• Als iemand die haar boekenkasten ziet als een oneindige bron van dopamine (nieuwe indeling? heck yeaaahh watch me walk into that room 532 times a day) bedacht ik mij ineens...

Zijn hier mensen die net zo trots zijn als ik?
    Wil je even flaunten hoe groot je collectie over de jaren is geworden?
    Heb je epic book goodies die je graag wilt showen?
    Ben je vet goed geworden in die effortless ingedeelde boekenplanken organiseren?
    Zijn er special editions waar je heel trots op bent?

Show me the goods! Let me in on the hype! Broadcast your wealth darling!

[ bericht aangepast op 26 okt 2025 - 11:51 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

😍😍😍 heeeeeeeeeeel goed topic!!

Wij zijn nog in dubio over of we onze boekenkasten beneden plaatsen of ze volledig naar onze werkkamer gaan doen... maar ik ben zeker trots op onze verzameling haha

Omnia mutantur, nihil interit

I love this. 😍

Ik ben afgelopen zomer gaan samenwonen met m’n vriend, en mijn boekenkasten (het zijn er maar drie 🌝) hebben een prachtige prominente plek in de woonkamer gekregen. Ik heb zo geen foto bij de hand voor je, maar ben echt nog steeds blij als ik de kamer binnenstap.

Paracosmoses schreef:
    I love this. 😍

Ik ben afgelopen zomer gaan samenwonen met m’n vriend, en mijn boekenkasten (het zijn er maar drie 🌝) hebben een prachtige prominente plek in de woonkamer gekregen. Ik heb zo geen foto bij de hand voor je, maar ben echt nog steeds blij als ik de kamer binnenstap.

Make me one :Y) nu heb je me zeker nieuwsgierig gemaakt hihi

Oehh love it. Ik zal binnenkort ook even foto's maken.

Every villain is a hero in his own mind.

Bij dezen moet ik opbiechten dat ik helemaal geen boekenkast heb, hahaha. De boeken liggen in stapels op een kast te wachten tot ik een plekje heb 🫣 maar ik doe wel graag inspiratie op ghehehe *MT*

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Bij dezen moet ik opbiechten dat ik helemaal geen boekenkast heb, hahaha. De boeken liggen in stapels op een kast te wachten tot ik een plekje heb 🫣 maar ik doe wel graag inspiratie op ghehehe *MT*

That's fine! Zijn er misschien boeken of goodies die je wilt highlighten? Iets dat je echt vooraan op ooghoogte in de kast zou zetten als hij eenmaal staat?

Ohhh MT - mijn indeling is kut op dit moment maar ik heb wel boeken die Bij Elkaar Horen/waarvan ik blij ben ze te hebben dus daar wil ik zo meteen wel foto's van maken

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ekko schreef:
    (...)

Make me one :Y) nu heb je me zeker nieuwsgierig gemaakt hihi
    Ik zal straks foto’s maken!
    (iemand een idee hoe je je eigen foto’s kan uploaden hier op Q.?)

This is great! Momenteel zijn mijn boeken verspreid over verschillende boekenkasten. Ik ben momenteel bezig met een idee waarbij ik een eethoek verwerk in de boekenkasten/ vitrine dingen maar ook in de andere hoe een krappaal verwerkt in zit. Ik heb een grote woonkamer dus ik kan dit best doen. De breedte is ongeveer 5 meter en de lengte 7-8 meter.

Hebben de meeste van jullie ook billykasten?

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Ekko schreef:
    (...)

That's fine! Zijn er misschien boeken of goodies die je wilt highlighten? Iets dat je echt vooraan op ooghoogte in de kast zou zetten als hij eenmaal staat?

Ik heb een prachtig exemplaar van Alice in Wonderland en allerlei ander spul in thema van Alice in Wonderland, dus ik zou dat dan wel een speciaal plekje/hoekje in de kast geven 🤔🤔🤔

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Op dit moment liggen mijn boeken nog in mijn kast, maar wil in de toekomst een boekenkast in mijn kamer zodat ik ze mooi kan uitstallen (:

Dikke MT! currently is mn kamer echt een zwijnenstal, maar als ik binnenkort eens heb opgeruimd en de losse dingetjes uit de kasten gehaald heb zal ik ook eens effe een goeie foto droppen. Wat een heerlijk topic, Lieke <3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

MT, ik zal morgen een foto delen :3

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ik neem hier even een MT op, hehe

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ooeeh, ja, ik ben ook wel benieuwd naar iedereens kasten!

Ik heb foto's van de mijne, maar sindsdien zijn er allelei boeken bijgekomen en heb ik wat gereorganiseerd, dus ik moet eraan denken om morgenochtend foto's te maken als ik daglicht heb ^^