• Als iemand die haar boekenkasten ziet als een oneindige bron van dopamine (nieuwe indeling? heck yeaaahh watch me walk into that room 532 times a day) bedacht ik mij ineens...

Zijn hier mensen die net zo trots zijn als ik?
    Wil je even flaunten hoe groot je collectie over de jaren is geworden?
    Heb je epic book goodies die je graag wilt showen?
    Ben je vet goed geworden in die effortless ingedeelde boekenplanken organiseren?
    Zijn er special editions waar je heel trots op bent?

Show me the goods! Let me in on the hype! Broadcast your wealth darling!

[ bericht aangepast op 26 okt 2025 - 11:51 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

HalfBloodPrince schreef:
    This is great! Momenteel zijn mijn boeken verspreid over verschillende boekenkasten. Ik ben momenteel bezig met een idee waarbij ik een eethoek verwerk in de boekenkasten/ vitrine dingen maar ook in de andere hoe een krappaal verwerkt in zit. Ik heb een grote woonkamer dus ik kan dit best doen. De breedte is ongeveer 5 meter en de lengte 7-8 meter.

Hebben de meeste van jullie ook billykasten?

Billy kasten ftw! Niet alleen voor m'n boeken, maar in het hobbyhok van mijn vriend staan er ook 3 en daar komt er nog 1 bij + er staat er beneden ook nog eentje voor kookboeken etc. Ik kan ze zonder handleiding in elkaar zetten inmiddels, hehehehe. Als ik m'n bibliotheek / rommelhok heb opgeruimd zal ik eens een foto maken (yes, I have a dedicated room for my books en m'n vriend voor z'n hobby's - aka warhammer - want we willen geen kinderen xD), want het is momenteel het 'oh shit, ik moet opruimen, ik flikker m'n wasmanden, tassen, etc. hier wel ff neer'-hok geworden.

[ bericht aangepast op 27 okt 2025 - 22:32 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik heb 2 Ikea kasten die mijn vriend Bob de Bouwer gewijs op elkaar heeft geplaatst en vastgezet. Helaas zitten ze helemaal vol, maar ik mag pas extra kasten als ons huis af is en we er de plaats weer voor hebben. Dus nog zo'n 2 jaar wachten helaas haha.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Onze boekenkast is mijn pride and joy en ook het eerste meubelstuk dat rechtstond na de verbouwing :'D

Je ziet de boeken niet goed, dus hier is een deel van de kast, met Linde (de kat) erin:

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    Onze boekenkast is mijn pride and joy en ook het eerste meubelstuk dat rechtstond na de verbouwing :'D

Je ziet de boeken niet goed, dus hier is een deel van de kast, met Linde (de kat) erin:

Wat een prachtige foto, kan recht op een pinterest board hahaha

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

HalfBloodPrince schreef:
    This is great! Momenteel zijn mijn boeken verspreid over verschillende boekenkasten. Ik ben momenteel bezig met een idee waarbij ik een eethoek verwerk in de boekenkasten/ vitrine dingen maar ook in de andere hoe een krappaal verwerkt in zit. Ik heb een grote woonkamer dus ik kan dit best doen. De breedte is ongeveer 5 meter en de lengte 7-8 meter.

Hebben de meeste van jullie ook billykasten?

Hier ook billykasten inderdaad! Voor nu op slaapkamer, rondom de TV gemaakt, maar uiteindelijk wil ik een eigen mini bibliotheek kamertje maken, met een lekker lounche-zit e.d. Mijn man wil ze dan ook afwerken met sierlijsten. ^^

Ik zal proberen gauw eens een foto te maken van hoe het nu staat!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik heb ook drie Billy boekenkasten in de woonkamer, allemaal met verhoging en op het onderste gedeelte deurtjes (want daar kunnen andere hobby dingen achter). M'n vriend wil ze ook afwerken met lijsten, maar eerst de rest van het huis af.

Okay, wij hebben onze smalste kamer omgetoverd tot een library voor bordspelletjes, dvd's en boeken. As a result kan ik niet echt een mooie hoek krijgen om een foto te maken van de boekenkast, want dan moet ik in de spelletjeskast klimmen :')

Maar voor jullie beeldvorming, dit is het geheel:

PLEASE IGNORE THE DUST IT IS MY GREAT SHAME

Om de boeken beter te zien, hier twee halfjes :')

En last not but least, de boeken die een plekje naast de open haard hebben gekregen. (Onderin staat een lege sleeve maar die ben ik aan het lezen lol)

[ bericht aangepast op 29 okt 2025 - 14:55 ]

Ekko schreef:
    Okay, wij hebben onze smalste kamer omgetoverd tot een library voor bordspelletjes, dvd's en boeken. As a result kan ik niet echt een mooie hoek krijgen om een foto te maken van de boekenkast, want dan moet ik in de spelletjeskast klimmen :')

En last not but least, de boeken die een plekje naast de open haard hebben gekregen. (Onderin staat een lege sleeve maar die ben ik aan het lezen lol)

Ooohh, Lieke, wat een ✨vibe✨!!

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Wij hebben een boekenkast in de primary woonkamer en een spelletjes kast in de secondary woonkamer. Not the best pictures though...

Do it scared, but do it anyway.

Ekko schreef:

Oooh, it's so pretty 😍

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Bump want mij waren foto's beloofd die ik nog niet heb gezien :Y)

Ekko schreef:
    Bump want mij waren foto's beloofd die ik nog niet heb gezien :Y)

(Ik moet eerst opruimen... and I've been delaying that)

Catmint schreef:
    (...)

(Ik moet eerst opruimen... and I've been delaying that)

Zou peer pressure helpen? 😌

Ekko schreef:
    (...)

Zou peer pressure helpen? 😌

Gezien ik verkouden ben oid momenteel niet haha. Heb amper de conditie om trap te lopen zonder te hoesten, soooo opruimen is het ff niet. Hoop tbh wel dat het snel beter gaat

Catmint schreef:
    (...)

Gezien ik verkouden ben oid momenteel niet haha. Heb amper de conditie om trap te lopen zonder te hoesten, soooo opruimen is het ff niet. Hoop tbh wel dat het snel beter gaat

Oh nooo the peer pressure is off! Beterschap lieverd ❤️❤️