• Ik was degene die het laatste topic beëindigde, dus hier is het volgende topic (:

Zoals in de titel staat: post hier welk boek je het laatst gekocht of gelezen hebt.

[ bericht aangepast op 14 aug 2025 - 23:39 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Gelezen: Duel for the Throne by Rachel Elisabeth — 3.75 out of 5 stars — ARC

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Uitgelezen: R.F. Kuang - Yellowface
    Aan begonnen: Cormac McCarthy - The Road

[ bericht aangepast op 8 dec 2025 - 12:29 ]

hodie mecum eris in paradiso

Gekregen Dark Fae - Caroline Peckham & Susanne Valenti
    Savage Fae - Caroline Peckham & Susanne Valenti
    Vicious Fae - Caroline Peckham & Susanne Valenti
    Broken Fae - Caroline Peckham & Susanne Valenti
    Warrior Fae - Caroline Peckham & Susanne Valenti

Aan het lezen Gleam - Raven Kennedy

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Gekocht: Fahrenheit 451

Tijd voor koffie.

Gelezen: Wayward Winter by Jen Bair — 4.5 out of 5 stars — ARC

Gelezen: Fluistering van de zielen/Schaduw van de onzichtbaren by Sandra J. Paul — 3.25 out of 5 stars

Gelezen: Fearless van Lauren Roberts
    I have never 1-star'ed a book before I think, but this one was one. Even wrote an actual review for it. Heb mezelf genoeg in kunnen houden dat het boek niet meerdere keren door de kamer is gevlogen, want wat een ellende was dit.

Up next: Fearful van Lauren Roberts
    Nog eentje te gaan en gelukkig is deze maar 211 pagina's godzijdankkkk

[ bericht aangepast op 12 dec 2025 - 7:54 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    I have never 1-star'ed a book before I think, but this one was one. Even wrote an actual review for it. Heb mezelf genoeg in kunnen houden dat het boek niet meerdere keren door de kamer is gevlogen, want wat een ellende was dit.

Waarom doe je jezelf dit aan als het zo slecht is? 😂 Moet wel zeggen dat ik nu zeer benieuwd ben naar het boek.

[ I will always love you ]

Mielikki schreef:
    (...)
    Waarom doe je jezelf dit aan als het zo slecht is? 😂 Moet wel zeggen dat ik nu zeer benieuwd ben naar het boek.

Nou, ik had lichte hoop dat boek 3 misschien not zo ernstig zou zijn doordat boek 2 op zich prima was. Niet goed ofzo, maar oké genoeg om het niet direct te haten. Maar het is een vrij grote rip-off van andere series, de characters worden bijna niet uitgewerkt en eigenlijk allemaal focussen ze op revenge of haat, en verder is er weinig persoonlijkheid, en in boek 3 werd ik pissig om de manier waarop de schrijfster gewoon voor het gemak 4 characters dood laat gaan. Zonder goede reden/plot (een mind-reader die een blow to the chest niet aan ziet komen bijvoorbeeld vind ik geen logische plot) en ook allemaal op zo'n snelle en saaie manier dat de impact weg is. De "belangrijke" characters die dood gaan, zijn ook voornamelijk overleden aan een stab in the chest besef ik me nu - zeer origineel allemaal. Oh, en de plotholes/fouten die ik opgemerkt heb dragen ook niet mee (kaarten die niet meer overeenkomen met het hele vorige boek bijvoorbeeld). Ik heb het voornamelijk allemaal uitgelezen om te zien hoe je niet moet meegaan op trends, hypes en booktok demands, want dit is een heel duidelijk voorbeeld van iemand die toch mee wil doen met dat soort dingen, maar eigenlijk een slechte fanfiction (of gewoon blatant rip-off) van verschillende boeken schrijft met een ander filtertje eroverheen.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:

Ik heb deze serie ook doorgebikkeld het afgelopen jaar en what a waste of time. Ik had voor de laatste novella hoop dat het goed zou zijn, want de eerste novella vond ik oprecht sterk. But, alas.

Gekregen early b-day gifts 🥹 Caged Wolf - Caroline Peckham & Susanne Valenti
    Alpha Wolf - Caroline Peckham & Susanne Valenti
    Feral Wolf - Caroline Peckham & Susanne Valenti
    Wild Wolf - Caroline Peckham & Susanne Valenti

Aan het lezen Zodiac Academy: The Awaking - Caroline Peckham & Susanne Valenti

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Catmint schreef:
    (...)
    Nou, ik had lichte hoop dat boek 3 misschien not zo ernstig zou zijn doordat boek 2 op zich prima was. Niet goed ofzo, maar oké genoeg om het niet direct te haten. Maar het is een vrij grote rip-off van andere series, de characters worden bijna niet uitgewerkt en eigenlijk allemaal focussen ze op revenge of haat, en verder is er weinig persoonlijkheid, en in boek 3 werd ik pissig om de manier waarop de schrijfster gewoon voor het gemak 4 characters dood laat gaan. Zonder goede reden/plot (een mind-reader die een blow to the chest niet aan ziet komen bijvoorbeeld vind ik geen logische plot) en ook allemaal op zo'n snelle en saaie manier dat de impact weg is. De "belangrijke" characters die dood gaan, zijn ook voornamelijk overleden aan een stab in the chest besef ik me nu - zeer origineel allemaal. Oh, en de plotholes/fouten die ik opgemerkt heb dragen ook niet mee (kaarten die niet meer overeenkomen met het hele vorige boek bijvoorbeeld). Ik heb het voornamelijk allemaal uitgelezen om te zien hoe je niet moet meegaan op trends, hypes en booktok demands, want dit is een heel duidelijk voorbeeld van iemand die toch mee wil doen met dat soort dingen, maar eigenlijk een slechte fanfiction (of gewoon blatant rip-off) van verschillende boeken schrijft met een ander filtertje eroverheen.

Wauw, de frustraties zitten zeer hoog zo te lezen. Van welke andere series zijn de boeken een rip-off? Hoe heb je dat gemerkt? Ngl, je hebt onwijs veel geduld als je dat uit hebt weten te lezen, ik zou het eerste hoofdstuk waarschijnlijk niet eens doorkomen. Maar dit boek is al onwijs vaak langsgekomen dus dacht altijd dat het populair was.

[ I will always love you ]

Gelezen: How my ex stole new year's by Kate Callaghan — 3.5 out of 5 stars — ARC
    Hot for slayer by Ali Hazelwood — 3.75 out of 5 stars

Aan het lezen: We Love You, Bunny - Mona Awad

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    Aan het lezen: We Love You, Bunny - Mona Awad

Ohhhh, ik ben heel benieuwd naar wat je hiervan vindt!!

Omnia mutantur, nihil interit