog steeds niet genoeg van Gail en Elijah. They are everything that is wrong with us and I am here for it.
Claire/Moriendi: with all due respect, I have seldomly met a more cruel writer and I love that about you c: Maar los van jouw arme arme, vreselijk interessante en waanzinnig goed uitgewerkte karakters ben ik ook gek op
jou. Je bent een oneindig lief mens die altijd zorgt voor een safe space en een weldaad aan liefde en gezelligheid. Ik hoop dat er een keer een tijd komt waarop we allebei genoeg tijd hebben om een keer te ORPG'en, want ik denk dat we echt een briljant (although probably slightly diabolical) verhaal neer kunnen zetten.
Het leven heeft je nogal wat lellen gegeven in het afgelopen jaar, and if there's a god out there I will beat his ass for that. Jij verdient zo veel goeds in je leven. <3 Ik hoop dat je komende jaar minimaal 234% beter wordt en ik hoop dat dat ene waar wij het van de zomer over hebben gehad mag doorgaan en dat je happy met jezelf mag zijn.
Froukje/Leodh: oh my lord where do I begin. I feel like we're the enemies to lovers trope, but all of it at the same time. You're lucky I
fucking love that trope.
Froukje, lieverd, wat ben jij een ontzettend mooie ziel. Alles aan jou, van je chaotic evil chaos tot de oprechte liefde waarmee je ons overlaadt tot je de shaduwkanten die je eerlijk met ons durft te delen - alles aan jou is lovable. Ik ben immens blij dat je in mijn leven bent en ik kan niet wachten om je weer te knuffelen (and to hit you with a slipper for all the crap you've pulled this year).
Annie/vergankelijk: wat heb jij altijd een ontzettend lieve en warme uitstraling. <3 Ik geniet altijd van onze gesprekken. Tbh, ik ben oprecht zo onder de indruk van jouw schrijfstijl en jouw karakters, stiekem kijk ik een beetje tegen je op. Een compliment uit jouw hoek voelt altijd speciaal c:
Loïs/Renna: you are a CUTIE. and a PATOOTIE. en ik kijk er enorm naar uit om je straks in het echt te leren kennen. Jouw aanwezigheid op het forum is altijd zo ontzettend fijn. You deserve every good thing that comes your way <3
Jarne/Babygirlvo: ik wil graag even dit moment gebruiken om te benadrukken dat als ik jou zie op het forum, ik automatisch jouw veertienjarige hoofd voor mij zie. Ik gok dat de laatste keer dat we elkaar gezien hebben meer dan 10 jaar geleden is en toen waren we allebei nog awkward pubers. Het maakt niet uit dat je inmiddels ""volwassen"" bent geworden, I will always remember your stupid teenage face and I will neverever change it, even if we meet again. You are, in fact, babygirl. xxx
Allerlaatst even een special shout-out naar
Sharon, Belle en Lucca (en Maia en Jen, duh, maar jullie heb ik al bedankt), thank you for not letting our story die out <3 Jullie zijn stuk voor stuk ontzettend goeie schrijvers en ik vind het een eer om te zien dat jullie nog steeds de tijd nemen voor deze RPG. Ik geniet ontzettend van ons gezamelijke werk, ook al gaat het op een lager tempo. Op 1 januari bestaat onze RPG een heel jaar! Wat echt een record is in huidige Q tijden. I owe that all to you guys c:
Als ik je ben vergeten, beat me with a stick. I am truly sorry.
[ bericht aangepast op 15 dec 2025 - 15:17 ]
|| I told you not to play with the misfit toys ||