• Kinders ^_^
    Jaah ik heb tegenwoordig een probleem met topics. Niet da'k zeniet meer kan aanmaken, want dat luktnog wel maar ze komen niet meer bij: 'Actieve Topics' waar normaal toch elke keer als er een reacte op verschijnt daar komt? En ook als'k een nieuw topic aanmaak komt hy daar niet bij. Weet iemand hoe het komt? Er stat geen slotje ofsoo op.

    xoxo'

    maak jij dan offline topics aan? of niet?


    Your Butt is Mine!

    maak jij dan offline topics aan? of niet?


    Nee rollenverdelingen enzoo dus geen offline topics :S

    Ja, die staan sinds kort niet meer bij 'Actieve Topics'. Ik denk dat dat de enige logische verklaring is aangezien Rutger er voor wilde zorgen dat deze inderdaad niet meer onder 'Actieve Topics' zouden staan. In verband met het overspoelde forum enz.
    X.


    Bored.

    omdat iemand daar een topic over maakt dat ze dat irri vondt heeft Rutger gedaan dat,die tropic's alleen maar bij ; Rollen verdelingen komen!¬¬

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oow ok dankje, Precious ^^

    omdat iemand daar een topic over maakt dat ze dat irri vondt heeft Rutger gedaan dat,die tropic's alleen maar bij ; Rollen verdelingen komen!¬¬

    xX

    Whaha, wij zijn daar al maanden over aan het praten >< Dus geen die ene die dat topic heeft gemaakt niet de schuld, wil je? Want het is zeker niet haar schuld.


    Bored.

    (...)
    Whaha, wij zijn daar al maanden over aan het praten >< Dus geen die ene die dat topic heeft gemaakt niet de schuld, wil je? Want het is zeker niet haar schuld.

    dat doe ik ook niet ik zette er alleen maar¬¬ bij.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    dat doe ik ook niet ik zette er alleen maar¬¬ bij.

    Ja. Maar zo lijkt het wel alsof je die persoon daar de schuld van geeft. Zo vat ik het op en zo zal die persoon het waarschijnlijk ook opvatten.
    [/slotje]
    Vraag beantwoord.


    Bored.