• Hoi hoi!

Eerder dit jaar opende ik een topic waarbij ik om jullie input vroeg voor de naam van mijn eigen uitgeverij. Inmiddels ben ik druk bezig met alle voorbereidingen, waaronder het opzetten van de socials. Aangezien hier zoveel schrijvers en boekenliefhebbers zitten: misschien dat er mensen zijn die het leuk vinden om mij te volgen bij dit avontuur. (:

De focus van de uitgeverij is romance in combinatie met een ander genre, zoals fantasy, avontuur, actie of spanning, al kan het best zijn dat ik ook boeken ga uitgeven die daar net niet helemaal bij passen en meer naar feelgood of thriller neigen.

Hier vind je in elk geval mijn socials:
    Instagram
    Facebook

Een tiktokaccount en website zijn nog in de maak.^^

En mocht je nog vragen hebben: shoot (:

Every villain is a hero in his own mind.

Natas was leeuuk, gefeliciteerd!! Ik ben zo trots op jou en al je avonturen, wat ben je ver gekomen sinds die ene Hobbit RPG waar we elkaar 3724 jaar geleden leerden kennen. Ik ga je def volgen hehe

[ bericht aangepast op 2 juni 2025 - 10:20 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Wat ontzettend gaaf! Ik volg je hierbij op Instagram! :3

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Zo leuk Natas :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wat gaaf! Ik ben je gaan volgen op IG!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Jaaahh gefeliciteerd!! Heel epic man. Ben ook benieuwd naar je special editions! :D

Dramatic

MT

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zo cooool!! Can't wait voor de eerste boeken (nerd)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Gefeliciteerd! Heel mooi dat je dit hebt weten op te bouwen! 🌷

[ I will always love you ]

Tijd voor een update! Inmiddels is de website in de lucht en is er een TikTok-kanaal gestart die door de allergeweldigste Leodh en Nanor beheerd gaat worden. <3

De eerste twee boeken kunnen gepre-orderd worden en je kunt je inschrijven voor de nieuwsbrief. :3

[ bericht aangepast op 28 okt 2025 - 11:27 ]

Every villain is a hero in his own mind.

De site ziet er zo mooi (en overzichtelijk) uit !!

[ I will always love you ]