• Beste vrienden,

Vanavond worden de nieuwe kandidaten van De Mol 2025 bekend gemaakt en vanaf volgende week start het weer voor echt. Deze keer gaat het door in Thailand.
    Wie kijkt er mee naar het leukste programme van het jaar? *O*

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

GODZIJDANK IS HILDE NAAR HUIS

Maar ooooooomg die molkoffer en dat oortje is wel echt een plottwist

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oke maar waarom duiken er allerlei beelden op waarbij je heel duidelijk een oortje ziet in Pedro’s oor? Kan me echt niet voorstellen dat ze dat niet zouden gezien hebben tijdens de montage...

Ik zit momenteel heel erg in de Michèle-tunnel.
    @ Melissa: Ondertussen zijn er ook beelden van Michèle die een oortje draagt, dus nu is er een theorie dat de muziek niet luid opstond in het tankstation, maar via oortjes. Alleen jammer dat ze in de aflevering zelf dit niet vermeld hebben.

En omg ik ben ook zo blij dat Hilde naar huis is :') liefst Nimrod als volgende.

Even the smallest can change the course of the future

Jonge jonge jonge deze aflevering.

Ik zit wel in de Alexy-tunnel want ik zou hem een leuke Mol vinden.
    Ik hoop dat Michèle er snel uit vliegt maar ik begin steeds meer te vrezen dat zij misschien de mol is…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

In tegenstelling tot de rest van België nooit echt gedacht dat Pedro de mol was. Afgelopen weken zat ik in de Sarah-tunnel, maar neig nu meer naar Michèle.

Alexy en Nimrod al een hele tijd afgeschreven.
    Nimrod zie ik nog wel als winnaar, anders Sarah (indien ze niet de mol is natuurlijk).

Ledecky schreef:
    In tegenstelling tot de rest van België nooit echt gedacht dat Pedro de mol was. Afgelopen weken zat ik in de Sarah-tunnel, maar neig nu meer naar Michèle.

Alexy en Nimrod al een hele tijd afgeschreven.
    Nimrod zie ik nog wel als winnaar, anders Sarah (indien ze niet de mol is natuurlijk).

Wel benieuwd naar waarom je Alexy en Nimrod al een hele tijd heb afgeschreven?

Ik heb Nimrod ook nooit echt verdacht, omdat 'ie gewoon niet het type is wat als Mol gekozen zou worden, denk ik. En hij is bankier. Bankiers hebben veel geld. Ik hou niet van bankiers. 😂

Derks schreef:
    (...)

Wel benieuwd naar waarom je Alexy en Nimrod al een hele tijd heb afgeschreven?

Ik heb Nimrod ook nooit echt verdacht, omdat 'ie gewoon niet het type is wat als Mol gekozen zou worden, denk ik. En hij is bankier. Bankiers hebben veel geld. Ik hou niet van bankiers. 😂

Er zit geen theorie achter, gewoon buikgevoel na zoveel seizoenen gekeken te hebben haha. :’)
    Kan dus ook helemaal fout zijn, maar sommige mensen geven me totaal geen mol vibes. Sinds ze nog met tien waren zei ik hier thuis dat ik het gevoel had dat het dit jaar een vrouw is. En ik vind dat Alexy meestal wel vrij goed zijn best probeert te doen, bijvoorbeeld bij dat waxen, of toen ze die steden moesten raden enkele afleveringen terug. Als ik de follow the money mag geloven vanop Facebook staat Alexy ook bovenaan nu qua verdiende bedragen. Maar ‘t is dus voornamelijk omdat hij me de mol vibes niet geeft. Indien hij het wel blijkt te zijn is hij denk ik wel een van de betere mols uit het verleden wat betreft onopgemerkt blijven voor het publiek thuis. ^^ Beide vrouwen samen hebben geloof ik meer dan 70% van de online stemmers achter zich.

Ik zit juist enorm in een Nimrod tunnel 🙈 Met Michèle als back-up mol. Nimrod heeft heel vaak van die momenten dat hij iets fouts voorstelt, en zodra iemand daarop inhaakt zorgt hij dat ze daarvoor gaan. Which is very suspicious.

Michèle is nog steeds mijn mol, al zou ik dat wel heel jammer vinden want ze haalt nogal obvious mol-streken uit. Ik ben eerder fan van subtiele mollen (zoals Lennert die heel het seizoen lang onder de radar is gebleven? Zo'n leuke mol)
    Ik vond de opdrachten deze afleveringen wel wat minder.

Daar gaat mijn winnaar. (no_chears) Had het hem wel gegund na die 5000 euro voor de groepspot. Komende dagen maar eens beslissen tussen Sarah en Michèle over wie nu echt de mol is…
    Andere jaren weet ik tenminste wie de mol is van de drie finalisten, maar dit jaar is het behoorlijk lastig.

Michèle is voor mij overduidelijk de mol (en aangezien ik vorige jaren ook op Senne en Comfort zat, begin ik ondertussen iets te zelfzeker te worden in mijn mollen jaagskills (krul))

Ik heb paniek, want mijn mol had een kandidatenactie en ging toen naar huis :C Ik zeg wel al twee weken dat Michelle m'n back-up mol is, dus ik ga dan maar voor haar, denk ik. Of is het toch Alexy of Sarah? Help.