• Ik heb meerdere nieuwe ideeen;

    [/De paarse ideeen komen zowiezo]
    -Over een meisje die is erg bijgelovig.
    -Over een meisje die paranomaal is en met haar overleden broer praat zomaar in het niets. Onder de les op straat en iedereen vind haar raar. Maar ze kan er niks aan doen.
    -Over een bi meisje die verlieft word op haar pen vriendin.
    -Een meisje ziet zichzelf in de spiegel haar evenbeeld dus maar haar evenbeeld is slecht en zal het meisje dwingen haar ware liefde te doden.
    -Er liggen 2 dode mensen in een witte kamer. Ze vertellen beide hun doodsoorzaak aan elkaar. En telkens komt er een persoon bij en ze hebben aan het eind allemaal iets met elkaar te maken!
    ®

    -Welk idee?
    -Orgineel?
    -Titels?
    -Wil je ze maken?
    -Opmerkingen?

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou niet die over dat meisje doen die schizofreen is. Precious heeft daar als eerste een serie over gemaakt die super orgineel is, dus het zou niet leuk zijn als er allemaal anderen ook daar een serie over gaan maken..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    -Welk idee?
    SCHIZOFREEN iedee!! :D
    Dan voel ik me namelijk vereeert:D
    -Orgineel?
    uuh, niet heel erg.
    -Titels?
    nee, zoja wel, meld ik het;)
    -Wil je ze maken?
    Ja! anders vul ik dit niet eens in [a]
    -Opmerkingen?
    DAt je SCHIFREEN verhaal moet doen, want dan voel ik me aangesproken[a]


    Dunno ><

    Oké n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    de laatste^^


    I am an idiot, I move.

    -Welk idee? He t laaste o voorlaatste

    -Orgineel? JAAH!

    -Titels? Denk voor je ^^

    -Wil je ze maken? Ofcauwzz

    -Opmerkingen? Nope,

    :) Danke Hunn,<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oké het laatste idee komt zowiezo :)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Titel voor het laatste idee:
    We Lie in A White Room


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker