• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Voel me zo verdrietig

Omnia mutantur, nihil interit

Waarom moet ik volwassen vrouwen van boven de zestig opvoeden?

Ten eerste is het hartstikke onbeleefd om mij vol te onderbreken. "Goedemiddag, wat kan ik voo-" "Koffie." is echt disrespectful af.

Ten tweede schreeuw je niet door de hele zaak heen "nog twee koffie" als ik aan de andere kant van de ruimte sta.

Ten derde, als ik dan zeg "één moment alstublieft" omdat ik nog bezig ben met afrekenen, dan vind ik het absoluut ongehóórd als je tafelgenoot dertig seconden later "twee koffie zonder deze meuk erbij" óók door de zaak schreeuwt.

LEARN SOME GODDAMN MANNERS

[ bericht aangepast op 23 okt 2025 - 20:01 ]

Dat je een oude aflevering van WIDM kijkt en ze de soundtrack van Interstellar gebruiken 🫶🏻❤️

Protect the people.

Dan ben je zo goed bezig geweest door je dice verder te polishen (iig de d20) 's middags en nog net iets na het eten en dan zit je nu weer te doomscrollen/domme spelletjes te spelen terwijl je denkt 'ik wil iets doen', but the brain isn't promoting it. I just want to do something aaaaaaaaaaaah

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Dan ben je zo goed bezig geweest door je dice verder te polishen (iig de d20) 's middags en nog net iets na het eten en dan zit je nu weer te doomscrollen/domme spelletjes te spelen terwijl je denkt 'ik wil iets doen', but the brain isn't promoting it. I just want to do something aaaaaaaaaaaah

sometimes its ok to doomscroll and play stupid games

help

Aaiight, okay! Hospitatie ging erg goed, de katten waren cute en de kater vond mij volgens mij meteen geweldig--dank voor deze positieve aanbeveling, meneer. Prima huis, fijne kamer op het zuiden (!!), drie katten (!!!) en in Amsterdam zelf gewoon. I mean, het zou toch wel ontzéttend fijn zijn als dit zou lukken.

en dan woon ik in amsterdam??
    1. ew
    2. duuurr
    3. ongrijpbaar??
    4. zeer sympathieke reistijden naar mn stage die ik nog niet heb
    5. MET KATTEN!!! JA!! GEEF MIJ DE CATS!!

ik ben benieuwd, ik hoor het als het goed is morgen of ik het geworden ben(nerd)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

I love my TOG reread.

Ekko schreef:

Ten eerste is het hartstikke onbeleefd om mij vol te onderbreken. "Goedemiddag, wat kan ik voo-" "Koffie." is echt disrespectful af.

Ten tweede schreeuw je niet door de hele zaak heen "nog twee koffie" als ik aan de andere kant van de ruimte sta.

Ten derde, als ik dan zeg "één moment alstublieft" omdat ik nog bezig ben met afrekenen, dan vind ik het absoluut ongehóórd als je tafelgenoot dertig seconden later "twee koffie zonder deze meuk erbij" óók door de zaak schreeuwt.

🤣🤣🤣🤣
    Sorry, ik moest daar echt om lachen. Ik geef je zeker gelijk, maar sommige situaties / handelingen zijn zo respectloos met hun gedrag dat het komisch is. (Dus ik lach zeker niet om jou.) Ze zetten enkel zichzelf voor schut. Daar kun je alleen maar om lachen.

[ bericht aangepast op 23 okt 2025 - 20:48 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Omatikaya schreef:
    Dat je een oude aflevering van WIDM kijkt en ze de soundtrack van Interstellar gebruiken 🫶🏻❤️

Heheh, ik vind het altijd zo grappig dat ze na zo'n 15 jaar NOG STEEDS de soundtrack van BBC Sherlock gebruiken. De laatste seizoenen wel minder, maar volgens mij heb ik toch echt nog een track voorbij horen komen afgelopen seizoen. Ze hebben het geld dat ze voor de rechten hebben betaald iig goed gebruikt. 😂

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ekko schreef:

Brotheeeer, dat maakt me zo boos en ik lees 't alleen maar. Zoals Morana zegt: ze zetten alleen maar zichzelf voor schut. Niet jou. 🫶

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Me geen hond in het asiel tonen als we hem niet mogen in huis nemen aub D :<

[ bericht aangepast op 23 okt 2025 - 21:28 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Morana schreef:
    (...)
    🤣🤣🤣🤣
    Sorry, ik moest daar echt om lachen. Ik geef je zeker gelijk, maar sommige situaties / handelingen zijn zo respectloos met hun gedrag dat het komisch is. (Dus ik lach zeker niet om jou.) Ze zetten enkel zichzelf voor schut. Daar kun je alleen maar om lachen.

Lysander schreef:
    (...)
    Brotheeeer, dat maakt me zo boos en ik lees 't alleen maar. Zoals Morana zegt: ze zetten alleen maar zichzelf voor schut. Niet jou. 🫶

Op dat moment kan ik hen wel de poten onder de stoel vandaan schoppen, maar achteraf is het wel echt komisch :') De discussies die ik soms met mensen heb... een driejarige zou nog beter kunnen communiceren. Losing faith in humanity one client at the time.

IK WIL EEN ANDERE BAAN (cat) Eentje waar ik voor gestudeerd heb, for instance. >,>

(Er zijn ook heel veel lieve mensen die mijn dag maken hoor <3)

[ bericht aangepast op 23 okt 2025 - 21:59 ]

Catmint schreef:

I feel you. Maar je kan niet full time productief zijn of iets doen. En die d20's zijn al heel wat en sowieso tof!
    Af en toe is wat spelletjes spelen of niets doen ook oké.
    --
    Selfdoubts over mijn zingen. En morgen heb ik om 8 werk en een gesprek met leidinggevenden ergens during the day. Help.
    Al zal ook goed zijn om te weten waar ik sta..

[ bericht aangepast op 23 okt 2025 - 22:27 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Shouldve been crazy enough to just bike anyway

help

Uugh, koud. Op zich is 20 graden thuis niet koud, maar na maandenlang 22+ graden in m'n woning gehad te hebben, vind ik 20 nu koud :C.