Nou, ik had lichte hoop dat boek 3 misschien not zo ernstig zou zijn doordat boek 2 op zich prima was. Niet goed ofzo, maar oké genoeg om het niet direct te haten. Maar het is een vrij grote rip-off van andere series, de characters worden bijna niet uitgewerkt en eigenlijk allemaal focussen ze op revenge of haat, en verder is er weinig persoonlijkheid, en in boek 3 werd ik pissig om de manier waarop de schrijfster gewoon voor het gemak 4 characters dood laat gaan. Zonder goede reden/plot (een mind-reader die een blow to the chest niet aan ziet komen bijvoorbeeld vind ik geen logische plot) en ook allemaal op zo'n snelle en saaie manier dat de impact weg is. De "belangrijke" characters die dood gaan, zijn ook voornamelijk overleden aan een stab in the chest besef ik me nu - zeer origineel allemaal. Oh, en de plotholes/fouten die ik opgemerkt heb dragen ook niet mee (kaarten die niet meer overeenkomen met het hele vorige boek bijvoorbeeld). Ik heb het voornamelijk allemaal uitgelezen om te zien hoe je niet moet meegaan op trends, hypes en booktok demands, want dit is een heel duidelijk voorbeeld van iemand die toch mee wil doen met dat soort dingen, maar eigenlijk een slechte fanfiction (of gewoon blatant rip-off) van verschillende boeken schrijft met een ander filtertje eroverheen.