• Beste vrienden,

Vanavond worden de nieuwe kandidaten van De Mol 2025 bekend gemaakt en vanaf volgende week start het weer voor echt. Deze keer gaat het door in Thailand.
    Wie kijkt er mee naar het leukste programme van het jaar? *O*

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

JAAAAAAA CAN'T WAIT (hoera)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wat een sublieme aflevering weer, hoe flikken ze dat toch weer ieder jaar?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Heerlijke eerste aflevering! ik vond vooral die laatste opdracht tof!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Heerlijke eerste aflevering! ik vond vooral die laatste opdracht tof!

Holy shit wat is die Molkoffer briljant zeg! Toen het werd aangekondigd dacht ik: oh, maar wat ga je als Mol daarmee doen dan? Ik dacht eerder aan beschrijvingen van alle opdrachten zodat je het niet uit je hoofd hoefde te leren of zoiets.

Maar dit was echt next level subliem bedacht.

Dit is het eerste jaar dat ik ook de Mol kijk, dus ik ben benieuwd!

De 3e opdracht vond ik iig een leuke twist!

Ik heb de eerste aflevering nog niet kunnen kijken, dat is voor vanavond (: maar zin innnn

Even the smallest can change the course of the future

Topic is wat doodgebloeid dus tijd om er nieuw leven in te blazen. :’)

Ik ben er totaal nog niet uit over wie de mol is. Vorige aflevering heb ik me geërgerd aan Hilde die alsnog haar koffer opende. Hoop oprecht niet dat zij de mol is of ze zit er nog heel het spel in. :’)
    De treinopdracht heeft me ook echt enorm aan het denken gezet over wie wel of niet tijd had om zijn/haar koffer te openen en het bedrag te wisselen, maar ik heb het gevoel dat er zo hard geknoeid kan zijn met de montage dat je het gewoon niet kan zeggen als kijker. Jan en Nimrod konden sowieso het bedrag wisselen zonder betrapt te worden en ik heb ook het gevoel dat de makers die piste aan de kijkers willen opdringen? Misschien heeft de mol het bedrag niet eens gewisseld…
    Alleszins was het wel weer een zeer goede opdracht!

Urgh helemaal mee eens, Hilde is mijn minst favoriete speler tot nu toe. Maar door haar sneaky gedoe kan ze er nog wel eens lang in zitten, nu ze de bevestiging heeft gekregen dat ze op het goede spoor zit.
    Ik vond de montage bij de vorige aflevering heel erg op Alexy wijzen. Ook omdat hij bleef hangen in de trein, zogezegd om anderen te helpen met hun slotje, maar daardoor had hij ook alle ruimte om daarna die bedragen te wisselen. En met de handdoeken, hoe hij naar Rusiana keek voor hij met de handdoek op die rode knop sloeg? Sussss (maar te sus om de mol te zijn)

Ik heb echt zo'n hekel aan Hilde hé. Bij de vorige aflevering met de trein dacht ik al: tjonge, en zij is kinderpsychiater. Ik vind haar nogal manipulatief, ook hoe ze Rusiana probeerde te overtuigen. Wat een naaaaaare vrouw.

Ik vond de aflevering vandaag echt geweldig, was aan het avondeten (van een watermeloenbordje) en toen zag ik dus de opdracht met olifanten én watermeloenen. Very much nice.

Ik vond Nimrod met het gokken vrij irritant. Sarah en Michèle ook, overigens. En ik heb echt te doen met Jan, wat een toffe gozer is dat zeg.

Voorlopig is bij mij de ergernis beperkt tot Hilde haha. Zelfs al had ze uiteindelijk geen extra balletjes gekocht, ik had ze sowieso weggestemd omdat ik haar vervelend vind. :’)
    Heel jammer dat Jan eruit is, hij was echt de leukste van de groep vind ik. Maar ja, het zijn altijd de mensen die met zekerheid de mol niet zijn die er als eersten uitgaan.
    Wie de mol is is me nog steeds niet heel duidelijk, maar ik denk dat Nimrod wel eens de winnaar zou kunnen zijn. Vermoeden sinds aflevering 1, net zoals ik dat vorig jaar enorm had bij Bernard haha.

Noooooo Els :c she was my favorite
    Mijn mol is momenteel Michèle of Alexy

Frodo schreef:
    Noooooo Els :c she was my favorite
    Mijn mol is momenteel Michèle of Alexy

Ik vind Alexy ook echt zó ontzettend suspicious. Beetje de vriendelijke enthousiasteling uithangen, maar wie weet wat 'ie ondertussen in zijn schild voert… ik krijg een beetje Lennartvibes bij hem.

De Mol heeft wel echt lef hoor, pfoe. Ik ben zó benieuwd naar de laatste aflevering met alle molacties!

Ahh ik vind het zo jammer dat Els eruit is :( Had niet verwacht dat zij de mol zou zijn, maar wat een leuke meid is dat. Had eigenlijk gehoopt dat Hilde weg zou gaan hahaha.

Wat betreft de mol: Ik heb eigenlijk nog geen idee. Ik denk nu Nimrod, Sarah of Michèle

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik vond Nimrod bij de ballonopdracht trouwens ook vrij irritant. Idk, iets aan hem stoort mij heel erg. Misschien omdat hij bankier is en vrij betweterig overkomt.

Ik vrees dat Hilde in de finale zit want op de een of andere manier houden irritante mensen het lang vol in dit spel. Ik vind Hildes voet trouwens ook heel erg eng.

Oh mijn god hahaha, ik ging stuk om die tweede reclame.

BMW is wel zeer actueel zeg, die beelden van Hilde die de toeter van de auto met haar kont bevrijt en kusjes geeft en liefkozend aanspreekt. Zouden ze als sponsor de aflevering al eerder gezien hebben? Ik vind dit echt briljant 🤣