• Even meevarend op de levendigheid van Q in de afgelopen 24 uur, show me the highlights from your Spotify Wrapped! <3

Expose yourself... if you dare :Y)

(Opmaak beginpost is en route)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

What in the bloody hell is freak folk 💀

Al mijn top-nummers? Mijn topartiesten op drie, vier en vijf? Allemaal muziek uit de playlists van mijn karakters :') Does it show I obsess a little?

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 21:26 ]

Leodh schreef:
    (...)
    Een screenshot uploaden naar bijvoorbeeld Imgur.

In dat geval houd het op voor mij want is net iets teveel werk op mobiel. Oh well.

Het meeste waar ik naar geluisterd heb, is fantasy instrumental music want dat zet ik vaak op tijdens het schrijven.

[ I will always love you ]

Ekko schreef:

What in the bloody hell is freak folk 💀

Mijn top-nummers? Mijn topartiesten op 3, 4 en 5? Allemaal muziek uit de playlists van mijn karakters :') Does it show I obsess a little?

Welke leeftijd hoort hierbij dan?? 😂

[ I will always love you ]

Mielikki schreef:
    (...)
    Welke leeftijd hoort hierbij dan?? 😂

32! I'm just a baby compared to all of you guys

De nummer 1 is inmiddels de 4e keer op een rij oops hahaha (en daarom hoor ik bij de top 0,004% van fans)
    Ennn mijn leeftijd was 29, close enough!

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 21:42 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Deze wilde ik ook nog even delen hihi

Dramatic

Renna schreef:

Deze wilde ik ook nog even delen hihi

Hehe we delen dezelfde nummer 1! 😍

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Rumi schreef:
    (...)

Hehe we delen dezelfde nummer 1! 😍

Yeaaaahhh love it!! ❤️✨️

Dramatic

Zo even op nieuwe telefoon inloggen op Q om m'n dingen te delen.

Hoe komen jullie aan die dag recaps?

Ik kan wel al melden dat mijn luisterleeftijd 43 jaar jong is en dat ik dit jaar 50x naar Bara Bada Bastu heb geluisterd. (Typt dit tijdens het luisteren van Bara Bada Bastu, da's dan nummer 51)

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 22:23 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

De dag recaps staan onder het delen van de algemene stats als laatste in de recap. (Als je de files bedoelt)

Mijn wrapped stats:

- Ik heb niet meer 'Broadway musical', 'West End musical', 'German musical' in mijn genre top 5 staan. xD
    - Ik heb 2389 minuten geluisterd naar Tanz der Vampire. Op Spotify in elk geval.
    - It's my life (van & Julliet) was vorig jaar ook al mijn nr 1 nummer, en mijn top 3 artiesten is hetzelfde gebleven.
    - Ik had Golden of Tragedy hier ook bij verwacht, maar alleen de tweede staat in mijn playlist van de recap.

[ bericht aangepast op 4 dec 2025 - 0:58 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mijn leeftijd is een mooie 58 jaar. (':

[ bericht aangepast op 4 dec 2025 - 8:05 ]

Mijn leeftijd is 72, terwijl mijn top vol staat met Twenty One Pilots, Sabrina Carpenter, en de Wicked soundtrack. 🐸
    Misschien had ik niet 10000 keer naar Killing Me Softly With His Song moeten luisteren. I blame mijn liefde voor About a Boy.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Mijn spotify wrapped van dit jaar!

Mijn luisterleeftijd was 58, oops... En ik heb mijn topnummer maar 106 keer geluisterd hoor, valt wel mee toch? Op dit account dan toch, de hoeveelheid keren bij m'n vriend op spotify of via m'n zusje's spotify kunnen we niet tellen

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Mijn spotify wrapped van dit jaar!

Mijn luisterleeftijd was 58, oops... En ik heb mijn topnummer maar 106 keer geluisterd hoor, valt wel mee toch? Op dit account dan toch, de hoeveelheid keren bij m'n vriend op spotify of via m'n zusje's spotify kunnen we niet tellen

HAZBIN HOTEL omg

Dat die niet in mijn top staat is eigenlijk best vreemd

Ekko schreef:
    (...)

HAZBIN HOTEL omg

Dat die niet in mijn top staat is eigenlijk best vreemd

"Ergste" is dat het niet eens s2 is, want daar ben ik pas bij episode 3. Dus heb de muziek daarvan nog niet op repeat gehad. Allemaal S1 soundtrack dit hehe

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen